Ex-Stilo rijders

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
Plaats reactie
joedelta

Ex-Stilo rijders

Bericht door joedelta »

Peli schreef:
joedelta schreef:
Peli schreef:Welkom en veel rijplezier.
Wel veel Stilo rijders die overstappen naar een GP. Ikzelf van een Stilo 1.4 5drs naar een GP 1.4 5drs
Ja, Peli, we zouden een meeting van ex-Stilo en nu GP-rijders moeten organiseren. (zelf had ik voor de 5-deurs GP 1.4 16V een Stilo 1.6 16V Multiwagon)
Heb nu nog mijn Stilo nog 5 weken wachten. Lijkt me idd een leuk idee zo'n meeting.
Her en der op het forum valt steeds weer de naam Stilo. Er zijn volgens mij, of eigenlijk weet ik dat wel zeker, heel veel mensen van een Stilo overgestapt op de GP.

Nou, nog 1 x terug in de tijd dan.

Plaats hier foto's van je Stilo en beschrijf hem kort.
Ik zal even aftrappen.

Voor de GP had ik dus een Stilo 1.6 16V Dynamic Multiwagon in de kleur techno-grijs metallic, met als opties ESP/ASR/MSR/HBA, Blaupunkt CD-wisselaar, 16" LM-velgen, in onafhankelijke delen verschuifbare achterbank, uitklapbaar tafeltje achterin, armsteun achterin met ski-luik, opbergvak onder bestuurdersstoel en apart te openen achterruit. Nieuw gekocht in april 2004.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
SlippingPenny
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 12:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door SlippingPenny »

Hierbij de mijne:
Stilo Abarth 2.4 20V Selespeed, kleur Steel Grey, juni 2002, 17 inch velgen incl. skirts, fabrieksalarm, cd-wisselaar, subwoofer, xenonverlichting, Novitec verlaagd.

Afbeelding

Moderator (JD): @slippingpenny het is als ik het goed heb een Stilo 2.4 20V Abarth, maar is het een 5M17 of een andere uitvoering? Misschien even toevoegen aan de beschrijving.
1.4 16V Emotion, chemical grey, tweed blue sand interieur, 17 inch, MP3-Hifi, ged. achterbank en 3e rolgordel, zijruiten verduisterd, Blue&Me, achterspoiler, zijskirts, stootlijsten, ESP met ASR, MSR, HBA en "hill-holder", dorpellijsten/uitl.sierstuk
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ik heb dan 2 stilo"s gehad. Helaas heb ik er geen foto"s van.

De 1e gekocht in 2002 een 1.8 16 V 3 deurs was een demo wagen dus daar zat alles er op en er aan spoiler,nav, systeem (fabriek af) zijskirts. 133PK.
Kleur: zwart. 17inch velgen,esp,abs,opbergvak onder bestuurders stoel,in hoogte verstelbare stoel. deelbare achterbank en armleuning voor en achter.

De 2e gekocht in 2004 een 1.6 16V(de 1.8 werd niet meer geleverd)
praktisch de zelfde uitvoering als de 1.8. 102PK. Audio bediening op het stuur.


Ik was toch aan het kijken naar een andere auto en was toen helemaal verkocht toen ik de Gp zag.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

SlippingPenny schreef: Moderator (JD): @slippingpenny het is als ik het goed heb een Stilo 2.4 20V Abarth, maar is het een 5M17 of een andere uitvoering? Misschien even toevoegen aan de beschrijving.
Het kan nooit een 5M17 zijn gezien het bouwjaar. Het is een van de eerste series (in ieder geval van het eerste jaar). Dus dit kan er hooguit 1 zijn met een selespeed bak, die was er maar in 1 uitvoering. Overigens wel een van de weinige met af-fabriek xenon, die zie je echt zelden.
Seat Leon 1.9 TDi
Gebruikersavatar
Peli
Junior Stato
Berichten: 437
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 10:26
Locatie: Almere

Bericht door Peli »

Afbeelding
Dit is een foto van mijn eerste Stilo een 1.2 16V. Voor weinig geld een hele complete auto.

