Fiat winteractie, middenarmsteun (en meer)

CarMechanic
Nuovo Arrivato
Berichten: 111
Lid geworden op: do okt 14, 2010 12:50

Fiat winteractie, middenarmsteun (en meer)

Bericht door CarMechanic »

Hallo,

Nu heb ik m'n grande punto pas over ruim een week maar ik kreeg deze email met de fiat winteractie meegestuurd:

http://local.fiat.nl/wintercheck/pdf/Fi ... dingen.pdf

Nu zie ik bijv. Een middenarmsteun voor (vanaf?) 119 euro,
Is dat een armsteun dat iemand toevallig weet waarbij je geen lelijke plekken moet boren?

Ik zal er volgende week zowiezo om vragen als ik m'n auto (hoop ik) op kan halen.

Mvg!
Gebruikersavatar
Bennie
Membre D'Oro
Berichten: 1558
Lid geworden op: do mei 24, 2007 13:04
Locatie: Nieuwkoop

Re: Fiat winteractie, middenarmsteun (en meer)

Bericht door Bennie »

Het is geen klik ding. Je zal er wat voor moeten doen om deze gemonteerd te krijgen in de middenconsole.

De adapter die erbij zit is speciaal voor de grande punto op maat gemaakt.
Life's too short to drive boring cars
CarMechanic
Nuovo Arrivato
Berichten: 111
Lid geworden op: do okt 14, 2010 12:50

Re: Fiat winteractie, middenarmsteun (en meer)

Bericht door CarMechanic »

Het monteren er van is geen probleem, ik ben werkzaam als autotechnicus dus een armsteun zal geen probleem zijn..

Ik bedoelde eigenlijk of die na montage "af fabriek" lijkt, en niet zo'n gammel aftermarket ding..!

Heeft iemand een foto van de steun?.. In zijn of haar auto?..

Als je die kan plaatsen zou je me enorm helpen.

Mvg
elvinvaders
Nuovo Arrivato
Berichten: 164
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 16:48
Locatie: Hulst, Nederland

Re: Fiat winteractie, middenarmsteun (en meer)

Bericht door elvinvaders »

ik heb net mn p-evo opgehaald met armsteun als optie, kostte me wel 250 euro geloof ik, maarja :twisted:
kris
Nuovo Arrivato
Berichten: 38
Lid geworden op: do sep 30, 2010 17:49

Re: Fiat winteractie, middenarmsteun (en meer)

Bericht door kris »

Dit lijkt sowieso niet op een originele punto armsteun, die ziet er een stuk smaller uit. Hoewel deze er ook best comfortabel uitziet en waarschijnlijk geen aftermarket crap is, ziet een originele er toch strakker uit (mijn inziens).

Maar van wat ik begrepen heb en heb rondgelezen hiero is een originele punto armsteun bij tuynder te krijgen voor hetzelfde bedrag (€ 120). Dat zou ik toch liever als eerste optie hebben
Gebruikersavatar
Evo-Erik
Membre D'Oro
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo aug 04, 2010 20:31
Locatie: Boxmeer

Re: Fiat winteractie, middenarmsteun (en meer)

Bericht door Evo-Erik »

Normaal kost bij bestelling van een Evo de armsteun €150,-, volgens mij is een originele armsteun te bestellen bij Tuynder en het zou mij verbasen als die niet ook ongeveer die €119,- kost zonder montage.

Overigens vind ik de aanbiedingen ronduit slecht en misleidend, bijvoorbeeld de dakkoffer van 360ltr kost in het boekje van de evo €259,- en de koffer van 480ltr €369,-.

Ook de dakdragers kosten hier maar €85,- deze zijn dan wel zonder montage, maar wie wil nou het hele jaar met dakdragers rondrijden, ik neem dus aan dat deze heel eenvoudig te monteren en te verwijderen zijn.
Fiat Punto Evo 1.3 multijet 85 5drs, Acid Jazz Blue
Afbeelding Afbeelding
bramvanderlinden
Nuovo Arrivato
Berichten: 38
Lid geworden op: wo nov 10, 2010 22:50

Re: Fiat winteractie, middenarmsteun (en meer)

Bericht door bramvanderlinden »

Evo-Erik schreef:Normaal kost bij bestelling van een Evo de armsteun €150,-, volgens mij is een originele armsteun te bestellen bij Tuynder en het zou mij verbasen als die niet ook ongeveer die €119,- kost zonder montage.

