Stilo wordt Bravo

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Wou toch nog even de GP uitlaten in duitsland morgen met het mooi weer. Kom ik gelijk langs de dealer, eens even de Bravo bewonderen! (en zeuren om een lakstiftje :lol: )
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
Gebruikersavatar
Peli
Junior Stato
Berichten: 437
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 10:26
Locatie: Almere

Bericht door Peli »

Vandaag bij veel Dealers open dag ter ere van de nieuwe Bravo !!!
GP 1.4 STARJET 16V EMOTION CHIARO AZUUR MET.
Mathijs
Membre D'Oro
Berichten: 1205
Lid geworden op: vr feb 02, 2007 21:49
Locatie: Lelystad

Bericht door Mathijs »

Wij gaan zodadelijk ook even kijken bij een vestiging in Emmeloord hoe de nieuwe Bravo er in het echt uit ziet. Ben erg benieuwd!.. :D

Fiat Bravo cabriolet impressie

Afbeelding
Afbeelding

Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2007/03/ ... -impressie
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ik ga ook vandaag even een kijkje nemen.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
SlippingPenny
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 12:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door SlippingPenny »

Net even gekeken. In twee minuten, erin en eruit. Er liep welgeteld één verkoper, maar die had geen tijd. Er moest een Stilo en een Chevrolet afgeleverd worden en er kwam net iemand terug van een proefrit met een Corsa. Ik heb vijf seconden in de Bravo gezeten, maar ik had het al gauw gezien, dit is niet mijn auto. Het dashboard spiegelt je tegemoet, de tellers waren helemaal niet te zien in het licht. Ik wacht wel op de nieuwe 500, dat lijkt me meer wat.
1.4 16V Emotion, chemical grey, tweed blue sand interieur, 17 inch, MP3-Hifi, ged. achterbank en 3e rolgordel, zijruiten verduisterd, Blue&Me, achterspoiler, zijskirts, stootlijsten, ESP met ASR, MSR, HBA en "hill-holder", dorpellijsten/uitl.sierstuk
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

SlippingPenny schreef:Net even gekeken. In twee minuten, erin en eruit. Er liep welgeteld één verkoper, maar die had geen tijd. Er moest een Stilo en een Chevrolet afgeleverd worden en er kwam net iemand terug van een proefrit met een Corsa. Ik heb vijf seconden in de Bravo gezeten, maar ik had het al gauw gezien, dit is niet mijn auto. Het dashboard spiegelt je tegemoet, de tellers waren helemaal niet te zien in het licht. Ik wacht wel op de nieuwe 500, dat lijkt me meer wat.
Ben je zeker bij Falco geweest? :wink:
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ik ben ook net wezen kijken ziet er heel mooi uit bij Otten hadden ze alle tijd voor de klanten,onder het genot van een kopje koffie. H et ziet er allemaal keurig uit maar ja als je dan ziet wat je bij moet leggen.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
SlippingPenny
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 12:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door SlippingPenny »

diabloNL schreef:
SlippingPenny schreef:Net even gekeken. In twee minuten, erin en eruit. Er liep welgeteld één verkoper, maar die had geen tijd. Er moest een Stilo en een Chevrolet afgeleverd worden en er kwam net iemand terug van een proefrit met een Corsa. Ik heb vijf seconden in de Bravo gezeten, maar ik had het al gauw gezien, dit is niet mijn auto. Het dashboard spiegelt je tegemoet, de tellers waren helemaal niet te zien in het licht. Ik wacht wel op de nieuwe 500, dat lijkt me meer wat.
Ben je zeker bij Falco geweest? :wink:
Inderdaad.
1.4 16V Emotion, chemical grey, tweed blue sand interieur, 17 inch, MP3-Hifi, ged. achterbank en 3e rolgordel, zijruiten verduisterd, Blue&Me, achterspoiler, zijskirts, stootlijsten, ESP met ASR, MSR, HBA en "hill-holder", dorpellijsten/uitl.sierstuk
Mathijs
Membre D'Oro
Berichten: 1205
Lid geworden op: vr feb 02, 2007 21:49
Locatie: Lelystad

Bericht door Mathijs »

Zoals gezegd gingen wij ook even een kijkje nemen in Emmeloord bij Tiems en Nijboer. En eenmaal aangekomen kwamen we in een compleet gekke wereld terecht die Alfa Romeo Tunings Club 155 heet (website: http://www.artc155.nl). Deze clubleden hielden daar een meeting, erg gezellig, en natuurlijke aardige promotie voor de nieuwe Fiat Bravo die midden in de drukte stond te pronken.

