De Nieuwe Bravo

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
/////
Nuovo Arrivato
Berichten: 142
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:35

Bericht door ///// »

Als ze toch een nieuwe versie gaan uitbrengen van de Bravo naast de stationwagen, dan zou het een goeie zet zijn van Fiat als Fiat een MPV gaat uitbrengen.
Want in dat segment heeft Fiat weinig te bieden omdat Multipla ook al weer weggevallen is. :D :D
joedelta

Bericht door joedelta »

///// schreef:Als ze toch een nieuwe versie gaan uitbrengen van de Bravo naast de stationwagen, dan zou het een goeie zet zijn van Fiat als Fiat een MPV gaat uitbrengen.
Want in dat segment heeft Fiat weinig te bieden omdat Multipla ook al weer weggevallen is. :D :D
maar dat wordt dan weer concurrentie voor de Phedra en de Ullysee.....twijfelachtig.
/////
Nuovo Arrivato
Berichten: 142
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:35

Bericht door ///// »

joedelta schreef:
///// schreef:Als ze toch een nieuwe versie gaan uitbrengen van de Bravo naast de stationwagen, dan zou het een goeie zet zijn van Fiat als Fiat een MPV gaat uitbrengen.
Want in dat segment heeft Fiat weinig te bieden omdat Multipla ook al weer weggevallen is. :D :D
maar dat wordt dan weer concurrentie voor de Phedra en de Ullysee.....twijfelachtig.



Nee toch, want bij Renault heb je ook Scenic en de Espace en ook niet te vergeten de Modus. :D :D
joedelta

Bericht door joedelta »

///// schreef:
joedelta schreef:
///// schreef:Als ze toch een nieuwe versie gaan uitbrengen van de Bravo naast de stationwagen, dan zou het een goeie zet zijn van Fiat als Fiat een MPV gaat uitbrengen.
Want in dat segment heeft Fiat weinig te bieden omdat Multipla ook al weer weggevallen is. :D :D
maar dat wordt dan weer concurrentie voor de Phedra en de Ullysee.....twijfelachtig.



Nee toch, want bij Renault heb je ook Scenic en de Espace en ook niet te vergeten de Modus. :D :D
Dat klopt, maar Renault is al jaren een gevestigde naam in dat segment. Ik heb toch het idee dat FIAT op dit moment niet snel aan dat soort "avonturen" begint, maar goed, je weet het nooit.
/////
Nuovo Arrivato
Berichten: 142
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:35

Bericht door ///// »

Fiat moet juist wel MPV's in de programma opnemen, want anders raken ze achter tov de andere merken.
Dus Fiat moet natuurlijk avontuur opzoeken in ander segmenten, want SUV en MPV segment zijn te populair om daar geen wagens te kunnen aanbieden aan de consument.
Want daar laat Fiat wel geld liggen, want in die 2 bovengenoemde segmenten kunnen ze ook genoeg geld er mee verdienen.
Dus mijn mening is dat men een MPV versie moeten gaan ontwikkelen van de Bravo. :D :D


En ik mis wat variatie in de leveringsprogramma van Fiat, jij ook Joedelta?? :roll: :roll:
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Ik haalde vanmorgen een lichtblauwe Bravo in op de snelweg. Ik moet zeggen dat ie mij heel erg tegenviel. (misschien ligt het aan de kleur)
Het viel mij op dat de achterruit eigenlijk maar heel klein is, er zit een hele dikke zwarte rand omheen. Ik vind het niet mooi. Achterlicht ook niet als de wagen niet rood is.

Afbeelding
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door chrispino »

Die zwarte rand onder aan de achterbumper vind ik ook niet mooi en dan dat zwarte stuk achter de kentekenplaat :(
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ja klopt dat is ook niet mooi dat hadden ze beter in de carrosserie kleur kunnen doen.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door chrispino »

Ja echt wel, zo lijkt het een beetje goedkoop vind ik.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ja zeker dat vind ik ook.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
PuntoFortuna
Nuovo Arrivato
Berichten: 110
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 13:28
Locatie: Ten Post
Contacteer:

Bericht door PuntoFortuna »

De Fiat Bravo's met T-jet motoren zijn in Nederland, dus het zal niet lang meer duren voordat de Grande Punto met T-jet motor leverbaar is in NL 8)
ERIK
Punto EVO 1.3 MultiJet 85 Dynamic 5drs Groen 2019-Heden
Grande Punto 1.9 MultiJet 130 Sport Rood 2011-2019 430.000km
Grande Punto 1.9 MultiJet 130 Sport Zwart 2010-2011
Punto 1.4 16v Sporting 95 Zwart 2008-2010
Punto 1.2 16v Stile 85 Groen 2007-2008
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Gisteren even met een Bravo gereden over het parkeerterrein, eentje met een basis diesel, geloof ik. Vrij kale uitvoering in lichtgrijs metallic. Was eigenlijk niet echt onder de indruk, maar reed wel wat soepeler dan de GP.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Afbeelding
En ook deze mogen niet ontbreken trouwens best mooie kleuren.
Afbeelding
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

Zag vanmiddag een zwarte JTDm 150 Sport rijden. Donkere ramen achter, vrij donkere (donkerder dan Chrome Shadow) 17"velgen.

Dat zag er toch behoorlijk gelikt uit..
Seat Leon 1.9 TDi
majoh
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: wo mar 22, 2006 11:36

Bericht door majoh »

Nadat ik van de GP naar de Bravo ben overgestapt moet ik toch zeggen dat het een veel volwassener auto is. En de 150pk diesel sport versie die ik heb wil lekker doorrijden :)

Ff wat phone pics:

Afbeelding

En een vergelijking met de Leon, waar die volgens sommige op lijkt...
Afbeelding

{edit} doe ik iets fout met de plaatjes links?
Plaats reactie