lendensteun plaatsen

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Plaats reactie
Thijsb
Berichten: 7
Lid geworden op: do jan 21, 2016 19:55

lendensteun plaatsen

Bericht door Thijsb »

Ey hoi mensen!

Nou weet ik eigenlijk niet echt zeker of ik me al eens had voorgesteld dus nog maar even snel.

Ik ben Thijs heb nu 1 jaar een pevo 1.3D dynamic en dat bevalt me prima! ik maak aardig wat km. in dat ding en hij houd het eigenlijk heel goed!! heb laatst stadslichten in de mistlampen bij geplaatst dat maakt hem net even wat anders en meer demping in de deuren voor wat beter geluid. verder geen aanpassingen.


en mijn vraag is eigenlijk best simpel. kan je een lendensteun in een bestaande stoel maken? hoeft niet elc. ?
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: lendensteun plaatsen

Bericht door Odelot »

Hou Thijs,

Aangezien dit je eerste bericht is denk ik niet dat je jezelf al had voorgesteld 8)
Welkom in elk geval. Ik denk niet dat het mee zal vallen om achteraf een lendensteun in te bouwen. Denk dat je beter een hele andere stoel kan zien te bemachtigen waar dit in zit. Heb zelf wel een elektrische lendensteun, maar gebruik m nooit. Voel er ook niet veel van eerlijk gezegd. Ik zou het persoonlijk helemaal niet doen dus.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
J.V.
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1751
Lid geworden op: do jul 28, 2016 14:43
Contacteer:

Re: lendensteun plaatsen

Bericht door J.V. »

Voegt inderdaad weinig toe m.i.
Ik heb 'm één keer wat verzet maar als 'ie er niet zou zijn zou ik 'm niet missen denk ik.

Houd er rekening mee dat - als je een stoel met lendensteun gaat plaatsen - je waarschijnlijk ook de middenconsole moet vervangen/aanpassen en het e.e.a. aan bekabeling moet aanleggen. De (verlichte) knopjes voor het verstellen van de lendensteun zitten namelijk onder de middenarmsteun.
Van 03-08-2016 tot 10-04-2020 in mijn bezit:
Grande Punto 1.4 T-JET Sport - bj. 2009

Sindsdien de trotse eigenaar van een Alfa Romeo Brera. 8)
Berrychello
Nuovo Arrivato
Berichten: 188
Lid geworden op: do mei 07, 2015 22:02

Re: lendensteun plaatsen

Bericht door Berrychello »

voor €150 ongeveer zet een bekleder er een lendesteun met een luchtbalgje in. Iets wat ik ook heb overwogen, maar stom genoeg nog nooit heb laten doen.
Plaats reactie