Programmeren

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Plaats reactie
thomcleber
Berichten: 8
Lid geworden op: do sep 21, 2017 22:04

Programmeren

Bericht door thomcleber »

Beste Punto rijders,

Mijn naam is Thom en ik ben in het bezit van een Fiat Punto Evo uit 2010, voorheen heb ik een Seat Ibiza gehad uit 2010 en daar had ik van alles in de ecu laten veranderen door middel van de VAGCOM.

Needle Sweep etc bedoel ik dan. Mijn vraag is dus of dit ook mogelijk is in een Fiat Punto Evo, ik ben woonachtig rondom Maastricht dus mocht iemand hiermee ervaring hebben dan hoor ik het graag,

Mocht dit in het verkeerde rubriek geplaatst zijn dan hoor ik het graag,

Groet Thom
AGH1965
Nuovo Arrivato
Berichten: 32
Lid geworden op: za okt 04, 2014 16:12

Re: Programmeren

Bericht door AGH1965 »

Met de betaalde versie van MultiEcuScan (http://www.multiecuscan.net" onclick="window.open(this.href);return false;) kun je het één en ander.
meloenie
Senior Stato
Berichten: 614
Lid geworden op: za mar 10, 2012 14:16
Locatie: Zaanstad

Re: Programmeren

Bericht door meloenie »

Nou niet zoals met vagcom hoor
Alleen bv cruise controle activeren en piep van gordel vast uitzetten.....
Veel meer niet hoor
Punto 2012 Multijet Underground Grey
Afbeelding
AGH1965
Nuovo Arrivato
Berichten: 32
Lid geworden op: za okt 04, 2014 16:12

Re: Programmeren

Bericht door AGH1965 »

Inderdaad niet zoveel als bij VW/Audi/Seat/Skoda, maar daar kan je ook een enorme berg volstrekt zinloze dingen. Persoonlijk vind ik het wel handig dat je met MultiEcuScan zaken als de gasklep maar ook de kleppen in de automatische airco opnieuw kan inleren, om maar eens twee wat nuttigere voorbeelden te noemen.
FLOiAM
Berichten: 9
Lid geworden op: wo mar 01, 2017 20:37

Re: Programmeren

Bericht door FLOiAM »

Dan zal je wat moeten gaan rommelen met k-suite kess V2, als je daarop gaat googlen zal je wel het eea aan informatie kunnen vinden mbt het programmeren van de evo.

https://www.youtube.com/watch?v=21kCX0PGWVU" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie