De Nieuwe Bravo

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

[edit:Tony] Ik heb de BBCode aangezet in je bericht. Daarom kwamen de afbeeldingen niet op het scherm.

Leuke Velgen op je Bravo, nu nog wat centimeters omlaag en hij is helemaal af.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dupje
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 636
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 16:19

Bericht door Dupje »

majoh schreef:Nadat ik van de GP naar de Bravo ben overgestapt moet ik toch zeggen dat het een veel volwassener auto is. En de 150pk diesel sport versie die ik heb wil lekker doorrijden :)

Ff wat phone pics:

Afbeelding

En een vergelijking met de Leon, waar die volgens sommige op lijkt...
Afbeelding

{edit} doe ik iets fout met de plaatjes links?
Hoi GoTTer! :P
Belg, 30, 2007 NOB GP 1.3 JTD, bedenker van de wachtkamer
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Fiat Bravo T-Jet 120: veel vermogen, veel rijplezier, lage milieubelasting
(11/9/2007)
Met de commonraildiesel gaf Fiat de autowereld een nieuw gezicht. De 1.4 liter T-Jet benzinemotor neemt dat stokje over. De Fiat Bravo T-Jet was er al met 150 pk, maar is er nu ook met een aantrekkelijk geprijsde 120 pk. Deze compacte motor levert optimale prestaties zonder het milieu zwaar te belasten. Niet voor niets heeft de auto een groen milieulabel gekregen.
Fiat loopt met T-Jet motoren vooruit op de toekomst. Je zou bijna zeggen dat de nieuwe 1.4 liter T-Jet benzinemotoren het stokje overnemen van de commonraildieselgeneratie waarmee Fiat de autowereld een nieuw gezicht gaf. Direct ingespoten dieselmotoren – een uitvinding van Fiat Auto - zijn veel minder vervuilend en al jaren niet meer weg te denken. Op dezelfde wijze zullen compacte turbomotoren als de T-Jet de toekomst van benzinemodellen bepalen. Met de introductie van zijn T-Jet krachtbronnen neemt Fiat zodoende wederom een voorschot op de toekomst. De 1.4 liter T-Jet versies zijn ‘fun to drive’ en staan borg voor indrukwekkende prestaties. Tegelijkertijd hebben ze een bijzonder laag gemiddeld brandstofverbruik en gedragen zich ook in andere opzichten zeer milieuvriendelijk. De Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V 120 heeft dan ook een groen B-milieulabel. Als klap op de vuurpijl is de auto ook nog eens bijzonder scherp geprijsd, zodat de toekomstgerichte techniek voor een groot publiek bereikbaar is. Ook in de zakelijke markt zal de nieuwe dynamische en toch economische generatie benzine-motoren zeker van zich doen spreken.

De Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V 120 is er vanaf € 21.195 en al te leasen vanaf € 425,- (Full operational lease o.b.v. 48 maanden en 20.000km/jr via Fiat Financial Solutions).

Snel, zuinig en schoon
Compacte en zeer efficiënte benzinemotoren zullen een cruciale rol spelen om de komende jaren aan steeds verder ‘opgeschroefde’ milieu- en verbruiksnormen te voldoen. Maar hoe zit het dan met typisch Italiaanse waarden als sportiviteit en dynamiek? De nieuwe Fiat Bravo 1.4 T-Jet bewijst dat het heel goed mogelijk is om het beste van beide werelden in één krachtbron te verenigen. De T-Jet speelt optimaal in op het actuele milieuvraagstuk zonder in te boeten op prestaties. De T-Jet is zowel bij optrekken als tijdens een inhaalspurt bijzonder sterk en soepel. Kortom de T-Jet is snel, zuinig en schoon.

Dankzij een verfijnde combinatie van turbotechniek en een geavanceerde elektronische motorregeling, levert de 1.4 T-Jet veel vermogen en liefst 206 Nm trekkracht. Een waarde die je voorheen eerder bij een 2-litermotor verwachtte. Dankzij die enorme trekkracht welke uniek is in zijn segment, is inhalen in elke versnelling een peulenschil. Ideaal voor caravanbezitters.

De T-Jet levert zijn power in alle rust en over een zeer breed toerengebied. Dat vergroot het rijcomfort geweldig, al was het maar omdat driftig schakelen beslist niet nodig is.

De Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V 120 accelereert in 9,6 seconden naar de 100 kilometer per uur. Minstens even indrukwekkend is zijn topsnelheid: 197 kilometer per uur. In dat licht bezien, is het extra opvallend dat de T-Jet in de 120 pk sterke Bravo toch een gemiddeld normverbruik van slechts 6,7 liter op 100 kilometer laat noteren. Omgerekend naar de klassieke waarde zoals die door velen nog steeds wordt gebruikt: 1 liter op 14,9 kilometer.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
majoh
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: wo mar 22, 2006 11:36

Bericht door majoh »

Dupje schreef: Hoi GoTTer! :P
Ssst :P
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Veel GoT hier ;)

Maserati blauw is wel erg fraai op de Bravo zo op de foto's!
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
Mathijs
Membre D'Oro
Berichten: 1205
Lid geworden op: vr feb 02, 2007 21:49
Locatie: Lelystad

Bericht door Mathijs »

GoT?.... :)
Rogar

Bericht door Rogar »

Mathijs schreef:GoT?.... :)
Gathering of Tweakers; is een forum en website over alles wat met computers, hifi, elektronica, enz. te maken heeft.
Plaats reactie