Bravo T-jet 120pk

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bravo T-jet 120pk

Bericht door tonyvandenbroek »

Afbeelding
Vandaag heb ik dus de Bravo T-jet 120pk tot mijn beschikking gehad ivm met de 30.000km beurt van mijn GP.
De eerste indruk van deze wagen deed mij goed. Zeer royaal uitgerust en het Blue en Me met Navigatie aan boord.
Gescheiden dualzone vol automatische airco, Cruise control, 17" wielen en nog meer luxe opties op deze Bravo.

Afbeelding
Na het instappen vond de Bravo gelijk mijn GSM, en heb er verder ook geen problemen mee gehad. Het enigste wat ik miste was de USB stock voor de Navigatie. Na het drukken op het NAV knopje in de hemel van de Bravo, gaf ze de melding dat de USB stick voor de navigatie niet aanwezig was. Jammer, maar ik wist de weg ook zo wel te vinden.
Stoelen zitten prima, maar miste wat extra zijdelingse steun t.o.v. mijn sport stoelen in de GP sport.
Ook alle bediengs elementen zitten lekker binnen hand bereik. Gewoon op de plaats waar ze thuis horen.

Na rustig even de wagen warm gereden te hebben, heb ik het gas toch eens lekker helemaal in getrapt, en flink door getrokken. Voor ik het wist zat de Bravo op de 160 kilometer per uur.. :D Daar waar de teller door gaat tot 260. Een beetje overbodig, maar staat best leuk.
Heerlijk rustig blijft de wagen op het wegdek kleven. Niets onrustig, alleen met het acceleren in de eerste twee versnelling dreigen de hulpmiddelen in te grijpen. De 200 kg zwaardere Bravo (t.o.v. de GP) ligt goed op de weg.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Natuurlijk de wagen ook aan de vrouw laten zien, en die was gelijk verkocht. Wat een schitterend model vond ze deze wagen. Ik heb toen gelijk ingegrepen, en verteld dat er wel hele gekken dingen moeten gebeuren wil ik een Bravo kopen.
Ik houd het toch liever bij de GP. Net wat kleiner, en qua model mooier.

De 160 kilometer die ik vandaag met de Bravo heb afgelegd waren leuk. Maar was toch blij dat ik ook mijn GP weer op moch halen tegen de klok van 18.00 uur.
Misschien ooit in de toekomst, maar ik blijf de club TROUW en ga gewoon nog even door met de GP. Of het een nieuwe wordt dit jaar hangt van bepaalde factoren af, maar daar horen we vanzelf meer over.

Prima auto voor grotere gezinnen. Wij kunnen ons prima redden met de GP 3-deurs.
Afbeelding
Zo komen we namelijk ook overal met alles wat we nodig hebben :D
Afbeelding
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

vond je de tellers niet slecht zichbaar Tony? En wat vond je van het stuurgedrag?
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

ExTaxi schreef:vond je de tellers niet slecht zichbaar Tony? En wat vond je van het stuurgedrag?
Het stuur gedrag viel me eigenlijk best mee. Maar de tellers waren inderdaad wat slechter afleesbaar. Zeker met mijn polariserende zonnebril glazen. Het display van de radio is dan helemaal niet afleesbaar. Iets wat in de GP wel is, wel iets minder dan zonder bril, maar ze zijn nog afleesbaar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Leuk om te lezen Tony! De fraaie foto's maken het verhaal compleet.

Je noemt in je verhaal:
Na het instappen vond de Bravo gelijk mijn GSM, en heb er verder ook geen problemen mee gehad.
Hoefde je je telefoon niet aan te melden?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Bennink schreef:Leuk om te lezen Tony! De fraaie foto's maken het verhaal compleet.

Je noemt in je verhaal:
Na het instappen vond de Bravo gelijk mijn GSM, en heb er verder ook geen problemen mee gehad.
Hoefde je je telefoon niet aan te melden?
Uiteraard, na het in tikken van de code op de gsm, waren er geen problemen. Telefoonboek werd gekopieerd en ik kon bellen. Maar het ging als een zonnetje.
Afbeelding
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

lekker heeft de volgende gebruiker zometeen jou tel nrs :? dat heb je toch wel verwijderd he
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Sporting raymon schreef:lekker heeft de volgende gebruiker zometeen jou tel nrs :? dat heb je toch wel verwijderd he
Wat dacht jij?
Afbeelding
rsh_scuderia
Nuovo Arrivato
Berichten: 144
Lid geworden op: di mar 04, 2008 14:05
Locatie: Almere

Bericht door rsh_scuderia »

Ik heb er zelf ook in gereden, een Bravo T/Jet, maar mij net wat de breed en te groot. De compactheid van de GP gecombineerd met het mooiere uiterlijk lekkere stoelen in de Sport en het gooi/ en smijtgevoel voor de GP gekozen.
GP 1.4 T-Jet Sport; Crossover Black met Cruise control

Per te Ayrton
Your games, my rules
Gebruikersavatar
Hellfire
Avere Una Vita
Berichten: 2066
Lid geworden op: vr jun 22, 2007 10:26

Bericht door Hellfire »

Sporting raymon schreef:lekker heeft de volgende gebruiker zometeen jou tel nrs :? dat heb je toch wel verwijderd he
Dat is afgeschermd, volgens de handleiding. Zonder de gepairde telefoon zou je niet bij de nummers moeten kunnen komen.
Afbeelding Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport Exotica Red
Afbeelding En een Prius...
Afbeelding Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
Plaats reactie