500 dagen tot de nieuwe FIAT 500

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

F500 bij de dealer.

Bericht door ed.de.vries »

:? Gewoon bij Auto Coumans gaan kijken, in Geleen. Rijksweg zuid.

:arrow: Daar staat de F.500 in parelmoer wit,met decoratie stripping van de italiaanse driekleur op de flank.

Is reeds verkocht, klant heeft de auto bij een italiaanse dealer gekocht,en in Nederland af laten zetten bij de Fiat dealer.

:P :P :P :P En mooi dat ie is.

Dat is nou typisch Fiat.
italiaanse schoonheid ten top.

ciao tutti.
sardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 13:05
Locatie: kwintsheul
Contacteer:

Bericht door sardo »

Het is echt een geweldig autootje! Ik heb er al in mogen proefrijden, alhoewel het maar een rondje was van een paar kilometer was het wel gaaf het is een fel autootje. Ik reed in de 1.4 in Cagliari. Hij was zwart, ik zal vandaag proberen de foto ervan op te zetten.
GP un'emozione per sempre
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

En de zittingen zijn ook niet verkeerd zit wel lekker en hoog.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
sardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 13:05
Locatie: kwintsheul
Contacteer:

Bericht door sardo »

De foto van de 500 waar ik in gereden heb in Cagliari

Afbeelding

Afbeelding
GP un'emozione per sempre
Mathijs
Membre D'Oro
Berichten: 1205
Lid geworden op: vr feb 02, 2007 21:49
Locatie: Lelystad

Bericht door Mathijs »

Fiat vijf - Renault vier

Er zijn weer een paar nieuwe auto’s door Euro NCAP tegen het blok gezet. Het gaat om de Fiat 500, Renault Twingo, Kia Cee’d en Peugeot 308, waarbij ze allemaal 5 sterren haalden… behalve de Twingo!

En dat is natuurlijk een tegenvaller voor Renault dat prat gaat op vijf Euro NCAP-sterren voor elk model. Maar goed, de Twingo heeft er dus vier en dat komt omdat de onderzijde van het dashboard in tegenstelling tot dat van de vijf-sterren-500 een potentieel gevaar vormt voor de knieën en dijbenen van zowel de bestuurder en de passagier. De standaard knie-airbag van de fiat 500 bewijst hiermee dus zijn meerwaarde.

Nog een minpuntje voor de Twingo was dat de door Renault aanbevolen kinderzitjes niet op de achterbank pasten met de stoelen in de NCAP-testpositie. Voor kindveiligheid dus nul sterren, de 500 haalde er op dit onderdeel drie binnen.

Twee klassen hoger werden de Kia Cee’d en de nog uit komen Peugeot 308 gecrasht, beide haalden vijf sterren. Voor Peugeot misschien niet zo bijzonder, maar voor Kia was het een heugelijk moment aangezien het de eerste keer was dat een auto van het Koreaanse merk zoveel sterren haalde.

Officiele uitslagen
Renault Twingo: http://www.euroncap.com/tests/Renault_T ... 7/296.aspx
Fiat 500: http://www.euroncap.com/tests/Fiat_500_2007/298.aspx

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Zonde van die 500..zo tegen de muur. Hadden ze beter aan Tony kunnen geven, had die vanavond een leuk kadootje gehad voor Lia.

Blijft goed gaan met Fiat, ook nu dus weer 5 sterren.. :lol:
Afbeelding
/////
Nuovo Arrivato
Berichten: 142
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:35

Bericht door ///// »

tonyvandenbroek schreef:
Blijft goed gaan met Fiat, ook nu dus weer 5 sterren.. :lol:



Fiat is de veiligste merk dat er bestaat, want zelfs hun kleintje heeft 5 sterren. :mrgreen:
Ik neem aan dat de 500 het eerste kleine wagen is met 5 sterren of was dat de Mini?? :roll: :roll:

Of had de Mini 4 sterren gehad met de botsproeven??? :roll:
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

De mini is toch een maatje groter?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
joedelta

Bericht door joedelta »

///// schreef:
tonyvandenbroek schreef:
Blijft goed gaan met Fiat, ook nu dus weer 5 sterren.. :lol:



Fiat is de veiligste merk dat er bestaat, want zelfs hun kleintje heeft 5 sterren. :mrgreen:
Ik neem aan dat de 500 het eerste kleine wagen is met 5 sterren of was dat de Mini?? :roll: :roll:

Of had de Mini 4 sterren gehad met de botsproeven??? :roll:
De 500 is in ieder geval de eerste auto ter wereld in de klasse A die 5 sterren haalt.

De Mini is geen klasse A, maar een klasse B-auto (net als de GP).
De Mini haalde in 2002 4 sterren. Dit jaar hebben ze een verbeterde mini getest en die haalde toen wel de 5 sterren.
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

joedelta

Bericht door joedelta »

Op WWW.FIAT.NL kun je een weekendje weg met de nieuwe 500 winnen, als je de prijs van de 500 raadt.

De prijs bestaat natuurlijk uit 5 cijfers en je hoeft alleen het tweede cijfer te raden, de rest van de cijfers verschijnt automatisch (€1*.500).
Met een vanaf prijs in Italië van € 10.500, lijkt een Nederlandse prijs van € 11.500 voor de hand te liggen voor een FIAT 500 1.2.

Een mooie prijs voor een gewild karretje, maar het prijsverschil met een toch echt een stuk ruimere GP is vrij klein (vanaf € 12.595). :shock: In Italië is dat prijsverschil trouwens nog net iets kleiner; 500: € 10.500 GP € 11.460)
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Is altijd het proberen waard.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

Als ik mee doe en win, kan ik na dat weekend weer een andere Fiat voor Reggie kopen :!: Dus wel meedoen, maar hopen dat ik niet win :!: :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

johnb schreef:Als ik mee doe en win, kan ik na dat weekend weer een andere Fiat voor Reggie kopen :!: Dus wel meedoen, maar hopen dat ik niet win :!: :wink:
Ik weet toch al zeker dat Monique na de Seicento een 500 wil, maar die staat pas op rol voor over een jaar of 2 :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

Aanstaande zondag wordt er in het TV programma gek op wielen (niet echt een serieus autoprogramma, maar dat mag de pret niet drukken) aandacht besteed aan de nieuwe FIAT 500.

Zondag 18.00 uur RTL 7.
Plaats reactie