Overigens vind ik de aanbiedingen ronduit slecht en misleidend, bijvoorbeeld de dakkoffer van 360ltr kost in het boekje van de evo €259,- en de koffer van 480ltr €369,-.

Ook de dakdragers kosten hier maar €85,- deze zijn dan wel zonder montage, maar wie wil nou het hele jaar met dakdragers rondrijden, ik neem dus aan dat deze heel eenvoudig te monteren en te verwijderen zijn.
Is zo'n originele armsteun gemakkelijk in te bouwen in de Pevo? Ik wil liever niet boren in m'n nieuwe autotje.
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Fiat winteractie, middenarmsteun (en meer)

Bericht door swans »

er is volgens mij een topic van walter over het plaatsen van een originele armsteun
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Fiat winteractie, middenarmsteun (en meer)

Bericht door swans »

My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: Fiat winteractie, middenarmsteun (en meer)

Bericht door RaydeJee »

Evo-Erik schreef:Normaal kost bij bestelling van een Evo de armsteun €150,-, volgens mij is een originele armsteun te bestellen bij Tuynder en het zou mij verbasen als die niet ook ongeveer die €119,- kost zonder montage.
De armsteun origineel kost alles bij elkaar via Tuynder tegen de €160,-. Dan heb je exact dezelfde als af-fabriek wordt geleverd.
Inbouwen is een eitje, ook voor de leek. :D
Gebruikersavatar
PuntoNuova
Nuovo Arrivato
Berichten: 48
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 18:07
Locatie: Maastricht

Re: Fiat winteractie, middenarmsteun (en meer)

Bericht door PuntoNuova »

ik heb de armsteun van fiat € 119,- is ook mooi!
het ziet er net zo uit als de orginele, alleen de bovenkant is bekleed met zwart leer!
echt een aanrader, en de garage plaatst hem meestal gratis :P
Grande Punto 1.4 16V Starjet New Orleans Blue (Blu Magnetico)
, Midden-armsteun,Nieuwe Mattenset,Italiaanse Logo's, Embleemloze Gril.
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Fiat winteractie, middenarmsteun (en meer)

Bericht door Xander »

PuntoNuova schreef:ik heb de armsteun van fiat € 119,- is ook mooi!
het ziet er net zo uit als de orginele, alleen de bovenkant is bekleed met zwart leer!
echt een aanrader, en de garage plaatst hem meestal gratis :P
Is dat dezelfde die je ziet als je de link van CarMechanic volgt?

Die ziet er dus niet zo uit als de originele. ~]
elvinvaders
Nuovo Arrivato
Berichten: 164
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 16:48
Locatie: Hulst, Nederland

Re: Fiat winteractie, middenarmsteun (en meer)

Bericht door elvinvaders »

heb vandaag die kofferbak organizer besteld, toch wel erg handig met klitteband aan de onderkant, blijft hij tenminste op zn plek staan inclusief alle spullen, nu vliegt alles alle kanten op :twisted:
CarMechanic
Nuovo Arrivato
Berichten: 111
Lid geworden op: do okt 14, 2010 12:50

Re: Fiat winteractie, middenarmsteun (en meer)

Bericht door CarMechanic »

Ik heb ook die koffer"doos" al, en ook een beschermmat voor als je een keer iets vervoert wat iets kan beschadigen of vervuilen.

De armsteun wil ik even zien volgende week vrijdag als ik mn punto op kan halen.
Gebruikersavatar
meneerbas
Nuovo Arrivato
Berichten: 33
Lid geworden op: di okt 26, 2010 11:27

Re: Fiat winteractie, middenarmsteun (en meer)

Bericht door meneerbas »

Ben vandaag bij de dealer/garage geweest. De steun wordt voor die 119 euro ook gemonteerd hoor. Zit er zelf aan te denken om hem aan te schaffen... :)
GP 1.3 MJet
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie