Een Bravo of toch bij de Grande Punto blijven??

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.

Een Bravo of toch bij de Grande Punto blijven??

Bravo
19
29%
Grande Punto
40
62%
Ik kan geen keuze maken.
6
9%
 
Totaal aantal stemmen: 65

Gebruikersavatar
Peli
Junior Stato
Berichten: 437
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 10:26
Locatie: Almere

Bericht door Peli »

De luxe van de GP zal je in de Bravo niet krijgen voor het geld wat je voor de GP moet betalen. Maar eerlijk is eerlijk met name het dashboard is heeeeel mooi.
GP 1.4 STARJET 16V EMOTION CHIARO AZUUR MET.
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Ik denk dat ze eerst wat bedieningselementen moeten verbeteren (oa radio, cruise control) weer ik weer een Fiat kopen.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Het blijft een italiaanse auto he ... vorm voor functie ;)
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

bravo komt te laat, aangezien ik de luxe heb om te lease. Bravo wordt pas leuk als hij te duur wordt voor mijn functie/koopkracht :roll:
Gebruikersavatar
Marco
Nuovo Arrivato
Berichten: 197
Lid geworden op: do jan 04, 2007 21:27
Locatie: Vlissingen

Bericht door Marco »

Heel simpel, de GP!!!

1. Heb de GP nog maar net 3 weken en bevalt heel erg goed.
2. De Bravo licht ver boven mijn budget, zeker als je hem wilt aankleden als mijn GP nu is.
3. Vind de Bravo niet eens zo heel erg mooi.
/////
Nuovo Arrivato
Berichten: 142
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:35

Bericht door ///// »

Ik kan met deze discussie niet echt mee gaan praten, want het is voor mij niet weggelegd om een Grande Punto te bezitten.
Maar als ik een Grande Punto had, en ik moet nu een andere aanschaffen, dan zou ik misschien voor de Bravo gaan. :D
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Marco schreef:Heel simpel, de GP!!!

1. Heb de GP nog maar net 3 weken en bevalt heel erg goed.
2. De Bravo licht ver boven mijn budget, zeker als je hem wilt aankleden als mijn GP nu is.
3. Vind de Bravo niet eens zo heel erg mooi.

Ik vind de BRAVO heel mooi maar er gaat niets boven de GP.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

///// schreef:Ik kan met deze discussie niet echt mee gaan praten, want het is voor mij niet weggelegd om een Grande Punto te bezitten.
Maar als ik een Grande Punto had, en ik moet nu een andere aanschaffen, dan zou ik misschien voor de Bravo gaan. :D

Maar als je een GP zou hebben, dan zou de keuze niet moeilijk zijn.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

ik ben zo objectief als de pest, maar vooralsnog vind ik de GP echt mooier.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
paro
Nuovo Arrivato
Berichten: 119
Lid geworden op: wo jan 31, 2007 18:59
Locatie: zundert

Bericht door paro »

Over een jaartje of 3 wil ik wel een bravo aanschaffen. Ik vind hem echt mooi, maar dan wil ik wel een sport met vette velgen eronder. Dus dat wordt nog effe drie jaartjes sparen. Ik vind vooral zijn kontje en het interieur heel mooi. Eerlijk gezegd vind ik het interieur mooier als de punto. Maar ja over smaak valt niet te twisten he :wink:
Zalig cruisen in ons knap machien!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Peli
Junior Stato
Berichten: 437
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 10:26
Locatie: Almere

Bericht door Peli »

paro schreef:Over een jaartje of 3 wil ik wel een bravo aanschaffen. Ik vind hem echt mooi, maar dan wil ik wel een sport met vette velgen eronder. Dus dat wordt nog effe drie jaartjes sparen. Ik vind vooral zijn kontje en het interieur heel mooi. Eerlijk gezegd vind ik het interieur mooier als de punto. Maar ja over smaak valt niet te twisten he :wink:

Ik ben het helemaal met je eens wat het dashboard betreft, een erg mooi vol geheel.
GP 1.4 STARJET 16V EMOTION CHIARO AZUUR MET.
joedelta

Bericht door joedelta »

paro schreef:Over een jaartje of 3 wil ik wel een bravo aanschaffen. Ik vind hem echt mooi, maar dan wil ik wel een sport met vette velgen eronder. Dus dat wordt nog effe drie jaartjes sparen. Ik vind vooral zijn kontje en het interieur heel mooi. Eerlijk gezegd vind ik het interieur mooier als de punto. Maar ja over smaak valt niet te twisten he :wink:
Het interieur is zeker mooi, maar twee dingen zijn exact hetzelfde als in de Stilo zag ik en dat vond ik minder:

* laag geplaatst contactslot (hoog contactslot bij GP vind ik prettiger)
* airco (airco op GP heeft meer mogelijkheden)
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Airco in de GP koelt sneller als in de Stilo.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Peter
Junior Stato
Berichten: 481
Lid geworden op: za sep 22, 2007 15:09
Locatie: Gent (B)

Bericht door Peter »

GP is mooier dan de Bravo! Heb ze in de garage naast elkaar zien staan - geen twijfel mogelijk.
joedelta

Bericht door joedelta »

Peter schreef:GP is mooier dan de Bravo! Heb ze in de garage naast elkaar zien staan - geen twijfel mogelijk.
Ik ben het volledig met je eens. de Bravo is zeker een mooie auto, maar toch zit het ontwerp net iets minder in elkaar dan bij de GP. dat zal net de meesterhand van Giugiaro zijn die het verschil maakt :wink:

Ik ben destijds bij de introductie van de Bravo geweest en ik vond het natuurlijk reuze interessant en zo'n rode Bravo Sport met vette velgen ziet er stoer uit, maar het deed me niet bijzonder veel....ik bedoel: ik kreeg er niet het gevoel van dat ik hem wilde hebben.
Plaats reactie