Stilo wordt Bravo

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
joedelta

Bericht door joedelta »

Mijn dealer wil trouwens wel heel graag dat ik een Bravo koop, ik heb 3 uitnodigingen gehad voor de voorpremiere. :D
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ja die heb ik ook gehad ik ga daar toch gebruik van maken.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

ineke schreef:Ja die heb ik ook gehad ik ga daar toch gebruik van maken.
kans op een mini-meeting dus?
Gebruikersavatar
SlippingPenny
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 12:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door SlippingPenny »

Net een uitnodiging binnen van de dealer om zaterdag te komen kijken.
1.4 16V Emotion, chemical grey, tweed blue sand interieur, 17 inch, MP3-Hifi, ged. achterbank en 3e rolgordel, zijruiten verduisterd, Blue&Me, achterspoiler, zijskirts, stootlijsten, ESP met ASR, MSR, HBA en "hill-holder", dorpellijsten/uitl.sierstuk
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

SlippingPenny schreef:Net een uitnodiging binnen van de dealer om zaterdag te komen kijken.
:?: :?: Ik heb een uitnodiging voor vrijdagavond :!:
Gebruikersavatar
SlippingPenny
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 12:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door SlippingPenny »

johnb schreef:
SlippingPenny schreef:Net een uitnodiging binnen van de dealer om zaterdag te komen kijken.
:?: :?: Ik heb een uitnodiging voor vrijdagavond :!:
Fiats komen natuurlijk uit Italië, dus in Limburg zijn ze eerder dan in Noord-Holland. Zou dat het zijn? Bij mij staat toch echt op de uitnodiging "zaterdag 31 maart van 10.00-16.00 uur".
1.4 16V Emotion, chemical grey, tweed blue sand interieur, 17 inch, MP3-Hifi, ged. achterbank en 3e rolgordel, zijruiten verduisterd, Blue&Me, achterspoiler, zijskirts, stootlijsten, ESP met ASR, MSR, HBA en "hill-holder", dorpellijsten/uitl.sierstuk
joedelta

Bericht door joedelta »

johnb schreef:
SlippingPenny schreef:Net een uitnodiging binnen van de dealer om zaterdag te komen kijken.
:?: :?: Ik heb een uitnodiging voor vrijdagavond :!:
Ik ook....en er is er vandaag minstens 1 aangekomen bij mijn dealer.
PuntoFortuna
Nuovo Arrivato
Berichten: 110
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 13:28
Locatie: Ten Post
Contacteer:

Bericht door PuntoFortuna »

A.s. vrijdagavond is de officiele introductie bij de Fiat dealers voor het publiek (gewone mensen :lol: ) dacht ik....
ERIK
Punto EVO 1.3 MultiJet 85 Dynamic 5drs Groen 2019-Heden
Grande Punto 1.9 MultiJet 130 Sport Rood 2011-2019 430.000km
Grande Punto 1.9 MultiJet 130 Sport Zwart 2010-2011
Punto 1.4 16v Sporting 95 Zwart 2008-2010
Punto 1.2 16v Stile 85 Groen 2007-2008
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

joedelta schreef:ik heb 3 uitnodigingen gehad voor de voorpremiere. :D
als je er eentje teveel hebt :wink:
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

bartike schreef:
joedelta schreef:ik heb 3 uitnodigingen gehad voor de voorpremiere. :D
als je er eentje teveel hebt :wink:
Volgens mij kun je zo binnen lopen hoor...is gewoon auto bewonderen met hapje en drankje.

Als je interesse hebt, kom je toch gewoon langs! :D
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

en waar en wanneer is het te doen? breda dat weet ik maar om hoelaat? :P en welke dealer?
Afbeelding
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ik ga ook vrijdagavond waarschijnlijk.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

ineke schreef:Ik ga ook vrijdagavond waarschijnlijk.
Ik heb je niet gezien Ineke, of jij mij niet.

Ik was er al om 19.30 uur en was van plan een uurtje of zo te blijven, maar uiteindelijk werden dat er 2.

Ik heb 2 ontzettend mooie Bravo's gezien. Een 1.9 16V (150 pk) MultiJet in Maranello Rood en een 1.4 16V in Blu Aviatore (Italiaanse benaming van de kleur, straks even in de folder opzoeken wat de Nederlandse naam is, want dit is volgens mij ook één van de nieuwe kleuren op de GP).

De Bravo ziet er in het echt gewoon fantastisch uit (op de foto was ik daar niet zo van overtuigd). Maar ik zou er om de één of andere reden de GP niet voor weg doen. Als ik de Stilo nog had gehad, dan was het waarschijnlijk wel een Bravo geweest als opvolger, maar dat is nu niet ter sprake.
FIAT mag trots zijn op zo'n wagen (net als op de GP).
Gebruikersavatar
Ice-Angel
Membre D'Oro
Berichten: 1703
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 21:35
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Ice-Angel »

Wy zyn vanaaf ook geweest :lol: Moet zeggen dat ie er vet uitziet, maar vind de Gp minstens net zo mooi, of nog mooier :wink:
Qua zitruimte scheelt t volgens my nie zo heel veel, je hebt wel een kofferbak waar héél veel rotzooi in kan :roll:
En hy is standaard met wat meer luxere dingen uit gerust (cruise control, meebewegende mistlampen, dat soort gein)
X T@M
Proud owner of @:BRAVO 1.9 Multi-Jet Sport
www.ice-angel.nl

Afbeelding
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

joedelta schreef:
ineke schreef:Ik ga ook vrijdagavond waarschijnlijk.
Ik heb je niet gezien Ineke, of jij mij niet.

Ik was er al om 19.30 uur en was van plan een uurtje of zo te blijven, maar uiteindelijk werden dat er 2.

Ik heb 2 ontzettend mooie Bravo's gezien. Een 1.9 16V (150 pk) MultiJet in Maranello Rood en een 1.4 16V in Blu Aviatore (Italiaanse benaming van de kleur, straks even in de folder opzoeken wat de Nederlandse naam is, want dit is volgens mij ook één van de nieuwe kleuren op de GP).

De Bravo ziet er in het echt gewoon fantastisch uit (op de foto was ik daar niet zo van overtuigd). Maar ik zou er om de één of andere reden de GP niet voor weg doen. Als ik de Stilo nog had gehad, dan was het waarschijnlijk wel een Bravo geweest als opvolger, maar dat is nu niet ter sprake.
FIAT mag trots zijn op zo'n wagen (net als op de GP).

Nee klopt dat ik er niet was ik moest overwerken onverwachts dus ik ga morgen (zaterdag).
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Plaats reactie