Punto EVO, de eerste foto's..

Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Punto EVO, de eerste foto's..

Bericht door Sunrise »

Bennie schreef:vandaag nog even bij de fiat dealer in alphen geweest. Daar stond binnen een 5-drs chemical grey.
Maar buiten stond een ander kleurtje. Eentje die me wel aanstond. Jammer genoeg een avondfoto, maar misschien ook weer niet. Ik vond dat wit metallic de Pevo goed staan.
:shock: als ik dit zo lees ga jij dus gebruik maken van de statutenwijziging die is besproken op de A.L.V. vorig weekend -]
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Punto EVO, de eerste foto's..

Bericht door Señor Sjon »

Het kan mij nog steeds niet bekoren. Het interieur vind ik een enorme verbetering, maar die neus... alsof ie op zijn bek is geslagen en nu een dikke lip heeft. Ik zal er wel nooit aan kunnen wennen.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Punto EVO, de eerste foto's..

Bericht door jpkramer »

Bennie schreef:vandaag nog even bij de fiat dealer in alphen geweest. Daar stond binnen een 5-drs chemical grey.
Maar buiten stond een ander kleurtje. Eentje die me wel aanstond.

Afbeelding

Jammer genoeg een avondfoto, maar misschien ook weer niet. Ik vond dat wit metallic de Pevo goed staan.
Lijkt me inderdaad een mooie kleur, heb je de mogelijkheid om een keer een foto bij daglicht te maken?
Rood lijkt me ook mooi in combi met het zwart van de bumpers en evt. zwarte spiegelkappen....
Gebruikersavatar
black GP
Junior Stato
Berichten: 309
Lid geworden op: ma apr 27, 2009 14:17
Locatie: België- Gent

Re: Punto EVO, de eerste foto's..

Bericht door black GP »

vandaag was ik ook in de garage ivm mijn autobatterij. van de gelegenheid gebruik gemaakt om even naar de showroom te gaan en de nieuwe evo te bezichtigen. Hoewel de foto's mij ook tegenvielen was de Gp evo in real life niet mis. Oke de bumpers zijn echt niet mooi maar het interieur en de nieuwe snufjes zijn wel goed. zo is de Gp evo uitgerust met het start en stop systeem. zou minder verbruiken. en de radio unit ziet er echt top uit. ook de achterlichtunits vindt ik wel geslaagd !
verschillende evo's gezien, 2 zwarte, een witte en een grijze. zowel 3- als 5-deurs.
ook veel nieuwe afwerking puntjes zichtbaar. het rode interieur die we hier al dikwijls op foto hebben gezien vind ik minder maar voor de evo bestaat er ook zo'n carbon style die ik wel prachtig vind.
jammer genoeg geen foto's kunnen maken. fototoestel vergeten :oops:
ik heb meteen de vraag gesteld of er al boekjes van de evo waren maar die konden ze me nog niet geven :cry:
1.4 8.v Dynamic Crossover Black Gp (bj: 2008) : SOLD new car: Ford Fiesta titanium 1.6 TDi (bj: 2010)
Gebruikersavatar
ulti
Senior Stato
Berichten: 752
Lid geworden op: zo jul 22, 2007 11:08
Locatie: lelystad

Re: Punto EVO, de eerste foto's..

Bericht door ulti »

Heb vandaag de Evo ook even bekeken bij de Dealer.

Binnenkant (dashboard) is wel oke.. koplampen achter ook wel.

Bumpers was ik niet echt kapot van, minder erg in het echt als op de foto's maar het neusje van de oude Grande is toch stukke beter (sportiever) (stond er 1 naast dus kon ik mooi vergelijken).

Al met al geen Evo voor mij.. te veel plastic op een niet echt mooie manier verwerkt.
Grande Punto sport - > Abarth Evo ->500S
Gebruikersavatar
black GP
Junior Stato
Berichten: 309
Lid geworden op: ma apr 27, 2009 14:17
Locatie: België- Gent

Re: Punto EVO, de eerste foto's..

Bericht door black GP »

ulti schreef:
Bumpers was ik niet echt kapot van, minder erg in het echt als op de foto's maar het neusje van de oude Grande is toch stukke beter (sportiever) (stond er 1 naast dus kon ik mooi vergelijken).
volledig mee akkoord, maar stel dat ik binnen 4 jaar een nieuwe wagen koop, ik zou toch bij de punto (evo) blijven.
1.4 8.v Dynamic Crossover Black Gp (bj: 2008) : SOLD new car: Ford Fiesta titanium 1.6 TDi (bj: 2010)
Gebruikersavatar
hbassen
Tesoriere GPC
Tesoriere GPC
Berichten: 2084
Lid geworden op: zo dec 14, 2008 11:20
Locatie: Assen

Re: Punto EVO, de eerste foto's..

Bericht door hbassen »

ulti schreef:Heb vandaag de Evo ook even bekeken bij de Dealer.

