Chemical grey en 17 Inch 433 velgen ?

Leonairo
Nuovo Arrivato
Berichten: 90
Lid geworden op: vr jan 28, 2011 21:20
Locatie: Spierdijk

Re: Chemical grey en 17 Inch 433 velgen ?

Bericht door Leonairo »

Madhouse schreef:@ Leonairo, Om heel eerlijk te zijn vond ik de combi die je had erg gaaf en zou ik daar weer voor kiezen, na mijn eigen kleur echt de mooiste kleur.

@ Jarre, De Double Cork zijn ook wel mooi maar voor het zelfde geld heb ik ook 433's. De 433's zijn gewoon gaaf en de wielen van Tony in 17" zijn ook favoriet.

Tot drie weken terug was ik inderdaad uitermate tevreden met de combinatie, iedere week moeste er wel een spons over de auto anders
is de auto wel erg bijzonder grijs.

Ik heb de kans om de twee kleuren naast elkaar te bekijken en zal de velg er wel even naast zetten en kijken wat het wordt
Racing 1.3 Multijet 5drs , Tango red, veel extra's [ 1ste punto [Total loss]Fiat Punto Evo Dyn 1.3 multijet 5drs, Underground Grey 4-3-2011 2e 21-11-2011 ]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jarre
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4608
Lid geworden op: za aug 20, 2011 16:37

Re: Chemical grey en 17 Inch 433 velgen ?

Bericht door Jarre »

de kleur van de auto kiezen in functie van de velgen, die had ik nog nooit gehoord .)
Afbeelding Life is better on 2 wheelsAfbeelding
Leonairo
Nuovo Arrivato
Berichten: 90
Lid geworden op: vr jan 28, 2011 21:20
Locatie: Spierdijk

Re: Chemical grey en 17 Inch 433 velgen ?

Bericht door Leonairo »

Jarre schreef:de kleur van de auto kiezen in functie van de velgen, die had ik nog nooit gehoord .)
Je hebt eigenlijk helemaal gelijk Ik durf ook te wedden dat de velgen het best passen bij de Underground grey.

Maar ja, in de zomer rijdt mijn vrouw er mee naar het werk en ik rij dan motor en geeft aan dat de kleur misschien wat lichter moet zijn i.v.m. de schade zichtbaarheid. ( wordt eigenlijk wel een rare discussie nu ik erover nadenk)
:-]
Racing 1.3 Multijet 5drs , Tango red, veel extra's [ 1ste punto [Total loss]Fiat Punto Evo Dyn 1.3 multijet 5drs, Underground Grey 4-3-2011 2e 21-11-2011 ]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Madhouse
Membre D'Oro
Berichten: 1889
Lid geworden op: do sep 15, 2011 19:08
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Re: Chemical grey en 17 Inch 433 velgen ?

Bericht door Madhouse »

Leonairo schreef:
Jarre schreef:( wordt eigenlijk wel een rare discussie nu ik erover nadenk):-]
Gelukkig valt het kwartje bij jou nu ook :mrgreen:
Beheerder van het GPC forum.

Ik adverteer op http://www.hifi-markt.nl, jij ook?
Gebruikersavatar
Hellfire
Avere Una Vita
Berichten: 2066
Lid geworden op: vr jun 22, 2007 10:26

Re: Chemical grey en 17 Inch 433 velgen ?

Bericht door Hellfire »

Jarre schreef:de kleur van de auto kiezen in functie van de velgen, die had ik nog nooit gehoord .)
Vreemd genoeg heb ik dat ook enkele maanden geleden gedaan. Ik vond deze kleur + velgen niet uitzien, dus heb ik voor deze kleur gekozen.
Afbeelding Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport Exotica Red
Afbeelding En een Prius...
Afbeelding Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Re: Chemical grey en 17 Inch 433 velgen ?

Bericht door Sappel »

Chemisch grijs is een waanzinnige kleur en inderdaad zie je steenslag er minder op (dan het zwart wat ik nu heb).
Ideaal om schoon te houden want al is de kleur een beetje vies, hij lijkt nog schoon!!!! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jarre
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4608
Lid geworden op: za aug 20, 2011 16:37

Re: Chemical grey en 17 Inch 433 velgen ?

Bericht door Jarre »

ongeveer 670euro bij tuynder incl verzending naar belgie :-]
Afbeelding Life is better on 2 wheelsAfbeelding
Gebruikersavatar
Madhouse
Membre D'Oro
Berichten: 1889
Lid geworden op: do sep 15, 2011 19:08
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Re: Chemical grey en 17 Inch 433 velgen ?

Bericht door Madhouse »

Zal tuynder ook eens een mail sturen!
Beheerder van het GPC forum.

Ik adverteer op http://www.hifi-markt.nl, jij ook?
Leonairo
Nuovo Arrivato
Berichten: 90
Lid geworden op: vr jan 28, 2011 21:20
Locatie: Spierdijk

Re: Chemical grey en 17 Inch 433 velgen ?

Bericht door Leonairo »

Hoi,

Vandaag velgen van het wrak afgehaald en laat daar nou een Punto Chemical grey staan... -]


Afbeelding

Afbeelding

Stja en of dat fraai is ??
Racing 1.3 Multijet 5drs , Tango red, veel extra's [ 1ste punto [Total loss]Fiat Punto Evo Dyn 1.3 multijet 5drs, Underground Grey 4-3-2011 2e 21-11-2011 ]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Madhouse
Membre D'Oro
Berichten: 1889
Lid geworden op: do sep 15, 2011 19:08
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Re: Chemical grey en 17 Inch 433 velgen ?

