verlichting dashboardkastje??

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Gebruikersavatar
Ice-Angel
Membre D'Oro
Berichten: 1703
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 21:35
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

verlichting dashboardkastje??

Bericht door Ice-Angel »

Hier nog een vraagje hihi. :lol:
Ik neem aan dat jullie ook allemaal geen verlichting hebben in jullie dashboardkastje??(belachelyk dat dat er niet inzit :evil:, zelfs by onze corsalac zat dat wél!) )
Weet er iemand of dat makkelyk in te bouwen is??
X T@M
Proud owner of @:BRAVO 1.9 Multi-Jet Sport
www.ice-angel.nl

Afbeelding
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Ja, een USB-lampje erin hangen als je B&M hebt. Het is inderdaad waardeloos dat zoiets triviaals als een lampje in het dashboardkastje niet aanwezig is. Nog leuker is het dat er links en rechts een gat overblijft naar de console toe als het kastje dicht is. Dus mocht je het kastje vol krijgen met los grut en je neemt een goede bocht, dan is je middenconsole gevuld met troep.

Het enige wat verlicht is, is de USB aanduiding. Daar branden 2 icoontjes waar je je memory stick in moet pluggen.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ice-Angel
Membre D'Oro
Berichten: 1703
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 21:35
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Ice-Angel »

Señor Sjon schreef:Ja, een USB-lampje erin hangen als je B&M hebt.

Het enige wat verlicht is, is de USB aanduiding. Daar branden 2 icoontjes waar je je memory stick in moet pluggen.
ja, en euh......dat hebben we nou juist niet! :?
Dan maar een zaklampje in de auto leggen LOL :lol:
X T@M
Proud owner of @:BRAVO 1.9 Multi-Jet Sport
www.ice-angel.nl

Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Maar misschien een beetje dom van mijn kant :? .

Met follow me home kun je toch ook je binnenverlichting activeren.
Dus als je in het donker er stopt, trek een keer aan de hendel van de richtingaanwijzers, en je binnen verlichting gaat volgens mij ook aan. Zo heb je toch nog een beetje zicht op je dashboadkastje. Het is natuurlijk wel van de zotte dat een auto van pakweg 20 mile nog geen lampje heeft in dta kastje. Maar je kunt natuurlijk ook niet alles hebben. Als het kastje dicht is (als het uberhaupt dicht gaat bij mij) zie je dat lampje toch niet :wink: . Dus wat maakt het uit. Ik heb er momenteel toch niets inliggen. Met het geringste gewicht dat er bij mij in ligt, knalt dat ding weer open. Dus liever een mooi gesloten dashboard kastje als een lampje.

En inderdaad ICE, een zaklamp in de auto is géén overbodige luxe. Ik heb zo'n grote Maclite (alleen ligt die momenteel in de kofferbak). Altijd makkelijk om een zaklamp in de auto te hebben, je weet maar nooit tegenwoordig.
Afbeelding
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

als je het contact afzet en de sleutel eruit trekt springt de binnen verlichting ook al aan hoor :wink: moet je niet voor aan de lichtenhendeltrekken
Afbeelding
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Maar een vrouw zoekt altijd dingen in het donker in het dashboardkastje tijdens het rijden. En door het gebrek aan licht kan ze dan niets vinden... :twisted:
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ice-Angel
Membre D'Oro
Berichten: 1703
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 21:35
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Ice-Angel »

Señor Sjon schreef:Maar een vrouw zoekt altijd dingen in het donker in het dashboardkastje tijdens het rijden. En door het gebrek aan licht kan ze dan niets vinden... :twisted:
Dat komt omdat de mannen alles zo beroerd opbergen :twisted: :twisted: :twisted:
:wink:
X T@M
Proud owner of @:BRAVO 1.9 Multi-Jet Sport
www.ice-angel.nl

Afbeelding
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Señor Sjon schreef:Maar een vrouw zoekt altijd dingen in het donker in het dashboardkastje tijdens het rijden. En door het gebrek aan licht kan ze dan niets vinden... :twisted:
Sjon kwantificeer hier vrouw effe... in mijn kastje zit alleen een kaart van NL, gebruiksaanwijzing van de auto en mijn kentekenbewijs... eerste levensbehoeften als lipgloss en draadje voor oortje van telefoon zitten in armsteun
Het enige wat ik zoek in het donker is het sleutelgat :wink:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Ik zeg: Succes Sjon! 8)
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

grietje8 schreef:
Señor Sjon schreef:Maar een vrouw zoekt altijd dingen in het donker in het dashboardkastje tijdens het rijden. En door het gebrek aan licht kan ze dan niets vinden... :twisted:
Sjon kwantificeer hier vrouw effe... in mijn kastje zit alleen een kaart van NL, gebruiksaanwijzing van de auto en mijn kentekenbewijs... eerste levensbehoeften als lipgloss en draadje voor oortje van telefoon zitten in armsteun
Het enige wat ik zoek in het donker is het sleutelgat :wink:
HA,

op de meeting zei je dat je geen kaart gebruikte... :D :twisted:

