500 dagen tot de nieuwe FIAT 500

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
Gebruikersavatar
GP SS
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: di mar 07, 2006 17:17

500 dagen tot de nieuwe FIAT 500

Bericht door GP SS »

500 dagen tot de nieuwe Fiat 500
(5/5/2006)

Met nog 500 dagen te gaan tot de introductie van de nieuwe Fiat 500, start Fiat de internationale operatie genaamd "500 wants you". Dit uitzonderlijke project heeft als beginpunt het internet en zal later worden uitgebreid met andere communicatie-platformen. Uiteraard is er één doel: het publiek betrekken in de evolutie van de immens populaire, Italiaanse ‘stadsrakker’.
"500 wants you" begint als een groot, uniek ‘online laboratorium’ waar bezoekers het stilistische concept van de nieuwe 500 kunnen ontdekken, hun voorkeuren kunnen aangeven, ideeën kunnen aandragen en dus, voor het eerst in de autogeschiedenis, actief hun bijdrage kunnen leveren aan de creatie van de auto. De website http://www.fiat500.com staat open voor de bijdragen en verwachtingen van het grote publiek, welke worden beoordeeld en mogelijk gebruikt bij de ontwikkeling van het eindproduct.
"500 wants you" leidt naar "500ology", de grootste online-encyclopedie met verhalen en foto’s gewijd aan de Fiat 500. Bezoekers van de site kunnen middels het "Configuration Lab" meewerken aan het ontwerp van Fiats concept car. Er is ook ruimte voor de creatieve input van ontwerpers; waaronder een ontwerpwedstrijd georganiseerd in samenwerking met het onafhankelijke webmagazine Designboom.

Zoals wel vaker op internet is de site http://www.fiat500.com constant in beweging: gedurende de 500 dagen tot de uiteindelijke introductie van de nieuwe Fiat 500 worden er nieuwe content, activiteiten en initiatieven aan de site toegevoegd. Voor Fiat is “500 wants youâ€
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Vet bakkie!
Had ook een GP met allemaal specificaties.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

ziet er inderdaad gaaf uit, alleen die 2 kanonnen aan de achterkant :roll:
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Ik hoop dat ie een beetje op de trepiuno lijkt van een paar jaar geleden. Dat was een ontzettend leuk concept.

Is toen niet doorgegaan vanwege botsproeven dacht ik.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
joedelta

Bericht door joedelta »

Señor Sjon schreef:Ik hoop dat ie een beetje op de trepiuno lijkt van een paar jaar geleden. Dat was een ontzettend leuk concept.

Is toen niet doorgegaan vanwege botsproeven dacht ik.
Dat had niets met botsproeven te maken, maar met het einde van de overeenkomst met General Motors.
Wat styling betreft gaan ze geloof ik wel uit van de Trepiuno, alleen komt hij op een met Ford ontwikkeld platform, in plaats van op een met Opel ontwikkeld platform. (Hopelijk gaan ze de carrosserie dan niet net zo slecht verzinken als Ford.)
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Heeft Fiat eindelijk weer eens een mooie auto (1 keer raden welke...) en dan komen ze weer met zo'n weerzinwekkend gedrocht... tsss, sorry ieder zijn meug maar ik vind hem echt gruwelijk lelijk. :?
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

TeChNo2 schreef:Heeft Fiat eindelijk weer eens een mooie auto (1 keer raden welke...) en dan komen ze weer met zo'n weerzinwekkend gedrocht... tsss, sorry ieder zijn meug maar ik vind hem echt gruwelijk lelijk. :?
dat ben ik helemaal met je eens!
Data
Nuovo Arrivato
Berichten: 32
Lid geworden op: wo mei 03, 2006 10:12
Locatie: Omg. Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Data »

Dat is een site waar je je eigen 500 kunt aankleden, dus deze hier is gewoon een voorbeeld.

Mijn kunstwerkjes:

http://www.fiat500.com/lab/lab.asp?L=EN ... D747697024

http://www.fiat500.com/lab/lab.asp?L=EN ... L753245952

Gewoon ff de site laten openen, duurt 2 tellen voor ie naar mijn creaties gaat.
I ragazzi strani che romani!

http://www.sportiva-italia.nl Ook op Facebook!

Gehad: '88 Alfa 33 1.3 Junior, '92 Alfa 33 1.716v QV, '95 Fiat Cinq. Sporting, nu een 2004 Punto Abarth en een 2010 Alfa Romeo Brera 1750 TBi ti (235 pk Squadra).
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Ja leuk voor erbij. :P En dan met 250PK hahhahaha :lol:
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
joedelta

Bericht door joedelta »

Peter_R schreef:
TeChNo2 schreef:Heeft Fiat eindelijk weer eens een mooie auto (1 keer raden welke...) en dan komen ze weer met zo'n weerzinwekkend gedrocht... tsss, sorry ieder zijn meug maar ik vind hem echt gruwelijk lelijk. :?
dat ben ik helemaal met je eens!
Echt geen gedrocht...een heel geslaagde wedergeboorte van de 500:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik vind het wel een leuk boodschappen autoootje voor mijn vrouw. Moet wel eerst de Twingo de geest geven. Krijg er toch geen stuiver meer voor terug.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

:shock: brrrrr

bijna nog erger dan de micra!

de oude 500 en de cinquecento vind ik toch echt veel gaver dan deze!

er reed in mn vorige woonplaats een opgevoerde 500 rond met een andere motor achterin waardoor de klep niet eens meer dicht kon :lol: ding klonk echt als een racewagen
joedelta

Bericht door joedelta »

Peter_R schreef::shock: brrrrr

bijna nog erger dan de micra!

de oude 500 en de cinquecento vind ik toch echt veel gaver dan deze!

er reed in mn vorige woonplaats een opgevoerde 500 rond met een andere motor achterin waardoor de klep niet eens meer dicht kon :lol: ding klonk echt als een racewagen
Die klep hoort bij de 500 Abarth's open te staan hoor, da's niks bijzonders... :D
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

ah kijk weer wat geleerd :)
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

ik moest even wennen, maar eigenlijk valt ie toch wel mee:

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5701&cache=no
Plaats reactie