Automatische knipperlichten

P-EVO
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: ma nov 23, 2009 21:00
Locatie: zevenaar

Automatische knipperlichten

Bericht door P-EVO »

Ik kwam tot de ontdekking, toen ik van de week met mijn PEVO vol in de remmen moest, de groene knipperlichtjes voor links en rechts af, op het dashbord automatisch begonnen te knipperen, is dit nu een nieuwe veiligheid of is dat ook bij alle andere Grande Punto's zo. Ik heb het zelf bij mijn vorige Grande Punto nooit opgemerkt.
Groetjes BEN
Punto Evo 1.4 MultiAir 16v / 105 pk Dynamic / Tech House Grey / Interieur:Bordeaux Rood
Gebruikersavatar
Puntoevo
Junior Stato
Berichten: 314
Lid geworden op: di jan 12, 2010 12:52
Locatie: Zuidland

Re: Automatische knipperlichten

Bericht door Puntoevo »

Heb ik ook een keer met de peugeot van mn schoonmoeder gehad, dan gaan volgens mij je alarmlichten branden om het andere verkeer extra te waarschuwen.
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Automatische knipperlichten

Bericht door Sunrise »

P-EVO schreef:Ik kwam tot de ontdekking, toen ik van de week met mijn PEVO vol in de remmen moest, de groene knipperlichtjes voor links en rechts af, op het dashbord automatisch begonnen te knipperen, is dit nu een nieuwe veiligheid of is dat ook bij alle andere Grande Punto's zo. Ik heb het zelf bij mijn vorige Grande Punto nooit opgemerkt.
Groetjes BEN
-] leuk hè :?: hebben alle GP's vanaf MY2008 (anti-collision warning, gaat samen met 3x knipperen zonder aanzetten) Had het in de eerste GP ook nie daarom bij de Abarth ook afgevraagd wat da was :-]
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Re: Automatische knipperlichten

Bericht door johnb »

Sunrise schreef:
P-EVO schreef:Ik kwam tot de ontdekking, toen ik van de week met mijn PEVO vol in de remmen moest, de groene knipperlichtjes voor links en rechts af, op het dashbord automatisch begonnen te knipperen, is dit nu een nieuwe veiligheid of is dat ook bij alle andere Grande Punto's zo. Ik heb het zelf bij mijn vorige Grande Punto nooit opgemerkt.
Groetjes BEN
-] leuk hè :?: hebben alle GP's vanaf MY2008 (anti-collision warning, gaat samen met 3x knipperen zonder aanzetten) Had het in de eerste GP ook nie daarom bij de Abarth ook afgevraagd wat da was :-]
Als jij vol de remmen in moet, gaat volgens mij zelfs de straatverlichting aan :!: :lol:
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Automatische knipperlichten

Bericht door swans »

Sunrise schreef:
P-EVO schreef:Ik kwam tot de ontdekking, toen ik van de week met mijn PEVO vol in de remmen moest, de groene knipperlichtjes voor links en rechts af, op het dashbord automatisch begonnen te knipperen, is dit nu een nieuwe veiligheid of is dat ook bij alle andere Grande Punto's zo. Ik heb het zelf bij mijn vorige Grande Punto nooit opgemerkt.
Groetjes BEN
-] leuk hè :?: hebben alle GP's vanaf MY2008 (anti-collision warning, gaat samen met 3x knipperen zonder aanzetten) Had het in de eerste GP ook nie daarom bij de Abarth ook afgevraagd wat da was :-]
das geen waar! die van mij is ook een MY2008 en die heeft dat niet!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Automatische knipperlichten

Bericht door Sunrise »

swans schreef:das geen waar! die van mij is ook een MY2008 en die heeft dat niet!
:shock: anders geformuleerd dan :wink: Standaard aanwezig op de GP2, Abarth series 2 en P-Evo ~]
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Automatische knipperlichten

Bericht door swans »

Nu klopt het wel 8)
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Automatische knipperlichten

