Zonneklep + middenconsole

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
ElSjiepo
Junior Stato
Berichten: 452
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:47
Locatie: Heiloo

Zonneklep + middenconsole

Bericht door ElSjiepo »

Hey allemaal,

Bij mijn GP mist de zonneklep (links) al sinds ik de auto heb :( (zou geregeld worden met verkopende partij, maar die lijkt geen actie te ondernemen) en ik wil natuurlijk een nieuwe. Iemand een link naar een site waar ik zoiets kan kopen?

En puntje 2: in de middenconsole onder de climate control lijkt een onderdeel te missen... Hoort daar gewoon niks te zitten of mist er idd een stukje? :?

Bedankt alvast!
DigitalPunk
Junior Stato
Berichten: 216
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 9:35
Locatie: Voorburg

Re: Zonneklep + middenconsole

Bericht door DigitalPunk »

Ik zat net bij Tuynder te kijken voor het steuntje waar de zonneklep in klikt, die is bij mij wat ruim geworden, dus deze zou ik willen vervangen.
Op dezelfde pagina zag ik ook gewoon de zonneklep staan.

http://www.tuynder.nl/tuynder/Tuynder.html
GP 1.9 Emotion mJTD 120 - EGR klep vervangen - Pioneer Subwoofer - Eibach verlaging 3cm - BMC CDA Box - Zwarte grille - Dorpellijsten - LED Achterlichten - Achterspoiler - Zwarte mistlampen - iPod interface - Alu pedalen - Madeno remap - Uitlaatsierstuk
Gebruikersavatar
CRaZy_CoPTeR69
Senior Stato
Berichten: 641
Lid geworden op: do feb 07, 2008 17:46
Locatie: Rotterdam

Re: Zonneklep + middenconsole

Bericht door CRaZy_CoPTeR69 »

ElSjiepo schreef:Hey allemaal,

Bij mijn GP mist de zonneklep (links) al sinds ik de auto heb :( (zou geregeld worden met verkopende partij, maar die lijkt geen actie te ondernemen) en ik wil natuurlijk een nieuwe. Iemand een link naar een site waar ik zoiets kan kopen?

En puntje 2: in de middenconsole onder de climate control lijkt een onderdeel te missen... Hoort daar gewoon niks te zitten of mist er idd een stukje? :?

Bedankt alvast!
Die zonneklep zou ik gewoon om blijven zeuren, uiteindelijk worden ze het zat, en het lijkt mij logisch dat je 2 zonnenkleppen heb dusjah

en heb je van puntje 2 misschien een foto met wat je bedoelt, zou het zo niet durfen zeggen
CRaZy_CoPTeR69 Grande Punto <--- Updated 02-04
Afbeelding
ElSjiepo
Junior Stato
Berichten: 452
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:47
Locatie: Heiloo

Re: Zonneklep + middenconsole

Bericht door ElSjiepo »

Och, die kerel die 'm verkocht was gewoon een eikel, zat niet eens een tank benzine bij de rijklaar-maak-kosten inbegrepen :?. Maar in het koopcontract stond ook (helaas) niet vastgelegd dat dat zou moeten, dus 'in de aap gelogeerd'... enniewee. Hier zijn de foto's:

De zonneklep (of eigenlijk het gebrek daaraan)
Afbeelding

Zou dan onderdeel nr. 735411162 moeten zijn bij Tuynder?

En vervolgens, deze plek bedoelde ik:
Afbeelding

Daaronder ziet het er zo uit:
Afbeelding

En wat ik daarover vond bij Tuynder was dit plaatje:
Afbeelding

Volgens mij moet ik dan het stukje bij 2 + 8 hebben, maar de beschrijving zegt daarvan 'PLUG' en 'VEERTJE' en het lijkt mij dat er toch meer dan alleen een plug en een veertje in moet... Wie helpt?

Handige site btw, Tuynder.nl, meteen even bij de favorieten gezet! :)
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Zonneklep + middenconsole

Bericht door Sunrise »

Beste is even mailen met Tuynder (met foto) en uitleggen wat je wilt. Klepje en plug, hebben ze vast wel :D Suc-6
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

Re: Zonneklep + middenconsole

Bericht door ed.de.vries »

Hoi!! hier :der ALTE: uit mistig Limburg.
Als ik zo de zaak bekijk, heb je denk ik een auto gekocht,die als "onderdelen auto"is gebruikt
bij je dealer,kan mij slecht voorstellen dat een auto zo!!! op transport is gesteld uit italia.
Dus!! laat je dealer gauw eea bestellen, EN monteren onder Garantie(cq: afleverings voorwaarden.) t,is toch te gek dat dergelijks gewoon er niet in is gemonteerd.
En dat een Gr-P zo !!! rond tuft in Nederland. SSssCCccHHhhAAaaNNnnDDddEEee!!!!!
Nog succes er mee.
:wink:
Gebruikersavatar
vinnie1985
Junior Stato
Berichten: 219
Lid geworden op: di okt 09, 2007 15:07
Locatie: Eijsden

