Spiegelkap kosten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ben_91
Nuovo Arrivato
Berichten: 103
Lid geworden op: za aug 22, 2009 19:13
Locatie: Obbicht

Spiegelkap kosten

Bericht door Ben_91 »

Er zit een kras op de rechter spiegelkap van de gp.
Nu vroeg ik me af wat een nieuw kapje kost, en of er nog verschil zit in de kleuren zwart.
Er lijkt namelijk met zonlicht een wat rode glans in te zitten.

~]
GP 1.4 8v NeroBianco | Glory White | 16" Lichtmetaal | Achterspoiler + Zijskirts | Sky-Dome | Zwarte Spiegels | Blue&Me |
Frank1986
Junior Stato
Berichten: 261
Lid geworden op: za jan 01, 2011 14:31
Locatie: Sappemeer(groningen)

Re: Spiegelkap kosten

Bericht door Frank1986 »

Uncle Scrooge schreef:Te koop aangeboden:

Een set van twee spiegelkappen in de kleur Underground Grey (metallic lak, antraciet grijs).

De spiegelkappen zijn afkomstig van mijn Punto Evo en zijn voor de aflevering door de dealer vervangen voor chromen exemplaren. Hierdoor zijn deze spiegelkappen dus nog nieuw en in 100% onberispelijke staat. Ook alle bevestigingspunten zijn onbeschadigd.

De spiegelkappen zijn passend op de Fiat Punto Evo, Grande Punto en 500.

Mijn vraagprijs is 50 euro. Verzenden is bespreekbaar.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ben_91
Nuovo Arrivato
Berichten: 103
Lid geworden op: za aug 22, 2009 19:13
Locatie: Obbicht

Re: Spiegelkap kosten

Bericht door Ben_91 »

Ja die had ik al gezien.
Maar het moet toch zwart zijn.
Iemand die antwoord weet op mijn vragen?
GP 1.4 8v NeroBianco | Glory White | 16" Lichtmetaal | Achterspoiler + Zijskirts | Sky-Dome | Zwarte Spiegels | Blue&Me |
Frank1986
Junior Stato
Berichten: 261
Lid geworden op: za jan 01, 2011 14:31
Locatie: Sappemeer(groningen)

Re: Spiegelkap kosten

Bericht door Frank1986 »

Voor de evo heb je 2 soorten zwart zelf heb ik progressive black zwart met een aubergine tint. Je kan op Fiat.nl een prijslijst downloaden. Daar kun je dan dus op grande punto zoeken.
MichaelNizet
Berichten: 1
Lid geworden op: wo apr 20, 2011 10:10

Re: Spiegelkap kosten

Bericht door MichaelNizet »

Frank1986 schreef:
Uncle Scrooge schreef:Te koop aangeboden:

Een set van twee spiegelkappen in de kleur Underground Grey (metallic lak, antraciet grijs).

De spiegelkappen zijn afkomstig van mijn Punto Evo en zijn voor de aflevering door de dealer vervangen voor chromen exemplaren. Hierdoor zijn deze spiegelkappen dus nog nieuw en in 100% onberispelijke staat. Ook alle bevestigingspunten zijn onbeschadigd.

De spiegelkappen zijn passend op de Fiat Punto Evo, Grande Punto en 500.

Mijn vraagprijs is 50 euro. Verzenden is bespreekbaar.

Afbeelding

Afbeelding

Beste Frank,

Heb je de spiegelkappen voor de Evo nog steeds ongebruikt en onbeschadigd te koop staan?

Mvg, Michael
Frank1986
Junior Stato
Berichten: 261
Lid geworden op: za jan 01, 2011 14:31
Locatie: Sappemeer(groningen)

Re: Spiegelkap kosten

Bericht door Frank1986 »

MichaelNizet schreef:
Frank1986 schreef:
Uncle Scrooge schreef:Te koop aangeboden:

Een set van twee spiegelkappen in de kleur Underground Grey (metallic lak, antraciet grijs).

De spiegelkappen zijn afkomstig van mijn Punto Evo en zijn voor de aflevering door de dealer vervangen voor chromen exemplaren. Hierdoor zijn deze spiegelkappen dus nog nieuw en in 100% onberispelijke staat. Ook alle bevestigingspunten zijn onbeschadigd.

De spiegelkappen zijn passend op de Fiat Punto Evo, Grande Punto en 500.

Mijn vraagprijs is 50 euro. Verzenden is bespreekbaar.

Afbeelding

Afbeelding
Nee ik heb ze niet...Maar Uncle Scrooge heeft ze te koop weet niet of hij ze nog heeft.



Beste Frank,

Heb je de spiegelkappen voor de Evo nog steeds ongebruikt en onbeschadigd te koop staan?

Mvg, Michael

Nee ik heb ze niet...Maar Uncle Scrooge heeft ze te koop weet niet of hij ze nog heeft. Je kunt zijn profiel even opzoeken en hem een PB sturen.

Gr, Frank
Plaats reactie