Scheef dashboard kastje

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Sappel schreef:Goed te horen Tony.
Maare.... waar kan ik mijn post nu kwijt?????

misschien in je eigen "brievenbus". Die van mij is nu gesloten voor alle deur aan deur reclame. Alleen de dingen die ik wil komen er nu nog in.
Afbeelding
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

tonyvandenbroek schreef:misschien in je eigen "brievenbus". Die van mij is nu gesloten voor alle deur aan deur reclame. Alleen de dingen die ik wil komen er nu nog in.
Heb je daar al die moeite voor gedaan????? Had ik in 2 tellen voor je kunnen regelen!

plaatje <----- (gruwlijke photoshop-goeroe die ik ben ;) )
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

buxol schreef:
tonyvandenbroek schreef:misschien in je eigen "brievenbus". Die van mij is nu gesloten voor alle deur aan deur reclame. Alleen de dingen die ik wil komen er nu nog in.
Heb je daar al die moeite voor gedaan????? Had ik in 2 tellen voor je kunnen regelen!

plaatje <----- (gruwlijke photoshop-goeroe die ik ben ;) )
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha, werkelijk te gaaf voor woorden
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Dank je voor jullie medeleven, inderdaad buxol zo was he misschien wel de snelste manier, maar helaas niet de mooiste... Ik was er zelf niet opgekomen.....maar hij is zeer goed..........

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

Je had misschien wat bij kunnen verdienen in een reclamespotje voor het nieuwe TNT post. Hoewel die waarschijnlijk liever een oranje GP zien.
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Ik heb gisteren een nieuw dashboardkastje gekregen.... dus mijne hangt recht! :D
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

grietje8 schreef:Ik heb gisteren een nieuw dashboardkastje gekregen.... dus mijne hangt recht! :D

Eindelijk, dat het allemaal zo lang moet duren..... Dus je hebt nu weer een bijna nieuwe auto, schade vrij en een mooi dbk.
Afbeelding
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

tonyvandenbroek schreef:
grietje8 schreef:Ik heb gisteren een nieuw dashboardkastje gekregen.... dus mijne hangt recht! :D

Eindelijk, dat het allemaal zo lang moet duren..... Dus je hebt nu weer een bijna nieuwe auto, schade vrij en een mooi dbk.
Yep, mijn schatje is weer bijna helemaal nieuw.... a.s. dinsdagavond is die perfect! Zelfs het stuur staat nu 100 % recht.
(alleen die ruitenwissersproeiers nog....)
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

Mijn klep van het dashbordkastje hangt sinds vandaag ook perfect recht :lol:
joedelta

Bericht door joedelta »

Ik dacht een uitzondering te zijn met mijn GP uit april 2006 met een goed dashboardkastje (1 keer bijgesteld door de dealer en daarna zat hij perfect), maar nee helaas.

Vrouwlief heeft het voor elkaar hoor (en ze had het niet eens gemerkt) hij wil niet meer sluiten....de klep hangt er een beetje bij.
Ik denk dat de vergrendeling is afgebroken of zo. De handgreep hing scheef, die heb ik weer terug kunnen duwen, maar die doet alleen nog maar ***krak*** zonder het slotje te bedienen. :? :evil: :cry:
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

joedelta schreef:Ik dacht een uitzondering te zijn met mijn GP uit april 2006 met een goed dashboardkastje (1 keer bijgesteld door de dealer en daarna zat hij perfect), maar nee helaas.

Vrouwlief heeft het voor elkaar hoor (en ze had het niet eens gemerkt) hij wil niet meer sluiten....de klep hangt er een beetje bij.
Ik denk dat de vergrendeling is afgebroken of zo. De handgreep hing scheef, die heb ik weer terug kunnen duwen, maar die doet alleen nog maar ***krak*** zonder het slotje te bedienen. :? :evil: :cry:

Zijn die kastjes dan zo zwak dat je niet veel nodig hebt zodat de scharniertjes snel afbreken :?: :?:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

ineke schreef:
joedelta schreef:Ik dacht een uitzondering te zijn met mijn GP uit april 2006 met een goed dashboardkastje (1 keer bijgesteld door de dealer en daarna zat hij perfect), maar nee helaas.

Vrouwlief heeft het voor elkaar hoor (en ze had het niet eens gemerkt) hij wil niet meer sluiten....de klep hangt er een beetje bij.
Ik denk dat de vergrendeling is afgebroken of zo. De handgreep hing scheef, die heb ik weer terug kunnen duwen, maar die doet alleen nog maar ***krak*** zonder het slotje te bedienen. :? :evil: :cry:

Zijn die kastjes dan zo zwak dat je niet veel nodig hebt zodat de scharniertjes snel afbreken :?: :?:
Nou, het zijn niet de scharniertjes, maar het is de vergrendeling. :cry:
Is een probleem waar al meer mensen last van hebben gehad (hè Tony :wink: )
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

mijn nieuwe moet ik ook met kracht dicht doen hoor... :roll: :wink:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
joedelta

Bericht door joedelta »

grietje8 schreef:mijn nieuwe moet ik ook met kracht dicht doen hoor... :roll: :wink:
Maar, hij kan in ieder geval dicht...
Plaats reactie