Wat vraagjes omtrent uitrusting

Gebruikersavatar
Kees1
Nuovo Arrivato
Berichten: 61
Lid geworden op: wo aug 18, 2010 21:44

Wat vraagjes omtrent uitrusting

Bericht door Kees1 »

Ik ben van plan een Evo diesel aan te schaffen, maar er zijn me nog wat dingen onduidelijk:

-Heeft de wagen nu wel of niet een 12V aansluiting standaard in het interieur. Ik lees een beetje tegenstrijdge dingen hierover....
Wat ik wel begrepen heb ik dat zo'n aansluiting in de kofferbak wél een optie is.

-De bumperkleur, is dat standaard gewoon zwart?

-Als ik het Dynamic plus pakket kies, dan krijg ik o.a. "zijstootstrips in carosseriekleur".
Maarrr, dan kan ik nog steeds in de configurator "in metallic gespoten zijstootstrips" kiezen?!
Wat is precies het verschil?

-Parkeersensor: Geeft die een reeks piepjes of kun je het een en ander in het display aflezen?

Zo! Dat waren al wat vraagjes, er komen er vast nog wel meer opborrelen!
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: Wat vraagjes omtrent uitrusting

Bericht door RaydeJee »

12v aansluiting in interieur is standaard ja. In de kofferbak als optie te bestellen.
De bumperkleur is standaard inderdaad plastic zwart.
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Wat vraagjes omtrent uitrusting

Bericht door jpkramer »

12V aansluiting is standaard, als je de rokerskit besteld krijg je er een 'aansteker' en asbak bij. Asbak past in de bekerhouder.
Bumper is standaard zwart, als optie in metaal kleur, licht of donker (afhankelijk van carroseriekleur), zie pagina 15 van de prijslijst.
Ook de zijstootstrips zijn verkrijgbaar in dezelfde metaalkleur als de bumpers. Weet niet of dit daadwerkelijk mogelijk is samen met Dynamic plus pakket omdat daar dus al zijstootstrips bij zitten. Configurator klopt helaas niet altijd.
Prijslijst: http://local.fiat.nl/prijslijsten/prijs ... ntoevo.pdf
Dave
Nuovo Arrivato
Berichten: 161
Lid geworden op: wo mei 26, 2010 21:27
Locatie: Stiphout

Re: Wat vraagjes omtrent uitrusting

Bericht door Dave »

Die stootstrips kwamen uiteindelijk 2 x op de rekening (door de configurator bij de dealer).... althans, op de niet goedgekeurde offerte.
Volgens mij worden het de Dynamic strips, maar met zekerheid durf ik dat pas over een week of 2 te zeggen... die zilveren staan voor 0 euro op mijn rekening.
Afbeelding / Afbeelding
DaDragon

Re: Wat vraagjes omtrent uitrusting

Bericht door DaDragon »

Kees1 schreef:Ik ben van plan een Evo diesel aan te schaffen, maar er zijn me nog wat dingen onduidelijk:

-Heeft de wagen nu wel of niet een 12V aansluiting standaard in het interieur. Ik lees een beetje tegenstrijdge dingen hierover....
Wat ik wel begrepen heb ik dat zo'n aansluiting in de kofferbak wél een optie is.

-De bumperkleur, is dat standaard gewoon zwart?

-Als ik het Dynamic plus pakket kies, dan krijg ik o.a. "zijstootstrips in carosseriekleur".
Maarrr, dan kan ik nog steeds in de configurator "in metallic gespoten zijstootstrips" kiezen?!
Wat is precies het verschil?

-Parkeersensor: Geeft die een reeks piepjes of kun je het een en ander in het display aflezen?

Zo! Dat waren al wat vraagjes, er komen er vast nog wel meer opborrelen!
1) Ja wel 12 V aansluiting net achter de handrem. Wil je in de kofferbak ook hebben dan moet je de optie erbij nemen want in de kofferbak is het niet standaard.
2) Bumperkleur is deels zwart. Zie foto's op de fiat site.
3) Geen idee. Vraag de dealer..
4) Parkeersensoren geeft piepjes. Geen aflezing display. Maar je rijdt ook achteruit dus vooruit kijken naar display is niet verstandig.
Gebruikersavatar
Kees1
Nuovo Arrivato
Berichten: 61
Lid geworden op: wo aug 18, 2010 21:44

Re: Wat vraagjes omtrent uitrusting

Bericht door Kees1 »

Ok, bedankt hoor!
Ik zal eens gaan kijken of ik wat moois kan samenstellen nu :D

Ik denk dat ik ga voor het Dynamic+ en Cool & Blue pakket, achterspoiler, parkeersensoren, progressive black kleurtje met alles zoveel mogelijk in de carosseriekleur neem.
Over Interscope sound twijfel ik nog een beetje....
DaDragon

Re: Wat vraagjes omtrent uitrusting

Bericht door DaDragon »

Kees1 schreef:Ok, bedankt hoor!
Ik zal eens gaan kijken of ik wat moois kan samenstellen nu :D

Ik denk dat ik ga voor het Dynamic+ en Cool & Blue pakket, achterspoiler, parkeersensoren, progressive black kleurtje met alles zoveel mogelijk in de carosseriekleur neem.
Over Interscope sound twijfel ik nog een beetje....
Wat ben je gewent kwa geluid?
Ben je een hele kofferbak vol aan subwoofers gewend, dan valt de interscope tegen.
Ben je standaard speakers gewent is het echt een wereld van verschil.

