Abarth emblemen

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Plaats reactie
Gerben Visser
Berichten: 3
Lid geworden op: di dec 05, 2017 16:57

Abarth emblemen

Bericht door Gerben Visser »

De vraag is al meerdere malen gesteld, maar ik kan nergens een eenduidig antwoord vinden.

Welke “Abarth” emblemen passen er op een normale Fiat Punto Evo? Wat ik nu heb kunnen vinden is dat het kofferbak embleem van een Punto Evo Abarth zowel op de voorzijde alsook op de achterzijde van een normale Punto Evo past? Is dit voor zowel de voorzijde alsook de achterzijde plug en play? Of moet je de logo`s nog “aanpassen”?

Werkt de drukknop (voor het openen van de kofferbak) van een Punto Evo Abarth ook op een normale Punto Evo?

Bovenstaande zou dus betekenen dat ik 2x een Punto Evo Abarth kofferbak logo nodig heb, waarvan 1x met drukknop en 1x de normale uitvoering? Iemand die dit kan bevestigen?

Ik weet dat sommige mensen er op tegen zijn om bovenstaande te doen, maar ik vind het wel leuk. Auto betreft een Punto Evo 1.4 Turbo Sport (135pk) & daar kunnen ze dus best op zou ik zeggen.

Een alternatief zou kunnen zijn om met stickers te gaan werken. Het valt me echter op dat de aangeboden Abarth logo`s allemaal zonder “omlijsting” zijn. Dit betekent dan waarschijnlijk dat je eerst de achtergrond moet plakken (bijvoorbeeld zwart of carbon) en dan komt daar overeen een embleem? Of bestaan er stickers welke ook gelijk de juiste buiten contour hebben zodat het rode logo helemaal bedekt wordt?

Benieuwd naar jullie reacties!

Met vriendelijke groet,
Gerben Visser
Gerben Visser
Berichten: 3
Lid geworden op: di dec 05, 2017 16:57

Re: Abarth emblemen

Bericht door Gerben Visser »

Niemand die mij op weg kan helpen? Er zijn hier volgens mij wel mensen op het forum die hier ervaring mee hebben en/of hetzelfde gedaan hebben?
Gebruikersavatar
DPhilippi
Senior Stato
Berichten: 506
Lid geworden op: di mar 01, 2016 17:09
Locatie: Bergeijk

Re: Abarth emblemen

Bericht door DPhilippi »

Hi Gerben, laat ik je veel 'gezeik' besparen: doe het niet. Zelfs met 135pk ben je qua vermogen echt geen Abarth emblemen waard. Zelfs bij doorverkoop gaat je Punto er juist minder waard om worden. Mits jij van plan bent je Punto stage 3 te laten tunen bij H&S Corse, waar een erg mooi kostenplaatje aan vast zit, dan zou ik zeggen: oké, dan kun je het maken.
Gerben Visser
Berichten: 3
Lid geworden op: di dec 05, 2017 16:57

Re: Abarth emblemen

Bericht door Gerben Visser »

Beste DPhilippi,

PM verstuurd naar aanleiding van jouw logo`s.

Groet,
Gerben
Laatst gewijzigd door J.V. op di mar 13, 2018 9:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd; zie forumvoorwaarden
Plaats reactie