120.000km beurt

ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: 120.000km beurt

Bericht door ExTaxi »

de 1.9 MJTD blijkbaar bij 150k. Ennuh.....laat 'm maar knappen hoor.....het is een leaser :D

(eigenlijk ben ik er wel heel blij mee en het rijdt lekker goedkoop, dus toch maar niet knappen, hehehe)
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: 120.000km beurt

Bericht door ExTaxi »

hahaha zie dit dan.
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... -2006.html

Auto zou bij 34500 al een nieuwe riem hebben gekregen.......dan maak je je als verkoper erg geloofwaardig.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
ruben
Nuovo Arrivato
Berichten: 86
Lid geworden op: vr nov 14, 2008 17:57

Re: 120.000km beurt

Bericht door ruben »

auto is toch ook 3 jaar oud, het kan een drempel zijn voor een eventuele koper. nu hoeft hij volgend jaar geen "duurdere" beurt uit te voeren.

maar het is wel verdacht hoor ;-)
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: 120.000km beurt

Bericht door swans »

misschien bedoelde hij de multi-riem
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: 120.000km beurt

Bericht door ExTaxi »

multiriem wordt wel bij 120k vervangen......dat hebben ze bij mijn auto wel gedaan vandaag
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
Ferreman
Junior Stato
Berichten: 346
Lid geworden op: vr jun 01, 2007 13:56
Locatie: Ubach-Palenberg (Duitsland)

Re: 120.000km beurt

Bericht door Ferreman »

ruben schreef:auto is toch ook 3 jaar oud, het kan een drempel zijn voor een eventuele koper. nu hoeft hij volgend jaar geen "duurdere" beurt uit te voeren.

maar het is wel verdacht hoor ;-)
Knippen / plakken van een vorige advertentie waarschijnlijk
-Live fast. Die young in a nice pair of pants-

Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt

Afbeelding

Punto-loos
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: 120.000km beurt

Bericht door ExTaxi »

Nou de 120k beurt is gedaan vorige week. Vandaag mocht de auto nog even terug voor een paar dingen waarvoor nog geen toestemming was van de leasemij.

Nieuwe voorbanden (dit keer Pirelli)
Nieuwe lager in de schokdempers voor (had last van een irritante geluidje bij het sturen)
Nieuwe stabilisatorstangen (eindelijk van dat geklapper af)

Nu moet ik morgen nog even terug voor een niet glas voor mijn mistlamp en ik hoop dat ik een oplossing krijg voor mijn gecupte achterbanden.

Op naar de 150k!
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Jacob
Junior Stato
Berichten: 456
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 20:38
Locatie: Hengelo

Re: 120.000km beurt

Bericht door Jacob »

De 120k beurt zit er aan te komen, zijn toch een aantal dingen waar naar gekeken moet worden

- De airco stinkt de eerste vijf minuten alsof er een dood beest onder de motorkap ligt :|
- Remmen piepen
- Ruitenwisserbladen vegen meer dan ze wissen

Verder de standaard dingen die ze ongetwijfeld zullen nagaan
GP T-Jet Sport 3d | Exotica Red | Sport leder | CS velgen | Cruise control | Regensensor | Privacy Glass | Anti-Whiplash
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: 120.000km beurt

Bericht door swans »

airco zo'n 10 min voor aankomst op einbestemming uitzetten! dan moet het helemaal goed komen!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Jacob
Junior Stato
Berichten: 456
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 20:38
Locatie: Hengelo

Re: 120.000km beurt

Bericht door Jacob »

swans schreef:airco zo'n 10 min voor aankomst op einbestemming uitzetten! dan moet het helemaal goed komen!
Dat heb ik eigenlijk altijd gedaan (nouja, niet helemaal 10 minuten maar toch enige tijd voor het uitschakelen van de auto)

Hoe dan ook, er wordt naar gekeken. De afspraak is gemaakt voor 5 juni, eerder kon niet op een vrijdag :|. Ach ja, dan maar met iets te veel kilometers naar de beurt. Vorige was ook bij 92k, nu mag dus wel met 123 ofzo :)
GP T-Jet Sport 3d | Exotica Red | Sport leder | CS velgen | Cruise control | Regensensor | Privacy Glass | Anti-Whiplash
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: 120.000km beurt

Bericht door ExTaxi »

Hmm mijn multiriem is vervangen, maar als de motor stationair draait hoor ik 'm lopen.....net of 'ie iets aanloopt.
Kan dat kwaad? Of is dat gewoon nieuwigheid?
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Jacob
Junior Stato
Berichten: 456
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 20:38
Locatie: Hengelo

Re: 120.000km beurt

Bericht door Jacob »

Jacob schreef:De 120k beurt zit er aan te komen, zijn toch een aantal dingen waar naar gekeken moet worden

- De airco stinkt de eerste vijf minuten alsof er een dood beest onder de motorkap ligt :|
- Remmen piepen
- Ruitenwisserbladen vegen meer dan ze wissen

Verder de standaard dingen die ze ongetwijfeld zullen nagaan
Vanavond de auto weggebracht en bovenstaande zaken zullen opgelost worden. Ook heb ik sinds een tijdje een vrij doordringend geluid vanaf pak 'm beet 60km/h. Lijkt wel alsof er iets met de banden/lagers ofzo is .. daar wordt in ieder geval ook naar gekeken en hopelijk opgelost.

Morgen einde van de dag kan ik m'n 'eigen' auto als alles goed gaat weer ophalen :)
GP T-Jet Sport 3d | Exotica Red | Sport leder | CS velgen | Cruise control | Regensensor | Privacy Glass | Anti-Whiplash
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: 120.000km beurt

Bericht door ExTaxi »

Bij mij was het een lager dat kapot was en dat veroorzaakte een gonzend geluid.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Jacob
Junior Stato
Berichten: 456
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 20:38
Locatie: Hengelo

Re: 120.000km beurt

Bericht door Jacob »

ExTaxi schreef:Bij mij was het een lager dat kapot was en dat veroorzaakte een gonzend geluid.
Bij mij was (nou ja, is) er ook een lager stuk dat hetzelfde geluid veroorzaakt. Ze hadden die niet op voorraad en dus maar besteld. Wanneer die binnen is dus maar weer langs :( Het scheen overigens wel binnen garantie te zijn, maar eerlijkgezegd maakt mij dat weinig uit. Het moet gewoon worden opgelost :)

Andere dingen zijn wel opgelost, distributieriem vervangen geloof ik, nieuwe remblokken en verder de 'standaard' dingen
GP T-Jet Sport 3d | Exotica Red | Sport leder | CS velgen | Cruise control | Regensensor | Privacy Glass | Anti-Whiplash
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: 120.000km beurt

Bericht door ExTaxi »

distributieriem of multiriem?
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Plaats reactie