Striping op de 500....

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Striping op de 500....

Bericht door tonyvandenbroek »

Afbeelding

Bij Fiat is deze 500 gespot in Amsterdam. Het aloude adagium ‘Die pet past ons allemaal’ is er helemaal op van toepassing.
Nee. De Amsterdamse politie heeft geen plannen om de gelauwerde mode-auto Fiat 500 als dienstauto te gaan inzetten. Deze wegluis is voor de gelegenheid voorzien van politiestrepen en zwaailicht. Als hij klaar is met zijn rit krijgt hij zijn gewone burgerkloffie weer aan.
Het aaibare vijfhonderdje zou niet zo’n best figuur slaan in de spierballencultuur van het Amsterdamse corps maar uiteindelijke past de politiepet ons allemaal. Dus ook modieuze Italiaantjes.


Bron: autoweek
Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Dit doe je dat mooie Fiatje toch niet aan. Gewoon zonde van "ons" belasting geld.
Maar als ik dan toch aangehouden wordt, dan maar door deze Politie-Fiat-auto. Gelukkig was het maar een publiciteits stunt. Gebruiken ze toch weer mooi een Fiat hiervoor :lol:
Afbeelding
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

ik ben al een keer door een Fiat van de weg gehaald, daarom HAAT ik Fiat's Stilo Abarth
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Plaats reactie