hey heb gelezen standaard fiat 500 abarth sneller op de 100 is dan de standaard grande punto abarth klopt dat ?
vind personnlijk de fiat 500 abarth mooier uit zien dan de grande punto abarth maar dat is persoonlijk ik hou zelf van kleine bommetjes op de weg niet sleht bedoelt op de grande punto hoor rij mometeel in een grande punto 1.4 16v racing alleen mis toch nog wat pk`tjes , trouwens weet iemand waar ik ergens kan vinden wat hij weegt de fiat 500 abarth
alvast bedankt
fiat 500 abarth
- vinnie1985
- Junior Stato
- Berichten: 219
- Lid geworden op: di okt 09, 2007 15:07
- Locatie: Eijsden
fiat 500 abarth
Verlaagde GP 1.4 16v Starjet Racing Metalic blauw 3 deurs
Re: fiat 500 abarth
Autoweek.nl zegt:
massa leeg 905 kg & 1130 kg. De 500 heeft 135pk en de GP heeft 155pk, dus een verschil van 225kg en 20pk, dus in het voordeel van de 500 (0.3 seconde).
massa leeg 905 kg & 1130 kg. De 500 heeft 135pk en de GP heeft 155pk, dus een verschil van 225kg en 20pk, dus in het voordeel van de 500 (0.3 seconde).
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
- vinnie1985
- Junior Stato
- Berichten: 219
- Lid geworden op: di okt 09, 2007 15:07
- Locatie: Eijsden
Re: fiat 500 abarth
heb idd bijna alles over de 500 abarth op autoweek gevonden de auto weegt 1010 kilo
en heeft ook een turbodruk metertje met gear shift indicator wat de gp abarth toch nog ontbreek vind ik
dus maar ff goed door sparen hahahaha
en heeft ook een turbodruk metertje met gear shift indicator wat de gp abarth toch nog ontbreek vind ik
dus maar ff goed door sparen hahahaha
Verlaagde GP 1.4 16v Starjet Racing Metalic blauw 3 deurs
Re: fiat 500 abarth
Even het topic in het juiste sub-forum gezet
De GP Abarth heeft wel een turbodruk meter in het "LCD" display tussen de klokken. Iig de Abarth die ik toen getest heb, wel Blue & Me maar geen Nav. Maar wel dat mooie display.
Persoonlijk vind ik de 500 Abarth voor geen meter zitten. (eigenlijk 500 algemeen) Je zit enorm "op de bok", voor een klein stads autotje zou dat nog kunnen maar voor een "bommetje" kan dat echt niet. Ook de enige auto waar ik ooit in heb gereden waar ik na 30min al "gebroken" uit kwam... Maar goed dat is persoonlijk natuurlijk.
De GP Abarth heeft wel een turbodruk meter in het "LCD" display tussen de klokken. Iig de Abarth die ik toen getest heb, wel Blue & Me maar geen Nav. Maar wel dat mooie display.
Persoonlijk vind ik de 500 Abarth voor geen meter zitten. (eigenlijk 500 algemeen) Je zit enorm "op de bok", voor een klein stads autotje zou dat nog kunnen maar voor een "bommetje" kan dat echt niet. Ook de enige auto waar ik ooit in heb gereden waar ik na 30min al "gebroken" uit kwam... Maar goed dat is persoonlijk natuurlijk.
I've joined the dark side...
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 4980
- Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31
Re: fiat 500 abarth
Hulde Rob84, dat is nog eens de vinger op de zere plek leggen .)
Op de bok en ook nog eens een alleen in hoogte verstelbaar stuur...
Maar wat een looks en die achterbumer met pijpjes eruit, smul
Op de bok en ook nog eens een alleen in hoogte verstelbaar stuur...
Maar wat een looks en die achterbumer met pijpjes eruit, smul
Re: fiat 500 abarth
Mooi omschreven Rob! Ik kan dat wel met je eens zijn. De hele middenconsole en tunnel is een stuk lager, waardoor dat gevoel ook een stuk meer is dan bijvoorbeeld een GP.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.