Binnenkant (dashboard) is wel oke.. koplampen achter ook wel.

Bumpers was ik niet echt kapot van, minder erg in het echt als op de foto's maar het neusje van de oude Grande is toch stukke beter (sportiever) (stond er 1 naast dus kon ik mooi vergelijken).

Al met al geen Evo voor mij.. te veel plastic op een niet echt mooie manier verwerkt.

Koplampen achter?
Moet je dan ook de hele tijd achteruit rijden? Hahahaha

HB

PS sorry kon het niet laten.
Denk niet in problemen, maar in mogelijkheden.



Alfa Romeo Guilietta QV.
Gebruikersavatar
scoop
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1656
Lid geworden op: za dec 02, 2006 11:48
Locatie: Boxmeer

Re: Punto EVO, de eerste foto's..

Bericht door scoop »

Vandaag de Punto Evo (Dynamic) ook eens nader bekeken bij de dealer in de showroom, maar het viel toch wel een beetje tegen in het echt. Interieur is wel beter, maar die domme navigatieoplossing kan mij niet bekoren. Ook die plastic shine op dat gedeelte van het dashboard is niet aan mij besteed. De neus... hoeven we het niet over te hebben. De koplampen zijn minder mooi, de achterlichten vind ik ook minder mooi en als icing op de cake: het logo op de achterklep steekt ook veel te ver uit. Al met al oogt het aan de buitenkant gewoon te cheap ofzo. Voorlopig blijft ik sowieso de GP nog wel even rijden, maar zoals het er nu naar uit ziet zal het straks geen (G)Punto (Evo) meer worden. Dan zou ik eerder voor een Bravo met 20% bijtelling gaan ofzo, maar in dat segment zijn ook genoeg andere interessante auto's te koop.
Gebruikersavatar
ulti
Senior Stato
Berichten: 752
Lid geworden op: zo jul 22, 2007 11:08
Locatie: lelystad

Re: Punto EVO, de eerste foto's..

Bericht door ulti »

hbassen schreef:
ulti schreef:Heb vandaag de Evo ook even bekeken bij de Dealer.

Binnenkant (dashboard) is wel oke.. koplampen achter ook wel.

Bumpers was ik niet echt kapot van, minder erg in het echt als op de foto's maar het neusje van de oude Grande is toch stukke beter (sportiever) (stond er 1 naast dus kon ik mooi vergelijken).

Al met al geen Evo voor mij.. te veel plastic op een niet echt mooie manier verwerkt.

Koplampen achter?
Moet je dan ook de hele tijd achteruit rijden? Hahahaha

HB

PS sorry kon het niet laten.
Haha kan je na gaan.. was zo ontdaan dat ik niet eens meer het verschil zag tussen de voor en achterkant met al dat plastic -] .

Maar idd de logo's zijn na mijn idee ook te aanwezig.. en dan die vage kleur pukkel stip in de naam haha mijn vriendin zat er op te drukken.. van wat is dit voor een knop op de kofferbak :P :wink:
Grande Punto sport - > Abarth Evo ->500S
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Punto EVO, de eerste foto's..

Bericht door jpkramer »

scoop schreef:Interieur is wel beter, maar die domme navigatieoplossing kan mij niet bekoren.
Volgens mij is dit een optie, die Tomtom aansluiting hoeft er dus niet te zitten. Vind ook geen gezicht en volgens mij werkt 't inbraakgevoelig.
Politie waarschuwt ook dat je de zuignap niet op je raam moet laten zitten en moet zorgen dat je raam schoon is en niet vol zit met afdrukken van de zuignap.
Zo'n aansluiting midden op je dashboard is een mooie aanwijzing dat er waarschijnlijk een Tomtom in de auto aanwezig is, bijna niemand gaat dat ding neenemen...
Gebruikersavatar
Bennie
Membre D'Oro
Berichten: 1558
Lid geworden op: do mei 24, 2007 13:04
Locatie: Nieuwkoop

Re: Punto EVO, de eerste foto's..

Bericht door Bennie »

als je inderdaad de optie NIET kiest van voorbereiding nav. of NIET kiest voor nav. zit de aansluiting er ook niet.
Ik vind het inderdaad ook een lelijk ding, maar ja. Nu heb ik zelf een aansluiting op mn dash. gemaakt. Dat zou dan toch ook een aanwijzing zijn dat er een nav in de auto zou kunnen liggen.

Ik vind alleen de optie voor de navigatie alleen al erg duur, dus ik laat het lekker zitten en kies voor n andere oplossing.

De evo gaat het worden, maar ik wacht nog een jaar. Kleur ben ik geloof ik ook al uit. Die witte die op het donkere plaatje staat. Vandaag zag ik de GP in het daglicht, maar helaas niet de mogelijkheid om er toen ook een foto van te maken.
Ik durf niet te zeggen of me dat ook gaat lukken. Als k naar huis ga, is het al donker.
Life's too short to drive boring cars
Plaats reactie