bestuurdersstoel

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
fire
Berichten: 9
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 20:24

bestuurdersstoel

Bericht door fire »

Het volgende probleemtje komt bij mij voor, mijn bestuurdersstoel moet ik elke keer opnieuw op hoogte zetten.
De händel om de stoel te verhogen is te lang, waardoor je instapt de stoel naar beneden gaat.
Hebben hier nog meer GP bezitters last van?
PuntoFortuna
Nuovo Arrivato
Berichten: 110
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 13:28
Locatie: Ten Post
Contacteer:

Bericht door PuntoFortuna »

Hoe stap je in dan?

Of je hendel is kapot waardoor je hendel iets omhoog blijft staan, dan zou je erop kunnen gaan zitten, denk ik...zal morgen is kijken..
ERIK
Punto EVO 1.3 MultiJet 85 Dynamic 5drs Groen 2019-Heden
Grande Punto 1.9 MultiJet 130 Sport Rood 2011-2019 430.000km
Grande Punto 1.9 MultiJet 130 Sport Zwart 2010-2011
Punto 1.4 16v Sporting 95 Zwart 2008-2010
Punto 1.2 16v Stile 85 Groen 2007-2008
joedelta

Bericht door joedelta »

Nee, dit is mij mij nog nooit gebeurd...die hendel zit bij mij niet in de weg of zo.
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Welke uitvoering heb je? Ik heb door de hoge zijwangen van de Sport nergens last van. En ik heb de stoel ansich al in de laagste stand. Dus dubbel geen last. ;)
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
fire
Berichten: 9
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 20:24

Re: bestuurdersstoel

Bericht door fire »

fire schreef:Het volgende probleemtje komt bij mij voor, mijn bestuurdersstoel moet ik elke keer opnieuw op hoogte zetten.
De händel om de stoel te verhogen is te lang, waardoor je instapt de stoel naar beneden gaat.
Hebben hier nog meer GP bezitters last van?
Ik heb een 1.4 EDIZIONE PRIMA.
Ik heb de stoel in de hoogste stand staan, waardoor de händel ook in de bovenste stand staat, je stoot er makkelijk tegen aan.
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

De hendel blijft toch niet in de hoogste stand staan? Bij mij werkt het als een soort pompje.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
paul smeets
Nuovo Arrivato
Berichten: 20
Lid geworden op: zo jul 16, 2006 20:41
Locatie: Wassenaar

Bericht door paul smeets »

Ik heb ook geen probleem, de hendel werkt inderdaad als een soort pompje.
Grande Punto 1.4 16v 5drs
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

als je hem omhoog hebt gepompt ervoor zorgen dat je daarna de hendel naar beneden duwt.
desnoods één standje lager zetten.
probleem opgelost. :wink:
Gebruikersavatar
wcabro
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 13:31

Bericht door wcabro »

hannes schreef:als je hem omhoog hebt gepompt ervoor zorgen dat je daarna de hendel naar beneden duwt.
desnoods één standje lager zetten.
probleem opgelost. :wink:
Mijn collega heeft een Croma heeft het zelfde gehad en bij de dealer hebben ze toen de stand van de hendel aangepast.
Misschien werkt dat hier ook??? :lol:

groeten wcabro
Gebruikersavatar
miechiwi
Nuovo Arrivato
Berichten: 84
Lid geworden op: do aug 03, 2006 18:43
Locatie: Beerse, België

Bericht door miechiwi »

Ik moet ook geregeld mezelf terug "oppompen". Ik kan me niet herinneren dat ik ergens tegen stoot, maar ik het valt op dat dit nodig is van zodra ik de zetel naar voor heb geschoven voor de achterste passagiers te laten instappen.
Fiat Grande Punto Dynamic 1.3 JTD 75 pk
fire
Berichten: 9
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 20:24

Bericht door fire »

miechiwi schreef:Ik moet ook geregeld mezelf terug "oppompen". Ik kan me niet herinneren dat ik ergens tegen stoot, maar ik het valt op dat dit nodig is van zodra ik de zetel naar voor heb geschoven voor de achterste passagiers te laten instappen.
De oorzaak bij mij is,wanneer ik in en uitstap druk je de de zijkant van de stoel in, waardoor je de händel ook naar beneden drukt,waardoor de stoel dus ook zakt,ik kan de händel niet omlaag zetten, de stand is ongeveer 5cm onder de zijkant van de stoel.
joedelta

Bericht door joedelta »

fire schreef:
miechiwi schreef:Ik moet ook geregeld mezelf terug "oppompen". Ik kan me niet herinneren dat ik ergens tegen stoot, maar ik het valt op dat dit nodig is van zodra ik de zetel naar voor heb geschoven voor de achterste passagiers te laten instappen.
De oorzaak bij mij is,wanneer ik in en uitstap druk je de de zijkant van de stoel in, waardoor je de händel ook naar beneden drukt,waardoor de stoel dus ook zakt,ik kan de händel niet omlaag zetten, de stand is ongeveer 5cm onder de zijkant van de stoel.
Misschien dat ik er daarom geen last van heb. ik heb een Emotion en daar zijn de stoelen weer net anders van. Zou dus een probleem van de Dynamic, EP en Sportsound + moeten zijn (en misschien ook van de active/sportsound?)
fire
Berichten: 9
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 20:24

Bericht door fire »

joedelta schreef:
fire schreef:
miechiwi schreef:Ik moet ook geregeld mezelf terug "oppompen". Ik kan me niet herinneren dat ik ergens tegen stoot, maar ik het valt op dat dit nodig is van zodra ik de zetel naar voor heb geschoven voor de achterste passagiers te laten instappen.
De oorzaak bij mij is,wanneer ik in en uitstap druk je de de zijkant van de stoel in, waardoor je de händel ook naar beneden drukt,waardoor de stoel dus ook zakt,ik kan de händel niet omlaag zetten, de stand is ongeveer 5cm onder de zijkant van de stoel.
Misschien dat ik er daarom geen last van heb. ik heb een Emotion en daar zijn de stoelen weer net anders van. Zou dus een probleem van de Dynamic, EP en Sportsound + moeten zijn (en misschien ook van de active/sportsound?)
dat klopt,de constructie bij mij GP is anders,ik moet maar proberen anders in en uit te stappen.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef: Zou dus een probleem van de Dynamic, EP en Sportsound + moeten zijn (en misschien ook van de active/sportsound?)
kunnen we mooi eens vergelijken op de meeting. :wink:
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

fire schreef:dat klopt,de constructie bij mij GP is anders,ik moet maar proberen anders in en uit te stappen.
Heb je het Skydome-dak? :lol:
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Plaats reactie