Francoizzz (Puntosportivo)

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
Plaats reactie
Francoizzz
Berichten: 7
Lid geworden op: ma mar 20, 2006 7:35
Locatie: Zuid-Oost Azie
Contacteer:

Francoizzz (Puntosportivo)

Bericht door Francoizzz »

Even kort dan :wink:

Ook hier een meber van Puntosportivo en niet zozeer interesse in de Gp omdat ik de mijne pas 3 jaar heb en nog steeds supertevreden mee ben, maar mijn ouwe heeft een gele Bravo (GT) die ik liever in mijn rijtje heb staan, dus moet er voor hem een andere komen.. de GP... Dat laatste moet ik em alleen zelf nog vertellen....

Dit is dan mijn Punto, een Sportsound uit 2003, met diverse wijzigingen. Vanwege een korte trip door Azie (8 maandjes) zal ik niet echt meer de financiele middelen hebben om iets meer te veranderen aan de auto of om uberhaupt een nieuwe te kopen...

Afbeelding
Afbeelding

Greetz
Francoizzz
Ich brauch Benzin
Gib mir Benzin!!!
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Re: Francoizzz (Puntosportivo)

Bericht door LaTiNo »

Welkom hier!

Mocht je overstappen op je pa's Bravo, vergeet je dan niet langs te gaan bij het Bravo-forum? ;)
www.fiatbravoclub.nl
joedelta

Bericht door joedelta »

over smaak valt niet te twisten, maar wat heb je in hemelsnaam met die punto gedaan? Hij ziet er uit als The Elephantman in de draaimolen op de dorpskermis, vind ik dan, maar je zult het zelf hopelijk wel mooi vinden.
maastrichtune
Berichten: 2
Lid geworden op: di mar 07, 2006 21:54
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door maastrichtune »

ik vind hem wel geweldig uitzien!!
trek je maar niks ervan aan...
ik vind de MKII echt een heerlijke wagen, heb er zelf ook een!!


greetz jeroen
:D :D :D :D :D

--MKIIa ELX---
Puntosportivo, a way of life.....
Francoizzz
Berichten: 7
Lid geworden op: ma mar 20, 2006 7:35
Locatie: Zuid-Oost Azie
Contacteer:

Bericht door Francoizzz »

joedelta schreef:over smaak valt niet te twisten, maar wat heb je in hemelsnaam met die punto gedaan? Hij ziet er uit als The Elephantman in de draaimolen op de dorpskermis, ..
Ah.. het was de bedoeling dat men er een neushoorn in zou zien die aan de ringen hangt in de nok van een circustent, maar dat is blijkbaar mislukt.........
Ieder zijn mening! No problem!
Als we allemaal dezelfde smaak zouden hebben zou er niemand overblijven om uit te lachen, toch? :wink:


Van overstappen is geen sprake, als 2e auto erbij.. Bravoforum ben ik van op de hoogte ja... kom af en toe weleens kijken, maar ik mag niets aan de auto veranderen en mijn pa is niet zo van de tuing, helaas.... en de auto heeft nog geen enkel probleem gehad (die 2 ouwetjes rijden of te rustig of ze rijden er helemaal niet mee...).

Misschien komt het zo duidelijker over. beschik nu alleen over de foto's die al op internet staan, dus kan geen andere foto van mijn thuis pc halen, nog even gedukld daarvoor.

Afbeelding
Ich brauch Benzin
Gib mir Benzin!!!
joedelta

Bericht door joedelta »

ha kijk,

hoewel ik de lampjes aan de achterzijde nog steeds niet mooi vind, kan ik de voorkant nu al wat meer waarderen, toch wel goed gedaan.

groeten
Joe
Francoizzz
Berichten: 7
Lid geworden op: ma mar 20, 2006 7:35
Locatie: Zuid-Oost Azie
Contacteer:

Bericht door Francoizzz »

Over die achterlichten ben ik ook niet tevreden... pasvorm is vrij slecht en er onstaat teveel ruimte waardoor bij zeer hevige regenval mijn kofferbak nat is...
Wil er weer MKIIB lichten op zetten..maar die zijn nu eenmaal vrij kostbaar, maar die komen er iig nog wel.

Dan wordt de achterkant zoals dit (heb ze idd al eens gehad ja..):

Afbeelding
Ich brauch Benzin
Gib mir Benzin!!!
joedelta

Bericht door joedelta »

Francoizzz schreef:Over die achterlichten ben ik ook niet tevreden... pasvorm is vrij slecht en er onstaat teveel ruimte waardoor bij zeer hevige regenval mijn kofferbak nat is...
Wil er weer MKIIB lichten op zetten..maar die zijn nu eenmaal vrij kostbaar, maar die komen er iig nog wel.

Dan wordt de achterkant zoals dit (heb ze idd al eens gehad ja..):

Afbeelding
da's knap lullig dat ze lekken, waren vast niet goedkoop...
Francoizzz
Berichten: 7
Lid geworden op: ma mar 20, 2006 7:35
Locatie: Zuid-Oost Azie
Contacteer:

Bericht door Francoizzz »

Heb ze geruild toendertijd.. dus dat viel dan wel weer mee... maar ja achteraf lullen is en blijft achteraf natuurlijk
Voorlopig staat ie hoog en droog onder zijn stofdoek in de garage, met droge kofferbak, dus voorlopig niks geen problemen.
Ich brauch Benzin
Gib mir Benzin!!!
joedelta

Bericht door joedelta »

Francoizzz schreef:Heb ze geruild toendertijd.. dus dat viel dan wel weer mee... maar ja achteraf lullen is en blijft achteraf natuurlijk
Voorlopig staat ie hoog en droog onder zijn stofdoek in de garage, met droge kofferbak, dus voorlopig niks geen problemen.
gelukkig, maar hij is toch niet bedoeld om in de garage te staan? :wink:
Plaats reactie