Terug naar de Stilo

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
Plaats reactie
joedelta

Terug naar de Stilo

Bericht door joedelta »

Wegens diverse schade aan mijn GP, staat deze momenteel bij de dealer voor het nodige herstelwerk.
Als vervangende auto heb ik een nieuwe Stilo 1.6 16V Racing meegekregen. (17" velgen, skirts, spoiler, airco)
Voorheen had ik zelf een Stilo 1.6 16V Dynamic Multiwagon. Leuk om na 3 maanden weer eens in mijn "oude" auto te rijden, en om de verschillen nog eens te ervaren.
Tot mijn verbazing zijn de verschillen toch groter dan ik dacht. Ik was in de twee jaar dat ik zelf een Stilo had hier erg tevreden over, maar nu vind ik de GP toch echt veel fijner rijden. Vooral de versnellingsbak en besturing van de GP zijn stukken lekkerder. Ook uiterlijk vind ik de Stilo nu behoorlijk gedateerd worden (hoewel niet zo erg als sommige andere auto's van zijn generatie). Het dashboard is toch wel redelijk simpel en plomp ten opzichte van dat fraaie bouwwerkje van de GP.
Het maakt me al met al extra tevreden over mijn keuze voor de GP.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Dan heb je daar toch mooi een verstandige keuze aan gedaan Joe. Ik heb ook even staan kijken naar de Stilo, maar vond hem ook al wat gedateerd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
DR_DRE
Junior Stato
Berichten: 206
Lid geworden op: za apr 15, 2006 17:44

Bericht door DR_DRE »

Tja Stilo zit aan het einde van zijn loopbaan... GP aan de start. Maar de nieuwe Stilo (aka Bravo :)) staat klaar. Alhoewel ik 'm niet echt mooi vind... Heb images geplaatst in het andere topic over de "Stilo"
DR_DRE goes Chemical Grey met 88kW
Gebruikersavatar
Peli
Junior Stato
Berichten: 437
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 10:26
Locatie: Almere

Re: Terug naar de Stilo

Bericht door Peli »

joedelta schreef:Wegens diverse schade aan mijn GP, staat deze momenteel bij de dealer voor het nodige herstelwerk.
Als vervangende auto heb ik een nieuwe Stilo 1.6 16V Racing meegekregen. (17" velgen, skirts, spoiler, airco)
Voorheen had ik zelf een Stilo 1.6 16V Dynamic Multiwagon. Leuk om na 3 maanden weer eens in mijn "oude" auto te rijden, en om de verschillen nog eens te ervaren.
Tot mijn verbazing zijn de verschillen toch groter dan ik dacht. Ik was in de twee jaar dat ik zelf een Stilo had hier erg tevreden over, maar nu vind ik de GP toch echt veel fijner rijden. Vooral de versnellingsbak en besturing van de GP zijn stukken lekkerder. Ook uiterlijk vind ik de Stilo nu behoorlijk gedateerd worden (hoewel niet zo erg als sommige andere auto's van zijn generatie). Het dashboard is toch wel redelijk simpel en plomp ten opzichte van dat fraaie bouwwerkje van de GP.
Het maakt me al met al extra tevreden over mijn keuze voor de GP.
Dus met andere woorden ik kan gerust zijn met mijn aankoop :lol:
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ja hoor dat kan je zeker zijn aan de GP hoef je echt niet te twijfelen dat zit wel goed. :lol: :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Re: Terug naar de Stilo

Bericht door joedelta »

Peli schreef:Dus met andere woorden ik kan gerust zijn met mijn aankoop :lol:
Zeker weten....ben ik wel in ieder geval.
Plaats reactie