Finalisten Auto van het Jaar 2008 bekend

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Finalisten Auto van het Jaar 2008 bekend

Bericht door tonyvandenbroek »

De vakjury van de verkiezing Auto van het Jaar 2008 heeft de zeven genomineerden bekendgemaakt. Uit 33 nieuwe modellen zijn de Fiat 500, Ford Mondeo, Kia Cee’d, Mazda2, Mercedes C-Klasse, Nissan Qashqai en Peugeot 308 geselecteerd voor de eindronde.

Alle auto’s die afgelopen jaar zijn verschenen, in minstens vijf Europese landen verkrijgbaar zijn en in een volume van minimaal 5.000 stuks worden verkocht, komen in aanmerking voor de titel. In de eerste ronde gaven de juryleden punten aan hun favoriete auto’s. De zeven auto’s met de meeste punten gaan door naar de finale.

Het puntenverschil tussen de nummers zeven en acht was gering. De jury liet echter alleen weten dat één auto nipt achter het net viste, maar vermeldde niet om welk model dit ging. Op 19 november wordt de Auto van het Jaar 2008 bekendgemaakt. De winnaar volgt de Ford S-Max op.
Afbeelding
Afbeelding
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

Ik denk dat de nieuwe Mercedes C-klasse gaat winnen..heel veel reviews gelezen van deze auto en komt overal super naar voren
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Sporting raymon schreef:Ik denk dat de nieuwe Mercedes C-klasse gaat winnen..heel veel reviews gelezen van deze auto en komt overal super naar voren
Zelf dacht ik ook daaraan, maar in mijn hart hoop ik dat het kleine Italiaantje van die dikke bakken gaat winnen.
Afbeelding
Mathijs
Membre D'Oro
Berichten: 1205
Lid geworden op: vr feb 02, 2007 21:49
Locatie: Lelystad

Bericht door Mathijs »

In mijn ogen wint de 500 natuurlijk. Desalniettemin een spannende finale hoor!
/////
Nuovo Arrivato
Berichten: 142
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:35

Bericht door ///// »

Ik had het zo gehoopt dat er 2 modellen van Fiat door gingen naar de laatste ronde.

Maar dat had niet mogen gebeuren!!! :( :( :(

Want de Bravo heeft dat meer verdiend om door te gaan naar de laatste ronde dan de Peugeot 308.

Want echt vernieuwend is de 308 niet ten opzichte van de voorloper 307. :D :D
joedelta

Bericht door joedelta »

///// schreef:Ik had het zo gehoopt dat er 2 modellen van Fiat door gingen naar de laatste ronde.

Maar dat had niet mogen gebeuren!!! :( :( :(

Want de Bravo heeft dat meer verdiend om door te gaan naar de laatste ronde dan de Peugeot 308.

Want echt vernieuwend is de 308 niet ten opzichte van de voorloper 307. :D :D
De 308 is inderdaad typerend voor het Peugeot van de laatste jaren, het motto bij ieder model lijkt: kijk, weer meer van hetzelfde.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ik denk dat de 500 best wel hoge ogen scoort.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik ben bang dat de 500 TE duur is voor zo'n klein autootje. Je krijgt dan wel veel luxe, maar een gemiddelde van rond de 15.000 euro is veel geld voor een 500. Daar heb je ook een GP voor. Mijn kans hebber: de nieuwe Benz C klasse. Al hoop ik op de 500. :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door chrispino »

tonyvandenbroek schreef:Ik ben bang dat de 500 TE duur is voor zo'n klein autootje. Je krijgt dan wel veel luxe, maar een gemiddelde van rond de 15.000 euro is veel geld voor een 500. Daar heb je ook een GP voor. Mijn kans hebber: de nieuwe Benz C klasse. Al hoop ik op de 500. :D
Is inderdaad veel geld voor zo'n klein ding. Kijk eens naar een mini die bedragen liggen toch ook belachelijk hoog.
joedelta

Bericht door joedelta »

We zitten natuurlijk nog midden in de 500-hype dus dat is goed.
Bovendien heeft de 500 veel te bieden voor zijn klasse wat betreft veiligheid, uitrusting en design.
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

joedelta schreef:We zitten natuurlijk nog midden in de 500-hype dus dat is goed.
Bovendien heeft de 500 veel te bieden voor zijn klasse wat betreft veiligheid, uitrusting en design.
zoals al eerder gezegd hangt daar dus wel idd een beste prijs aan
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
joedelta

Bericht door joedelta »

Sporting raymon schreef:
joedelta schreef:We zitten natuurlijk nog midden in de 500-hype dus dat is goed.
Bovendien heeft de 500 veel te bieden voor zijn klasse wat betreft veiligheid, uitrusting en design.
zoals al eerder gezegd hangt daar dus wel idd een beste prijs aan
Maar dan krijg je wel een grotere kofferbak dan de Mini. :D
Jacob
Junior Stato
Berichten: 456
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 20:38
Locatie: Hengelo

Bericht door Jacob »

Volgens mij gaat de Mondeo winnen, maar de 500 verdient het natuurlijk ook!

(hadden ze die 500 maar nooit uitgebracht, dan kwam mijn vriendin ook niet op het idee om haar eigen Punto in te ruilen op een 500 :| )
Plaats reactie