De Bravo zelf zag er echt best leuk uit, en zat ook best wel lekker (Sport-uitvoering). Materialen zagen er allemaal goed uit, en hier en daar kon je nog Stilo onderdelen herkennen zoals de stengels aan het stuur bijvoorbeeld. We hebben er jammer genoeg nog niet mee kunnen rijden, maar dat komt vast nog wel een andere keer.

Hierbij een kleine fotoreportage van de nieuwe Bravo en de meeting:

Fiat Bravo 1.9 MultiJet Sport (150 pk/305 Nm)

Prestaties
Acceleratie 0 - 100 km/u: 9 sec.
Topsnelheid: 209 km/u

Prijs (zoals afgebeeld): €30.015,00


Afbeelding
Een hele laan vol Italiaans staal...

Afbeelding
Het exterieur is voorzien van een fraaie rode kleur die luidt naar een plaats in Italie waar tevens stijgerende paarden worden geproduceerd,
de naam van de kleur: Maranello Red. De kleur is een optie van €795,00


Afbeelding
De achtienduims velgen met de bijbehorende banden zijn een optie van €325,00 op de Sport-uitvoering. Wat mij betreft is het het geld zeker waard.

Afbeelding
De Bravo is voorzien van een groot maar stoer achterwerk.

Afbeelding
Stoere pijpen voor onder een diesel...

Afbeelding
Een paar stoere 155'ers op een rij...

Afbeelding
Een stoere grill op de Bravo, met onder andere het nieuwe logo en met MultiJet aanduiding

Afbeelding
Alfa's bij de Volvo dealer, wat wil dat zeggen?
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Vandaag ook wezen kijken naar de Bravo. Precies de uitvoering en kleur zoals Matthijs al heeft gepost, erg mooi!! Maar niet veel groter dan de GP is mijn eerste indruk, alleen de kofferbak is groter, maar de achterbank vond ik nog niet erg indrukwekkend. Over 2 weken zou de dealer meerdere demo's moeten hebben en zou ik een proefrit kunnen maken (hopelijk die 150pk Sport die hij nu in de etalage heeft :D ). Al met al een erg fraaie auto. Het Maranello Red stond de auto erg goed, zou hem zo mee willen nemen alleen die € 30.000+ stond mij wat tegen :?
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Dat is wel de duurste uitvoering (diesel)hij is ook hoger als de GP naar mijn mening.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

ineke schreef:Dat is wel de duurste uitvoering (diesel)hij is ook hoger als de GP naar mijn mening.
ff googlen:

GP: 4.03x1.68x1.49meter
Bravo: 4.34x1.79x1.49meter

Net zo hoog dus....
En ja de 150PK sport zal idd wel de duurste zijn op dit moment zijn....
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

Sappel schreef:
ineke schreef:Dat is wel de duurste uitvoering (diesel)hij is ook hoger als de GP naar mijn mening.
ff googlen:

GP: 4.03x1.68x1.49meter
Bravo: 4.34x1.79x1.49meter

Net zo hoog dus....
En ja de 150PK sport zal idd wel de duurste zijn op dit moment zijn....
Ik dacht dat de 1.9 MultiJet Emotion 150 nog duurder is: € 29.895 en dat de Sport € 1000,- goedkoper is.
Mathijs
Membre D'Oro
Berichten: 1205
Lid geworden op: vr feb 02, 2007 21:49
Locatie: Lelystad

Bericht door Mathijs »

johnb schreef: Ik dacht dat de 1.9 MultiJet Emotion 150 nog duurder is: € 29.895 en dat de Sport € 1000,- goedkoper is.
Klopt inderdaad, die is in standaardprijs nog iets duurder. Maar goed die zal dan ook wel nóg rijker uitgerust zijn.

Bravo prijslijst
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

Gisteren aan de slag geweest met de Bravo carconfigurator. Tegen de verwachting in valt de totaalprijs me toch nog mee als ik uit ga van de 1.4 16V Dynamic en de door mij gewenste opties toevoeg.

Ik heb er eens een nachtje over geslapen en ga maandag toch maar even bij de dealer langs om een offerte op te laten maken.
Plaats reactie