Bericht door Madhouse »

Bij nader inzien best fraai! Maar ik blijf je oude kleur mooier vinden! :oops:
Beheerder van het GPC forum.

Ik adverteer op http://www.hifi-markt.nl, jij ook?
Gebruikersavatar
Jarre
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4608
Lid geworden op: za aug 20, 2011 16:37

Re: Chemical grey en 17 Inch 433 velgen ?

Bericht door Jarre »

zijn inderdaad mooi onder!!!
vond ze nét iets mooier onder chemical grey maar vind ze zeker niet verkeerd. ik had het minder mooi in gedachten but reality beats imagination ~~
Afbeelding Life is better on 2 wheelsAfbeelding
Leonairo
Nuovo Arrivato
Berichten: 90
Lid geworden op: vr jan 28, 2011 21:20
Locatie: Spierdijk

Re: Chemical grey en 17 Inch 433 velgen ?

Bericht door Leonairo »

Madhouse schreef:Bij nader inzien best fraai! Maar ik blijf je oude kleur mooier vinden! :oops:
De velgen vallen meer op bij Underground Grey en is meer een geheel, maar net wat je zegt het zou best wel kunnen
Morgen ga ik naar de dealer en daar staan beide kleuren bij elkaar, nog maar eens bekijken dan.

Overigens vindt ik wel dat de metallic bumpers bij Chemical wel fraai staat, ik heb echter nu al een nieuwe set sportgrille liggen gezien de
auto eerst gerepareerd zou worden maar na demontage toch nog technisch total loss.
Voor liefhebbers heb ik straks dan ook nog twee sets originele grille over. -]
( misschien 1 setje maar eens proberen te spuiten als italiaanse vlag of zo )
Racing 1.3 Multijet 5drs , Tango red, veel extra's [ 1ste punto [Total loss]Fiat Punto Evo Dyn 1.3 multijet 5drs, Underground Grey 4-3-2011 2e 21-11-2011 ]
Afbeelding
Leonairo
Nuovo Arrivato
Berichten: 90
Lid geworden op: vr jan 28, 2011 21:20
Locatie: Spierdijk

Re: Chemical grey en 17 Inch 433 velgen ?

Bericht door Leonairo »

Ok, vandaag eens in zwijndrecht bij Ames geweest voor hun aanbieding van de evo dynamic

Chemical grey valt absoluut af, bij nader inzien niet zo fraai ( ik weet het.. de meeste zeiden het al )

Echter het interieur kleurtje grijs viel me zo tegen, dat ik niet tot koop ben over gegaan
Sideskirts zitten op nieuwe Dynamic ook al niet meer standaard blijkt, kaal gezicht zeg.

Dus, gaat het maar een Sport of Racing worden denk ik want die kleuren vallen mee in het interieur, ga zo op pad om een racing te bewonderen
wordt vervolgt dus.
Racing 1.3 Multijet 5drs , Tango red, veel extra's [ 1ste punto [Total loss]Fiat Punto Evo Dyn 1.3 multijet 5drs, Underground Grey 4-3-2011 2e 21-11-2011 ]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jarre
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4608
Lid geworden op: za aug 20, 2011 16:37

Re: Chemical grey en 17 Inch 433 velgen ?

Bericht door Jarre »

ja, op foto lijkt die chemical mooier tot als je hem in't echt ziet. ik zeg het, ik ging oorspronkelijk ook voor chemical maar toen ik'm zag ben ik snel van idee veranderd.
vreemde kleur :oops:

laat ons zeker weten als je iets leuks gevonden hebt en nog veel succes met je zoektocht! :-]
Afbeelding Life is better on 2 wheelsAfbeelding
Leonairo
Nuovo Arrivato
Berichten: 90
Lid geworden op: vr jan 28, 2011 21:20
Locatie: Spierdijk

Re: Chemical grey en 17 Inch 433 velgen ?

Bericht door Leonairo »

Jarre schreef:ja, op foto lijkt die chemical mooier tot als je hem in't echt ziet. ik zeg het, ik ging oorspronkelijk ook voor chemical maar toen ik'm zag ben ik snel van idee veranderd.
vreemde kleur :oops:

laat ons zeker weten als je iets leuks gevonden hebt en nog veel succes met je zoektocht! :-]
Zojuist gekeken naar een Racing uitvoering met rood interieur en in Crossover Black, ja dat is ook dus weer erg fraai maar wel
net zo kras gevoelig als mijn Underground Grey.
Tevens vandaag een racing in het tango red gezien, en ik moet zeggen wel even heel wat anders maar eigenlijk als racing wel erg gaaf

Vanavond maar eens verder zoeken, ik ga nu twijvelen tussen een Mylife en de Racing nu ik erachter kom dat het interieur alleen nog maar
in dat grijs te krijgen is :( en bij deze twee uitvoeringen meevalt.
Racing 1.3 Multijet 5drs , Tango red, veel extra's [ 1ste punto [Total loss]Fiat Punto Evo Dyn 1.3 multijet 5drs, Underground Grey 4-3-2011 2e 21-11-2011 ]
Afbeelding
Plaats reactie