En dit is mijn huidige Stilo
Afbeelding[/img]
Laatst gewijzigd door Peli op vr mar 23, 2007 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
GP 1.4 STARJET 16V EMOTION CHIARO AZUUR MET.
joedelta

Bericht door joedelta »

Joh@n schreef:
SlippingPenny schreef: Moderator (JD): @slippingpenny het is als ik het goed heb een Stilo 2.4 20V Abarth, maar is het een 5M17 of een andere uitvoering? Misschien even toevoegen aan de beschrijving.
Het kan nooit een 5M17 zijn gezien het bouwjaar. Het is een van de eerste series (in ieder geval van het eerste jaar). Dus dit kan er hooguit 1 zijn met een selespeed bak, die was er maar in 1 uitvoering. Overigens wel een van de weinige met af-fabriek xenon, die zie je echt zelden.
Klopt helemaal Joh@n.....ik wist het, had alleen even niet gelet op de leeftijd van de auto. :oops:
Gebruikersavatar
SlippingPenny
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 12:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door SlippingPenny »

Joh@n schreef:
SlippingPenny schreef: Moderator (JD): @slippingpenny het is als ik het goed heb een Stilo 2.4 20V Abarth, maar is het een 5M17 of een andere uitvoering? Misschien even toevoegen aan de beschrijving.
Het kan nooit een 5M17 zijn gezien het bouwjaar. Het is een van de eerste series (in ieder geval van het eerste jaar). Dus dit kan er hooguit 1 zijn met een selespeed bak, die was er maar in 1 uitvoering. Overigens wel een van de weinige met af-fabriek xenon, die zie je echt zelden.
Joe had wel een beetje gelijk, ik had het bouwjaar er eerst niet bijgezet. Overigens, op die xenonverlichting heb ik wel 7 maanden (!) moeten wachten. Ik heb de auto de dag volgend op de introductie besteld (november 2001). De verlichting viel nog zwaar tegen ook. De weg werd wel goed breed verlicht, maar in de diepte was het een drama. Onverlichte 80 km wegen waren bijna griezelig zo weinig zag je. En mistlampen stiekem erbij zetten kon niet, want die had de uitvoering met xenon niet. Maar uniek was ie wel, je zag er bijna geen Stilo mee uitgerust.
1.4 16V Emotion, chemical grey, tweed blue sand interieur, 17 inch, MP3-Hifi, ged. achterbank en 3e rolgordel, zijruiten verduisterd, Blue&Me, achterspoiler, zijskirts, stootlijsten, ESP met ASR, MSR, HBA en "hill-holder", dorpellijsten/uitl.sierstuk
Gebruikersavatar
Peli
Junior Stato
Berichten: 437
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 10:26
Locatie: Almere

Bericht door Peli »

Ik dacht toch dat er veel meer ex-Stilo rijders zouden zijn .....
GP 1.4 STARJET 16V EMOTION CHIARO AZUUR MET.
joedelta

Bericht door joedelta »

Peli schreef:Ik dacht toch dat er veel meer ex-Stilo rijders zouden zijn .....
er staat mij bij dat er meer zijn, maar wie....dat ben ik even kwijt.....
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik ben er geen van. De GP is mijn eerste Fiat, maar zeker niet de laatste..
Afbeelding
Gebruikersavatar
GekkeHenkie
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: ma feb 05, 2007 23:37
Locatie: Oosthuizen

Bericht door GekkeHenkie »

Nou, dan doe ik ook maar even mee... :)

Ik rijd op dit moment nog in m'n Fiat Stilo Abarth 2.4 20V Selespeed, in de kleur Moiré Black (841). Hier zijn wat plaatjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze auto is van 18 april 2003, en ik heb hem nieuw gekocht. Opties waren de lichtbruine leren bekleding (445), Sound System (718), cd-wisselaar (565), 17" LM velgen (435) en de zijskirts (926). Ook is de auto 40mm verlaagd met Novitec veren (door de dealer gedaan, met garantie!). In z'n algemeenheid een geweldige en (in mijn geval) probleemloze auto, maar na 4 jaar wordt het tijd voor iets anders leuks... 8)
Fiat Grande Punto 1.4 Edizione Blue&Me, zwart van buiten (891), zwart/grijs van binnen (213), parkeersensoren (508), 12V-aansluiting in bagageruimte (823), achterspoiler (923), zijskirts (926) en stootstrips op de flanken (927).
Gebruikersavatar
Marco
Nuovo Arrivato
Berichten: 197
Lid geworden op: do jan 04, 2007 21:27
Locatie: Vlissingen

Bericht door Marco »

GekkeHenkie schreef:........ maar na 4 jaar wordt het tijd voor iets anders leuks... 8)
Leuke opvolger zou de GP abarth of de opvolger van de stilo zijn, alleen zal je daar nog even op moeten wachten voordat die verkrijgbaar zijn.
Plaats reactie