Re: Zonneklep + middenconsole

Bericht door vinnie1985 »

beetje schandalig hoe ze je de auto hebben afgeleverd sory dat ik het zeg maar met onderdelen die onbreken vind ik geen stijl
Verlaagde GP 1.4 16v Starjet Racing Metalic blauw 3 deurs
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Zonneklep + middenconsole

Bericht door tonyvandenbroek »

Schandalig is nog zacht uitgedrukt. Die onderdelen horen er gewoon op te zetten. Zowel de zonneklep, als het afdekklepje onder de airco.
De dealer MOET hier maar zeer snel achteraan aan. Liever gisteren nog dan morgen.
Afbeelding
punto6
Nuovo Arrivato
Berichten: 52
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 15:28
Locatie: Purmerend

Re: Zonneklep + middenconsole

Bericht door punto6 »

Hoi Elsjiepo.

Ik kon er niet uitkomen of je de auto nieuw of 2de hands heb gekocht.
Als hij nieuw is gekocht dan blijft de dealer zeer in gebreken want zo mag er zeker geen auto worden afgeleverd.
Dan elke dag bellen of langs gaan tot het verholpen is.
Heb je hem 2de hands gekocht, en is het bij een fiat dealer, en heeft hij hem zo ingenomen dan is het niet meer dan netjes dat hij het verhelpt.
Ik hoop dat je verder wel veel rij plezier van je auto beleeft.

Groet R.
GP sport 1.4 T-jet 120 pk, crossover black, Take off velgen
Gebruikersavatar
Hellfire
Avere Una Vita
Berichten: 2066
Lid geworden op: vr jun 22, 2007 10:26

Re: Zonneklep + middenconsole

Bericht door Hellfire »

punto6 schreef:Ik kon er niet uitkomen of je de auto nieuw of 2de hands heb gekocht.
Ik heb iets gevonden:
ElSjiepo schreef:Over de auto:
2e hands gekocht, bj 2006, nu 19.578 op de tellert, Crossover black, 3 deurs, 1.4 16v/95pk, opties weet ik niet precies, [...]
Ik denk niet dat deze bij een Fiat dealer gekocht is. Klopt dat?
Afbeelding Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport Exotica Red
Afbeelding En een Prius...
Afbeelding Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
ElSjiepo
Junior Stato
Berichten: 452
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:47
Locatie: Heiloo

Re: Zonneklep + middenconsole

Bericht door ElSjiepo »

Klopt, hij komt bij een autohandelaar vandaan, die 'm als inruil op een Audi TT had gekregen. Op woensdag gaan kijken, we zouden 'm zaterdag ophalen en dan zou het geregeld zijn. Zaterdagochtend nog opgebeld of het geregeld was en meneer garandeerde dat het geregeld zou zijn. Komen we daar.. geen zonneklep, geen plaatje. Maarja, wel 150km gereden en weer 150 terug, dus we hebben 'm toen tóch maar meegenomen, nadat we overeen waren gekomen dat de man 50eu minder zou krijgen en dan de onderdelen na zou sturen, waarna hij 50eu zou ontvangen. Maar we zijn inmiddels een paar weken verder en ik heb nog niks gehad. Bellen levert een 'oh heeft u dat nog steeds niet ontvangen? Ik ga er meteen achteraan!' op. Dus nu maar zelf zoeken, die vent geen 50eu geven en hopen dat de schade dan meevalt.... :(

Bedankt voor de info in ieder geval, ik zal Tuynder eens mailen met het verhaal!
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Zonneklep + middenconsole

Bericht door swans »

iets zegt mij dat je hem bij een vaartland auto's filiaal heb gekocht....

(ik herken het een en ander)

maar ook bij een handelaar mag je zeuren!!!!!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
ElSjiepo
Junior Stato
Berichten: 452
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:47
Locatie: Heiloo

Re: Zonneklep + middenconsole

Bericht door ElSjiepo »

Nee, hij komt bij JLS Auto's in Vaassen vandaan... Geen aanrader :wink:

Morgen toch maar weer eens bellen, maar ik begin er een hard hoofd in te krijgen, vandaar dat ik vast begin met zelf een oplossing zoeken. :(
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Zonneklep + middenconsole

Bericht door Xander »

Je hebt door dat er bij je zonneklep iets is afgebroken he? Denk dat dat 2 nieuwe onderdelen worden, een nieuwe klep en een nieuw houdertje. ;)
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Zonneklep + middenconsole

Bericht door swans »

bij auto sloper kijken, daar hebben ze vast wel een zonneklep! + scharniertje!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Plaats reactie