stekker aansluiting op remklauw

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
mth1955
Berichten: 2
Lid geworden op: do dec 28, 2017 16:33

stekker aansluiting op remklauw

Bericht door mth1955 »

goedendag ik ben nieuw maar ik keek al veel op het forum ik heb een vraag over de linker remklauw van de grande punto sport 1.4 16v 95 pk er zit op de remklauw een stekker aansluiting voor 1 draad deze draad is afgebroken en de stekker is zoek er is een storing dat de abs en eps en nog iets niet werkt we hebben al de 4 wielen eraf gehaald en de abs sensors losgehaaald en weer terug geplaatst bij de laatste wiel zagen we toevallig een loos slangetje hangen waar een grijze draad in zat en op de remklauw een een stekker aansluiting we vermoeden dat dit draadje daar in moet maar de vraag is waar dient dit voor ? heeft iemand een idee ?
vr gr maarten
Gebruikersavatar
lune-i-tune
Junior Stato
Berichten: 402
Lid geworden op: di dec 18, 2012 17:24
Locatie: Gorinchem

Re: stekker aansluiting op remklauw

Bericht door lune-i-tune »

Waarschijnlijk om de dikte van de remblokken te meten,als deze op zijn volgt er een melding.
Grande Punto T-jet carribean Orange skydome SaVaLi novitec -4. Skytune EBC brakes M/S design grill ,novitec diffuser,orginele voorbumperspoiler. Japan Racing 18"
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: stekker aansluiting op remklauw

Bericht door Odelot »

Inderdaad. Die laten ze vaak los.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
mth1955
Berichten: 2
Lid geworden op: do dec 28, 2017 16:33

Re: stekker aansluiting op remklauw

Bericht door mth1955 »

de storing in de abs / eps is opgelost tijdens het rijden bleef regelmatig de remlichten branden na nader onderzoek door de garage is gebleken dat de remlicht schakelaar stuk was en daardoor een foutmelding gaf bij de eerste keer werd niets gevonden maar toen deed de schakelaar het even goed . na reparatie / vervanging van de remlicht schakelaar geen storing meer en goed werkende remmen . met het draadje hebben we verder niets gedaan vr gr en bedankt voor de reactie's
Plaats reactie