Maar de gemiddelde vrouw probeert ook niet op 2 wielen de bocht door te komen, grietje.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
joedelta

Bericht door joedelta »

Señor Sjon schreef:
grietje8 schreef:
Señor Sjon schreef:Maar een vrouw zoekt altijd dingen in het donker in het dashboardkastje tijdens het rijden. En door het gebrek aan licht kan ze dan niets vinden... :twisted:
Sjon kwantificeer hier vrouw effe... in mijn kastje zit alleen een kaart van NL, gebruiksaanwijzing van de auto en mijn kentekenbewijs... eerste levensbehoeften als lipgloss en draadje voor oortje van telefoon zitten in armsteun
Het enige wat ik zoek in het donker is het sleutelgat :wink:
HA,

op de meeting zei je dat je geen kaart gebruikte... :D :twisted:

Maar de gemiddelde vrouw probeert ook niet op 2 wielen de bocht door te komen, grietje.
Nee de kaart ligt in het dashboardkastje...en kan bij gebrek aan verlichting niet gevonden worden.
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Die kaart ligt er dan ook in voor noodgevallen als mijn richtingsgevoel in de war is.... (als ik hem zoek doe ik het lampje boven me aan :?: )
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
renzo4000
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: za apr 15, 2006 15:49
Locatie: Arnhem

Bericht door renzo4000 »

Hmmm ik begin me er nu toch meer aan te storen dat er geen verlichting in het dashboardkastje zit. We gaan zo langzamerhand naar de herfst/wintermaanden wat betekent dat ik voornamelijk in het donker zal rijden (met donker naar het werk en met donker naar huis :-( ).

Ik heb al even lopen rondsnuffelen op www.conrad.nl naar wat mogelijkheden... ik zoek eigenlijk een soort van 'ijskast-lampjes-systeem; :-) ... iemand iedeen?
TYPE: Sport 1.4 16v
KLEUR: Crossover Black
VELG: Chrome Shadow 17"
INTERIEUR: Oranje
OPTIES:** Blue&Me ** middenarmsteun ** 12v aansluiting ** getinte ramen **mp3 cdspeler **
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

renzo4000 schreef:Hmmm ik begin me er nu toch meer aan te storen dat er geen verlichting in het dashboardkastje zit. We gaan zo langzamerhand naar de herfst/wintermaanden wat betekent dat ik voornamelijk in het donker zal rijden (met donker naar het werk en met donker naar huis :-( ).

Ik heb al even lopen rondsnuffelen op www.conrad.nl naar wat mogelijkheden... ik zoek eigenlijk een soort van 'ijskast-lampjes-systeem; :-) ... iemand iedeen?
een koelkast kopen...... nee geintje. Geen idee wat we er aan kunnen doen. Ik heb ook gen B&M dus kan geen usb lampje er in hangen. Ze moeten eerst maar eens een GOED kastje leveren, dan kan ik verder kijken wat vooropties er zijn voor de verlichting erin
Afbeelding
Gebruikersavatar
renzo4000
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: za apr 15, 2006 15:49
Locatie: Arnhem

Bericht door renzo4000 »

tonyvandenbroek schreef:
renzo4000 schreef:Hmmm ik begin me er nu toch meer aan te storen dat er geen verlichting in het dashboardkastje zit. We gaan zo langzamerhand naar de herfst/wintermaanden wat betekent dat ik voornamelijk in het donker zal rijden (met donker naar het werk en met donker naar huis :-( ).

Ik heb al even lopen rondsnuffelen op www.conrad.nl naar wat mogelijkheden... ik zoek eigenlijk een soort van 'ijskast-lampjes-systeem; :-) ... iemand iedeen?
een koelkast kopen...... nee geintje. Geen idee wat we er aan kunnen doen. Ik heb ook gen B&M dus kan geen usb lampje er in hangen. Ze moeten eerst maar eens een GOED kastje leveren, dan kan ik verder kijken wat vooropties er zijn voor de verlichting erin
Ik heb wel Blue & Me maar dan ga ik die natuurlijk niet gebruiken als verlichtingaansluitpunt ... daar laat ik liever mijn 40 GB harddisk aan hangen ... ;-)
TYPE: Sport 1.4 16v
KLEUR: Crossover Black
VELG: Chrome Shadow 17"
INTERIEUR: Oranje
OPTIES:** Blue&Me ** middenarmsteun ** 12v aansluiting ** getinte ramen **mp3 cdspeler **
Plaats reactie