Dagje poetsen

swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Dagje poetsen

Bericht door swans »

moet je me toch eens vertellen wat je dan anders doet... ik gebruik die tex 2 wax van meguiars en krijg hem niet uitgepoetst met deze temperaturen (of misschien is de wax overdatum?) als dat kan tenminste)
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Rob84
Senior Stato
Berichten: 826
Lid geworden op: di nov 13, 2007 17:57
Locatie: Wieringerwerf

Re: Dagje poetsen

Bericht door Rob84 »

swans schreef:moet je me toch eens vertellen wat je dan anders doet... ik gebruik die tex 2 wax van meguiars en krijg hem niet uitgepoetst met deze temperaturen (of misschien is de wax overdatum?) als dat kan tenminste)
Meg's waxen kan je niet in de zon gebruiken, zeker niet op zwart ;) Alleen de M16 wax als je snel bent...

De Poorboys producten kan je wel in de zon gebruik, Natty's werkt wat dat betreft geweldig, zeker ook voor die prijs. Easy on Easy off. :)
I've joined the dark side...
alfadriv3r
Nuovo Arrivato
Berichten: 18
Lid geworden op: do mei 20, 2010 9:16

Re: Dagje poetsen

Bericht door alfadriv3r »

in de garage of schaduw poetsen :wink:
En als het toch in de zon moet -> deel voor deel. Dus motor kap in en vervolgens gelijk uitpoetsen.
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Dagje poetsen

Bericht door swans »

dat snap ik,.... maar als het om 9 uur 's ochtends niet meer gaat om de wax uit te poetsen is de kwaliteit van de wax toch niet al te best.
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
EaGler
Junior Stato
Berichten: 208
Lid geworden op: zo okt 25, 2009 17:13
Locatie: Bennekom

Re: Dagje poetsen

Bericht door EaGler »

Misschien niet lang genoeg laten "curen" vooral omdat het ochtends nog wat vochtiger is.
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Dagje poetsen

Bericht door swans »

1 sigaretje als tussenstop dus zo'n 5 á 10 minuten
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Plaats reactie