SCHADE TOPIC

Gebruikersavatar
Bennie
Membre D'Oro
Berichten: 1558
Lid geworden op: do mei 24, 2007 13:04
Locatie: Nieuwkoop

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door Bennie »

freedive schreef:Nadat ik vrijdag de gp is ff lekker heb laten schoonmaken (lees wasstraat) kwam ik erachter dat er een jojo met in of uitparkeren mijn achterbumper heeft geraakt aan de linkerkant.
Hierdoor zit er nu vanaf de linkerkant van de bumper tot een stukje naar het midden toe (en dus ook op de hoek/bocht van de bumper) een krasstrook ...:-( .
Krassen zijn niet al te diep, iemand een tip om het weg te poetsen of met een lakstift iets te doen? :cry:

Ohw ja ...tuurlijk geen briefje....
Altijd de mindere dingen, helaas! Lakstift geeft vaak kleur verschil. Een schadebedrijf begint vaak meteen over complete bumper overspuiten. Bij ons op het werk komt colorworks langs. Rekent niet al te veel en kan dit soort schades heel netjes wegwerken! Wellicht is dat een tip.
Life's too short to drive boring cars
freedive
Junior Stato
Berichten: 220
Lid geworden op: wo feb 11, 2009 13:10
Locatie: Utrecht

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door freedive »

Bennie schreef: Altijd de mindere dingen, helaas! Lakstift geeft vaak kleur verschil. Een schadebedrijf begint vaak meteen over complete bumper overspuiten. Bij ons op het werk komt colorworks langs. Rekent niet al te veel en kan dit soort schades heel netjes wegwerken! Wellicht is dat een tip.
Thanks Bennie! Heb die gasten van Colorworks ff gemailed of ze een prijsindicatie kunnen geven.
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door swans »

zag net dat ik een rode veeg op mijn auto heb! op de achterbumper net boven het mistlicht... heel vreemd.... krijg hem er nog vast wel uitgepoetst denk ik!



en de kunstof karterberschermplaatis niet meer 1 geheel zag ik tijdens de bandwissel! wel nog compleet dus gaatjes geboord, tie wraps erdoor en "gehecht" :-]
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
freedive
Junior Stato
Berichten: 220
Lid geworden op: wo feb 11, 2009 13:10
Locatie: Utrecht

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door freedive »

freedive schreef:Thanks Bennie! Heb die gasten van Colorworks ff gemailed of ze een prijsindicatie kunnen geven.
Denk dat ze geen geld willen verdienen daaro :P heb nog niks vernomen, straks moet ik oudewerts gaan bellen :o
Gebruikersavatar
Scooterguy
Junior Stato
Berichten: 251
Lid geworden op: zo feb 12, 2006 23:59
Locatie: Kwaadmechelen(B)
Contacteer:

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door Scooterguy »

vandaag een stuk vrachtwagenband geraakt in het donker op de snelweg, reultaat: die strip onder de voorbumper naar de verdoemenis en een kras van 1 cm breed en 3mm diep aan de onderkant van de bumper...
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :evil: :evil: :evil:
Grande Punto 2009 1.3 MJT 85PK Sport + een bende opties.
zjeeraar
Nuovo Arrivato
Berichten: 85
Lid geworden op: za nov 15, 2008 1:01

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door zjeeraar »

Van het weekend is er een ruit ingetikt (linksvoor) in mijn GPtje. Buit: een zonnebril en een telefoonlader.
Gelukkig lapt de verzekering.. maar wat een rotzooi geeft dat zeg!

En het is ook voor mijn huis gebeurd, dat vind ik nog het ergste, dat ik nu mijn geliefde rode machine niet met een gerust hart buiten laat staan :(
E34
Junior Stato
Berichten: 390
Lid geworden op: do apr 16, 2009 9:55
Locatie: Arnhem am Rhein

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door E34 »

:cry: :cry: één of andere onverlaat vond het nodig mijn gehele rechterzijkant onder te krassen....
Resultaat: complete zijkant spuiten :|
Te triest voor woorden gewoon...
GP T-Jet Sport Cross Over Black
freedive
Junior Stato
Berichten: 220
Lid geworden op: wo feb 11, 2009 13:10
Locatie: Utrecht

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door freedive »

zjeeraar schreef:Van het weekend is er een ruit ingetikt (linksvoor) in mijn GPtje. Buit: een zonnebril en een telefoonlader.
Gelukkig lapt de verzekering.. maar wat een rotzooi geeft dat zeg!

En het is ook voor mijn huis gebeurd, dat vind ik nog het ergste, dat ik nu mijn geliefde rode machine niet met een gerust hart buiten laat staan :(
Damn ruitje is al vervelend, dat ze dat doen voor een zonnebril en telefoonlader is echt zielig, bij mij lag er niks in het zicht en toch sloegen ze een ruitje in..misschien maar oude roestbak rijden?? :?
E34 schreef::cry: :cry: één of andere onverlaat vond het nodig mijn gehele rechterzijkant onder te krassen....
Resultaat: complete zijkant spuiten :|
Te triest voor woorden gewoon...
Das helemaal debiel...camera ophangen ? Nachtwaken ? Honden nemen ? Geulen graven ?....Emigreren ?
Gebruikersavatar
Sander_Sonja
Senior Stato
Berichten: 852
Lid geworden op: ma mei 25, 2009 12:17
Locatie: Almere

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door Sander_Sonja »

Wat een klotestreek, heb je all-risk?
- :) Ik begrijp alleen wat je zegt, niet wat je bedoeld :) -
#93 Sander_Sonja, Dynamic, Duallogic, Psychedelic Azure.

Afbeelding
E34
Junior Stato
Berichten: 390
Lid geworden op: do apr 16, 2009 9:55
Locatie: Arnhem am Rhein

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door E34 »

Gelukkig is de auto wel vol casco verzekerd, maar het claimen van deze schade zal volgend jaar wel in de premie te merken zijn... Dan geen extra trede in aantal schade vrije jaren.

Tsja heb geen garage bij huis, dus dan moet de auto helaas buiten slapen. Helaas met dit als gevolg dus... :|
GP T-Jet Sport Cross Over Black
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door hannes »

Scooterguy schreef:vandaag een stuk vrachtwagenband geraakt in het donker op de snelweg, reultaat: die strip onder de voorbumper naar de verdoemenis en een kras van 1 cm breed en 3mm diep aan de onderkant van de bumper...
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :evil: :evil: :evil:
dit is me een aantal jaren geleden ook overkomen, vroeg in de morgen opeens met 120 km/u op de snelweg in het donker zag ik het stuk band liggen maar daar kon ik nooit meer op tijd voor uitwijken zonder ergere schade op te lopen, ook de strip kwijt en een paar stevige krassen onderkant bumper.
tevens de wielkast beschermer stuk en een beugel ietwat krom.
kosten waren toen c.a 600 euro, gelukkig had ik de noclaim beschermer.
ergste was dat ik de GP 3 dagen kwijt was en toen ik hem kon gaan halen de reparatie ook nog eens met de Franse slag was gebeurd.
de krassen zaten er nog in en je zag op de bumper naast de nummerplaat de lijnen van de plakband, ze hadden er gewoon overheen gespoten en terwijl de afspraak was dat de gehele bumper over gespoten zou worden.
ik natuurlijk :twisted: en ff flink gescholden ( de leden van het eerste uur weten wat dat inhoud :lol: :lol: ) de schrik zat er toen bij die gasten goed in.
2 daagjes later kon ik hem opnieuw halen en was tie weer als nieuw. :wink:
E34
Junior Stato
Berichten: 390
Lid geworden op: do apr 16, 2009 9:55
Locatie: Arnhem am Rhein

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door E34 »

Mijn wagen gisteren weer opgehaald en prima hersteld.
Had de auto dondermiddag al opgehaald, maar was absoluut niet tevreden over de kwaliteit...
Maar na beetje klagen is de auto in goed overleg alsnog netjes afgeleverd, dus ik weer blij :D
GP T-Jet Sport Cross Over Black
Gebruikersavatar
Scooterguy
Junior Stato
Berichten: 251
Lid geworden op: zo feb 12, 2006 23:59
Locatie: Kwaadmechelen(B)
Contacteer:

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door Scooterguy »

Sta ik vanavond de GP te wassen, komt er ineens blanke lak en witte lak van m'n deur mee :shock:
Deze is enkele maanden geleden herspoten maar is al 3x terug geweest (rubbers meegespoten, spuitnevel op dak, stof in de lak) en nu dit weer.
Maandag gaan ze daar niet hun beste dag beleven vrees ik :evil: :evil: :evil:
Grande Punto 2009 1.3 MJT 85PK Sport + een bende opties.
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door Giovanni Tutore »

:( Suc6 ~]
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door swans »

grrr slecht werk!



heb een krasje op de achterbumper van zo'n 15cm. De mannen van de groen voorziening op het werk bij ons zijn er met de zitmaaier langs geschaafd! verzekeringswerk dus, en het word allemaal netjes opgelost! wel spuitwerk want het zit door de lak! :(
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Plaats reactie