Jvle99 November 2018

VACATURES GPC voorzitter / penningmeester

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.

VACATURES GPC voorzitter / penningmeester

Berichtdoor tonyvandenbroek » di maart 12, 2019 20:39

We zitten alweer in 2019 en het eerste evenement is alweer geweest.
Begin maart heeft het bestuur de hoofden bij elkaar gestoken en alles op een rijtje gezet betreffende GPC.
We zien de laatste jaren een terugval van leden. We noemen het nieuwe tijden, nieuwe media.
Op social media gaan we als GPC nog steeds als een speer, en daarom hebben we besloten om gewoon door te gaan al vereniging GPC. Alleen zoeken we wel mensen die deze club willen blijven ondersteunen.

Zo heb ik als Voorzitter de vereniging in 2007 opgericht samen met twee andere leden. Ondertussen zijn er vele bestuurswisselingen geweest, alleen ben ik de kar blijven trekken. Tot 2019..... Ik heb besloten om als voorzitter af te treden, en mezelf te gaan richten op andere zaken. Natuurlijk blijf ik gewoon lid van GPC, want tenslotte is het toch een beetje mijn kindje geworden.

Voor 2020 zoeken we dus nieuwe mensen in het bestuur, want ook onze penningmeester heeft besloten om te stoppen na dit jaar.
Er komen dus 2 vacatures vrij in het bestuur van GPC

Met ingang van 1-1-2020 zoeken we:

Kandidaat Voorzitter GPC en een Penningmeester.

Indien we dit jaar géén geschikte kandidaat vinden zal er middels een bestuursvergadering gaan bekijken wat we gaan doen met GPC als vereniging.
Ik hoop, en vele met mij, dat we nog jaren een leuke en zeker een hele gezellige vereniging kunnen blijven. Maar dan zullen er andere mensen moeten op staan. Indien jij je geroepen voelt, of meer informatie wil, kanje me altijd een email sturen. Ik zal proberen zoveel mogelijk uitleg en informatie te geven (tony@grandepuntoclub.nl)

Namens het bestuur,

Tony van den Broek
Voorzitter GPC
Afbeelding
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC

Topic starter

Keer terug naar Overige Fiat Modellen