Bericht door Sunrise »

swans schreef:Nu klopt het wel 8)
.) ...U vraagt wij "schrijven" -]
Gebruikersavatar
black GP
Junior Stato
Berichten: 309
Lid geworden op: ma apr 27, 2009 14:17
Locatie: België- Gent

Re: Automatische knipperlichten

Bericht door black GP »

Sunrise schreef:
swans schreef:das geen waar! die van mij is ook een MY2008 en die heeft dat niet!
:shock: anders geformuleerd dan :wink: Standaard aanwezig op de GP2, Abarth series 2 en P-Evo ~]
Ik heb het wel,
heb ik dan een GP2? wat is een GP2 en wat is het verschil met MY2008?
(ik rij met een Gp 1.4 8v Dynamic )
1.4 8.v Dynamic Crossover Black Gp (bj: 2008) : SOLD new car: Ford Fiesta titanium 1.6 TDi (bj: 2010)
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: Automatische knipperlichten

Bericht door Bennink »

Sappel heeft ook die lichtjes :roll:
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Mike
Junior Stato
Berichten: 413
Lid geworden op: wo nov 01, 2006 23:13

Re: Automatische knipperlichten

Bericht door Mike »

Ik heb ook een GP van MY2008 en heb die functie ook niet,
Maar ik begreep van de dealer dat sommige het weer wel hebben :lol:
GP2 T-jet Sport 3d, Ambient White, getinte zijruiten, skydome open dak, 17" Take off, Cruise control, sportpedalen, Tuned by Squadra.
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Automatische knipperlichten

Bericht door Sunrise »

Bennink schreef:Sappel heeft ook die lichtjes :roll:
-] klopt heef'tie zaterdag laten zien :lol: :lol: , wis'tie zelluf geeneens ~]
E34
Junior Stato
Berichten: 390
Lid geworden op: do apr 16, 2009 9:55
Locatie: Arnhem am Rhein

Re: Automatische knipperlichten

Bericht door E34 »

Mike schreef:Maar ik begreep van de dealer dat sommige het weer wel hebben :lol:
Mijne heeft het wel, maar vind 't zwaar irritant...
GP T-Jet Sport Cross Over Black
P-EVO
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: ma nov 23, 2009 21:00
Locatie: zevenaar

Re: Automatische knipperlichten

Bericht door P-EVO »

E34 schreef:
Mike schreef:Maar ik begreep van de dealer dat sommige het weer wel hebben :lol:
Mijne heeft het wel, maar vind 't zwaar irritant...
Hoezo irritant, maak je zo vaak dan een noodstop, als dat zo is, dan is het alleen maar veilig!!!

Groetjes BEN
Punto Evo 1.4 MultiAir 16v / 105 pk Dynamic / Tech House Grey / Interieur:Bordeaux Rood
Gebruikersavatar
SANDER
Junior Stato
Berichten: 307
Lid geworden op: di mei 22, 2007 21:24
Locatie: Amsterdam

Re: Automatische knipperlichten

Bericht door SANDER »

P-EVO schreef:
E34 schreef:
Mike schreef:Maar ik begreep van de dealer dat sommige het weer wel hebben :lol:
Mijne heeft het wel, maar vind 't zwaar irritant...
Hoezo irritant, maak je zo vaak dan een noodstop, als dat zo is, dan is het alleen maar veilig!!!

Groetjes BEN

Ik vind het ook irritant, als je een keer bewust hard wilt remmen, gaan die dingen knipperen. Wat mij betreft gaan ze dus te snel knipperen. Verder perfect voor de veiligheid, laat daar geen misverstand over bestaan.
Sander: De trotse ex-eigenaar van een bij Savali gechipte (145 pk, 240 nm) zwarte GP 1.4 T-jet SPORT

17" Velgen, Blue&me, Cruisecontrol, Zwarte zijknipperlichten, Pipercross luchtfilter.


Inmiddels de trotse eigenaar van een Focus 1.6 ecoboost
Plaats reactie