Bravo novitec

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marco
Nuovo Arrivato
Berichten: 197
Lid geworden op: do jan 04, 2007 21:27
Locatie: Vlissingen

Bericht door Marco »

vind er nou niet zoveel aan veranderd als bij de GP het geval is.
De velgjes die we al van onder de GP kenden eveneens als de dubbele knalpijpen.

Had graag wel een leuke bodykit gezien, maar misschien dat dat nog komt.
Afbeelding
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Het enige voordeel wat er aan zit is als er 18/19 inch velgen er onder zitten dat het net lijkt of hij verlaagd is.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

ineke schreef:Het enige voordeel wat er aan zit is als er 18/19 inch velgen er onder zitten dat het net lijkt of hij verlaagd is.
De velgen zijn de typische Novitec velgen. Verlaagd zal hij waarschijnlijk ook wel zijn
Ik las dat er ook iets aan de bumpers was gedaan, maar ik zie zo niet wat.
Mathijs
Membre D'Oro
Berichten: 1205
Lid geworden op: vr feb 02, 2007 21:49
Locatie: Lelystad

Bericht door Mathijs »

Aan de bumpers is dus niks gedaan. De veranderingen bestaan slechts uit lichtmetalen wielen (18 of 19 inch) en een verdubbeling van het aantal uitlaatpijpen. Ook kan Novitec de motoren ‘chippen’, waardoor er meer vermogen vrijkomt.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Mathijs schreef:Aan de bumpers is dus niks gedaan. De veranderingen bestaan slechts uit lichtmetalen wielen (18 of 19 inch) en een verdubbeling van het aantal uitlaatpijpen. Ook kan Novitec de motoren ‘chippen’, waardoor er meer vermogen vrijkomt.
Ik vind dat de velgen en wielmaat 18/19inch zijn dat de banden dan wel erg plat zijn.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Plaats reactie