Je kunt het verschil met en zonder interscope vergelijken met een televisie en een surroundset met subwoofer.
Gebruikersavatar
JB2
Senior Stato
Berichten: 582
Lid geworden op: zo jun 06, 2010 7:59
Locatie: Citroën C3 e-HDI/Rotterdam aan den Maas

Re: Wat vraagjes omtrent uitrusting

Bericht door JB2 »

DaDragon schreef: Je kunt het verschil met en zonder interscope vergelijken met een televisie en een surroundset met subwoofer.
Waaaat, krijg je er tegenwoordig ook een televisie bij als je Interscope neemt? waar zit die dan? :oops:
JB2 (Joedelta): FIAT Croma, Lancia Delta, FIAT Bravo, FIAT Stilo, FIAT GP, FIAT GP, FIAT 500, Lancia Ypsilon, FIAT Punto EVO, Citroën C3 1.6 e-HDI.
Afbeelding
DaDragon

Re: Wat vraagjes omtrent uitrusting

Bericht door DaDragon »

JB2 schreef:
DaDragon schreef: Je kunt het verschil met en zonder interscope vergelijken met een televisie en een surroundset met subwoofer.
Waaaat, krijg je er tegenwoordig ook een televisie bij als je Interscope neemt? waar zit die dan? :oops:
haha grapjas..
Gebruikersavatar
Rongoos
Senior Stato
Berichten: 541
Lid geworden op: ma jul 12, 2010 11:32
Locatie: Haarlem

Re: Wat vraagjes omtrent uitrusting

Bericht door Rongoos »

Ik heb een GP diesel besteld maar kon me niet herinneren dat interscope op de accessoire lijst stond.
Maar ik kan er ook overheen gekeken hebben. Achteraf wel jammer dat ik dit gemist heb
GP 1.3 MJT
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kees1
Nuovo Arrivato
Berichten: 61
Lid geworden op: wo aug 18, 2010 21:44

Re: Wat vraagjes omtrent uitrusting

Bericht door Kees1 »

Ik heb ondertussen een proefrit gemaakt en ik moet zeggen dat het karretje wel boven verwachting rijdt! :D
Er moet natuurlijk nog wel flink gepraat worden over de prijs.
Maar ik moet zeggen dat ik wel zin heb in de aanschaf nu ~~
Gebruikersavatar
Evo-Erik
Membre D'Oro
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo aug 04, 2010 20:31
Locatie: Boxmeer

Re: Wat vraagjes omtrent uitrusting

Bericht door Evo-Erik »

Kees1 schreef:Ik heb ondertussen een proefrit gemaakt en ik moet zeggen dat het karretje wel boven verwachting rijdt! :D
Er moet natuurlijk nog wel flink gepraat worden over de prijs.
Maar ik moet zeggen dat ik wel zin heb in de aanschaf nu ~~
Waar woon je, misschien zijn er mede-forummers die bij jouw in de buurt interessante aanbiedingen weten.
Fiat Punto Evo 1.3 multijet 85 5drs, Acid Jazz Blue
Afbeelding Afbeelding
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Wat vraagjes omtrent uitrusting

Bericht door jpkramer »

Kees1 schreef:Ik heb ondertussen een proefrit gemaakt en ik moet zeggen dat het karretje wel boven verwachting rijdt! :D
Er moet natuurlijk nog wel flink gepraat worden over de prijs.
Maar ik moet zeggen dat ik wel zin heb in de aanschaf nu ~~
Kijk even hier: http://www.directfiatkopen.nl/punto/
Gebruikersavatar
Kees1
Nuovo Arrivato
Berichten: 61
Lid geworden op: wo aug 18, 2010 21:44

Re: Wat vraagjes omtrent uitrusting

Bericht door Kees1 »

In Eindhoven

Op zich heb ik al een goede inruil, misschien nog even zeuren over een gratis TomTom...HAHAHA :lol:
Skoop
Nuovo Arrivato
Berichten: 20
Lid geworden op: do nov 15, 2007 16:17
Locatie: Helmond

Re: Wat vraagjes omtrent uitrusting

Bericht door Skoop »

Kees1 schreef:In Eindhoven

Op zich heb ik al een goede inruil, misschien nog even zeuren over een gratis TomTom...HAHAHA :lol:
Bij welke dealer ben je geweest?
Plaats reactie