Mijn Bravo
Mijn Bravo
groetjes,
Deddo
Fiat Bravo Racing 1.4 T-Jet Dualogic Digital Grey Panoramisch Glazen Zonnedak
Het zonnetje heeft ondertussen wel al een paar keer geschenen .......
Vanaf opzij gezien mooie auto - heel mooi bijpassende velgen ook - achterzijde vind ik persoonlijk iets minder geslaagd, desalniettemin zou ik de wagen ook verkiezen boven bv. een Golf, als ik er een uit deze klasse nodig had.
Veel plezier ermee .
Zwart is altijd mooi!
Vanaf opzij gezien mooie auto - heel mooi bijpassende velgen ook - achterzijde vind ik persoonlijk iets minder geslaagd, desalniettemin zou ik de wagen ook verkiezen boven bv. een Golf, als ik er een uit deze klasse nodig had.
Veel plezier ermee .
Zwart is altijd mooi!
Jaja, de bravo is een 16v, maar bedoelde dat de verhouding van prestaties ongeveer hetzelfde zal zijn bij de '1.4 8v en GP' en de '1.4 16v en Bravo'.Joh@n schreef:16vBennink schreef:Ik denk hetzelfde als de 1.4 8v in de punto? Prima mee te rijden dus, maar verwacht geen topprestaties.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Ik heb er van de week een uitlaatsierstuk onder laten zetten, dit maakt de achterkant meteen een stuk aantrekkelijker. Zal binnenkort nog wat foto's makenPeter schreef:Het zonnetje heeft ondertussen wel al een paar keer geschenen .......
Vanaf opzij gezien mooie auto - heel mooi bijpassende velgen ook - achterzijde vind ik persoonlijk iets minder geslaagd, desalniettemin zou ik de wagen ook verkiezen boven bv. een Golf, als ik er een uit deze klasse nodig had.
Veel plezier ermee .
Zwart is altijd mooi!
Fiat Bravo Racing 1.4 T-Jet Dualogic Digital Grey Panoramisch Glazen Zonnedak
Het houdt inderdaad niet over, vooral omdat ik er de volgende dag meteen via Belgie naar Luxemburg mee ben gereden, was het wel even wennen. Veel schakelen met de 6-bak, wat overigens geen straf is.hannes schreef:mooie auto deddo.
neem aan dat het de 90 pk benzine moter is, hoe verhoud deze zich tov het gewicht van de bravo
Maar gemiddeld genomen, woon- werkverkeer in Apeldoorn en de snelwegen in Nederland, is het een stille en zuinige motor.
Maar vergeleken met de T-jet is het natuurlijk behelpen, maar dat wist ik van te voren
Tot nu toe, na 1600 km gereden te hebben, ben ik best wel tevreden
Fiat Bravo Racing 1.4 T-Jet Dualogic Digital Grey Panoramisch Glazen Zonnedak
Bravo schreef:Nog geen foto's van het interieur, zal ik nog ff maken en plaatsen, als het zonnetje schijntBennink schreef:Fraaie wagen! Erg mooi in het zwart met 17". Heb je ook pics van het interieur?
Van het web gehaald
Fiat Bravo Racing 1.4 T-Jet Dualogic Digital Grey Panoramisch Glazen Zonnedak