Fiat 500 NL

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
Plaats reactie
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Fiat 500 NL

Bericht door jpkramer »

Fiat gaat naar de AutoRAI en neemt mee: een knaloranje Fiat 500! Naast dit actiemodel pronkt ook de 500 Coupé Zagato op de stand.
Fiat heeft flink z’n best gedaan om op de AutoRAI onze chauvinistische gevoelens aan te wakkeren. Uiteraard is er de oranje exterieurkleur en verder voorziet Fiat de 500 NL van een badge met Nederlandse vlag en een oranje key cover.
De NL krijgt los van deze vaderlandslievende elementen ook extra spullen. De auto is onder meer uitgerust met elektrisch bedienbaar panoramisch glazen dak, chroomkleurige buitenspiegelkappen, airconditioning, Blue&Me communicatiesysteem met Bluetooth, USB en AUX aansluiting, audio- en Blue&Me bediening op het lederen stuurwiel, centrale portiervergrendeling met afstandsbediening, elektrisch bedienbare portierruiten, radio/cd/mp3 speler met vier speakers en tweeters, zeven airbags (waaronder een knie-) en 15-inch lichtmetalen wielen.
De 500 NL is te krijgen met twee verschillende motoriseringen: de 1.2 viercilinder en de 0.9 Twinair tweecilinder met 85 pk. De 500 NL 1.2 Start&Stop Dualogic is er vanaf 15.495 euro en de 500 NL Twinair kost 16.795 euro.
Behalve de 500 NL laat Fiat op z’n stand ook de nieuwe Freemont en de 500 Coupé Zagato zien. Beide auto’s debuteerden op de Autosalon van Genève begin deze maand.
Bron: Autoweek
Afbeelding
Gebruikersavatar
Connie086
Junior Stato
Berichten: 411
Lid geworden op: za mar 19, 2011 0:13
Locatie: Nunspeet

Re: Fiat 500 NL

Bericht door Connie086 »

kicke apparaatje..!! :)
GP 1.3 Multijet Bianco Divino...2010 :La Dolce Vita:
EVO 1.3 Mjet 2011 wit/grijs
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Fiat 500 NL

Bericht door tonyvandenbroek »

hup Holland hup......zal het goed doen komende EK :mrgreen: Maar niet echt mijn kleur.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Fiat 500 NL

Bericht door Sunrise »

:roll: ...beneiuwd of ze net zosnel verkopen als de "Barbie"-uitvoering destijds :lol:
waldo79
Nuovo Arrivato
Berichten: 122
Lid geworden op: za jan 22, 2011 21:28
Locatie: Tiel

Re: Fiat 500 NL

Bericht door waldo79 »

't zal wel. Doet mij niet zoveel :o
Punto Evo 85 MJ, Brit Pop Blue, Bordeaux-rood interieur, Cool en Blue, Dynamic Plus en regensensor, dimmende binnenspiegel.
Plaats reactie