Dashboard paneel

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
Rene1965
Berichten: 4
Lid geworden op: do feb 15, 2018 12:36

Dashboard paneel

Bericht door Rene1965 »

Hallo,

Mijn naam is René , ben 52jaar oud en kom uit de Achterhoek.
Sinds kort ben ik in het bezit van een Fiat grande Punto 1.4 uit 2008.
Om er een te vinden die precies aan alle wensen voldoet en ook nog een goede prijs heeft is natuurlijk erg lastig.
De Punto die ik dus heb gekocht, komt aardig in de buurt, alleen er zijn toch nog wat kleine dingetjes die ik anders wil hebben o.a.

Dashboard paneel
Aangezien er een hele vervelende opvallende beschadiging op het dashboardpaneel zit, zou ik het willen vervangen.
Het is het lichtgrijze gladde deel waar rechts de "P"opstaat en ook om de radio- en kachelunit loopt.
Mijn vraag is of dit paneel enigszins makkelijk te vervangen is.
Gebruikersavatar
evospark
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 206
Lid geworden op: do okt 08, 2015 17:53
Locatie: Oss

Re: Dashboard paneel

Bericht door evospark »

Dag René,

Kun je je modificatie code aangeven (bv 199133251870). En welke uitvoering maakt het ook eenvoudiger om je op weg te helpen.

Groeten Arno...


Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
Volkswagen Scirocco Type I / Honda NSR400 / Volkswagen Scirocco Type II / Fiat Bravo 1.4 SX / Fiat Bravo HGT / Fiat Punto 1.3 Mjet / Fiat Punto Evo 1.3 Mjet /Fiat Punto 1.3 Mjet 2015...
Gebruikersavatar
BramvE
Junior Stato
Berichten: 488
Lid geworden op: di feb 11, 2014 9:11
Locatie: Arnhem

Re: Dashboard paneel

Bericht door BramvE »

iemand hier heeft die losgehaald om te wrappen. Weet even niet wie maar er staat een soort van foto handleiding bij. Ik herinner me dat hij gelijmd zit en vrij lastig los te halen was zonder te knikken. Aardige klus in ieder geval, maar als je vaker met interieurs werkt moet het wel te doen zijn. Hij was gewrapt in een stickerbomb wrap, als je op het forum zoekt naar trefwoord 'stickerbomb' ofzo komt er vast wat naar boven
Fiat Bravo MultiAir 140 Sport Underground Grey
Afbeelding
Plaats reactie