De Nieuwe Bravo

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

bartike schreef:
joedelta schreef:
chrispino schreef:
Sappel schreef:Hmmm, vind die 18" velgen wel mooi, die passen goed onder een verlaagde 5-drs chemical grey......
Volgens mij is dat een andere steek. :lol:
Klopt Chris. De Bravo heeft de gebruikelijke FIAT steek net als de Stilo. De GP heeft de steek die bij slOpel schijnbaar normaal is.
maar dan nog past dat :wink: :P
Dank je Bart, "Keeping the Dream Alive" heet dat....
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

Sappel schreef:
bartike schreef:
joedelta schreef:
chrispino schreef:
Sappel schreef:Hmmm, vind die 18" velgen wel mooi, die passen goed onder een verlaagde 5-drs chemical grey......
Volgens mij is dat een andere steek. :lol:
Klopt Chris. De Bravo heeft de gebruikelijke FIAT steek net als de Stilo. De GP heeft de steek die bij slOpel schijnbaar normaal is.
maar dan nog past dat :wink: :P
Dank je Bart, "Keeping the Dream Alive" heet dat....
youre welcome :wink:

met spring bouten past dat perfect :wink:

en @ iedereen :P :begin hier nu niet van dat is niet veilig enzo, want dat is het wel :wink:
een spring bouten kan een speling van ongeveer3mm opvangen rondomrond van de bout en kan nog perfect vast gezet worden zonder er enig gevaar komt bij te kijken :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peli
Junior Stato
Berichten: 437
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 10:26
Locatie: Almere

Bericht door Peli »

Ja hoor vandaag een Bravo gekocht :lol: :lol: 1:43 past goed tussen de rest van de schaalmodellen
GP 1.4 STARJET 16V EMOTION CHIARO AZUUR MET.
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Bennink schreef:Mooie wagen. Stond op die plek niet eerste een 157 wagon?

Maar ik kwam m op de Rai ook tegen, echt een schitterende wagen. Denk dat dit wel een goede opvolger van mijn lease-GP wordt :D
uuuuuuh

Afbeelding

Al geef ik toe dat je voor de prijs van een basisversie de Bravo Sport hebt.
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Een leuke 1 serie heb je voor een kleine 900 euro in de maand... een leuke bravo heb je voor minder. Dus ik denk dat ik eerst voor een mooie bravo ga en als ik later groot ben en veel verdien een dikke BMW ga rijden :)
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Ysco165
Membre D'Oro
Berichten: 1001
Lid geworden op: za okt 21, 2006 17:01
Locatie: begint met een D...

Bericht door Ysco165 »

Ik kon even in alle rust foto's maken, bij jeroen...
( en inderdaad 24 maart stond de alfa 159 op die plaats) :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
DR_DRE
Junior Stato
Berichten: 206
Lid geworden op: za apr 15, 2006 17:44

Bericht door DR_DRE »

Absoluut mooie wagen. Maar om de prestaties op peil te houden moet je wel wat zwaardere motorisering hebben. Dat betekent dus de 150pk diesel en die zal in NL niet goedkoop zijn... Benzine versies gaan nog niet verder dan 90pk, een aanfluiting in de compacte middenklasse!
Wachten dus op de 1.4 Turbo's van 120 en 150pk...
DR_DRE goes Chemical Grey met 88kW
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

DR_DRE schreef:Absoluut mooie wagen. Maar om de prestaties op peil te houden moet je wel wat zwaardere motorisering hebben. Dat betekent dus de 150pk diesel en die zal in NL niet goedkoop zijn... Benzine versies gaan nog niet verder dan 90pk, een aanfluiting in de compacte middenklasse!
Wachten dus op de 1.4 Turbo's van 120 en 150pk...
de 150 pk JTD sport kost 30k! Dat valt mee met de concurrentie
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Maar ik ben maandag even langs de dealer geweest en ze hadden daar een mooie 1.4 16v dynamic staan in donkergrijs (Mica?). Mooie velgjes eronder (geloof 17inch, die ook bijna op de GP Sport zitten). De wagen ziet er echt goed uit. Mooi dashboard, maar geen LCD scherm erin, maar een 'normale' radio. Lekker stuurtje, mooie stoelen :D helemaal goed eigenlijk.

Maar toch zou ik het sportpakket erop willen hebben. Uitlaatje eronder, skirts en spoilers... Maar was een afknapper was, was het blue&me systeem, dat de aansluiting direct achter de versnelling heeft zitten en zonder afdekkapje zodat het ALTIJD IN HET ZICHT LIGT.... echt te jammer, ziet er toch slordig uit.

Op de autorai ook al gezien, maar daar was het redelijk druk. En hier kon ik op mijn gemak kijken :) Doe maarrrrrr: een 150pk sport..... broembroem!
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

De nieuwe Bravo gaat de GP en de Croma achterna. :lol: Ook de nieuwe BRAVO met 5 sterren bekroond.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Bennink schreef:...Maar was een afknapper was, was het blue&me systeem, dat de aansluiting direct achter de versnelling heeft zitten en zonder afdekkapje zodat het ALTIJD IN HET ZICHT LIGT.... echt te jammer, ziet er toch slordig uit...
Niet stiekum een 2e usb in het handschoenenvakje? Want die aansluiting achter de versnellingspook is inderdaad een misser.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Mathijs
Membre D'Oro
Berichten: 1205
Lid geworden op: vr feb 02, 2007 21:49
Locatie: Lelystad

Bericht door Mathijs »

Het is misschien niet een hele mooie oplossing -die USB-aansluiting achter de versnellingspook- het is wel een hele praktische oplossing van Fiat. In de Bravo zie je tenminste waar je hem insteekt, in de Grande Punto moet je helemaal in het dashboardkastje kijken om de USB-stick e.d aan te sluiten
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Mathijs schreef:Het is misschien niet een hele mooie oplossing -die USB-aansluiting achter de versnellingspook- het is wel een hele praktische oplossing van Fiat. In de Bravo zie je tenminste waar je hem insteekt, in de Grande Punto moet je helemaal in het dashboardkastje kijken om de USB-stick e.d aan te sluiten
Jep, maar hoe vaak haal je hem uit het dashboardkastje? Bij de bravo moet je hem continu verwijderen ivm het dievengilde.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Señor Sjon schreef:
Mathijs schreef:Het is misschien niet een hele mooie oplossing -die USB-aansluiting achter de versnellingspook- het is wel een hele praktische oplossing van Fiat. In de Bravo zie je tenminste waar je hem insteekt, in de Grande Punto moet je helemaal in het dashboardkastje kijken om de USB-stick e.d aan te sluiten
Jep, maar hoe vaak haal je hem uit het dashboardkastje? Bij de bravo moet je hem continu verwijderen ivm het dievengilde.

In de GP vind ik het best wel makkelijk je hebt geen snoertje die in de weg zit en wat de aansluiting betreft,je hoeft niet helemaal in het kastje te duiken om hem aan te sluiten.

Tenminste dat is mijn ervaring.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Mathijs
Membre D'Oro
Berichten: 1205
Lid geworden op: vr feb 02, 2007 21:49
Locatie: Lelystad

Bericht door Mathijs »

Señor Sjon schreef: Jep, maar hoe vaak haal je hem uit het dashboardkastje?
Altijd aan het einde van de reis. De MP3-speler gebruik ik namelijk ook voor andere dingen, zoals bij het reizen per OV e.d.
Plaats reactie