Of de mijne....net weer een rit gedaan en zat wederom boven de 1:15 volgens de boordcomputer. Heb nu al wel getankt, maar dat komt omdat ik morgen weer flink wat km's moet rijden (voordat ik hem morgenmiddag was voor komende zaterdag (!) ) en het tankstation van de shell bij mij om de hoek is een stuk gekoper als die zooi langs de snelweg! (7ct per liter)joedelta schreef:Tenzij je de mijne hebt blijkbaar....gull schreef:die omgekeerde badkuip zat eigenlijk wel lekker..maar hij was niet bepaald zuinig..
en nu kom ik er achter dat de GP ook niet bepaald zuinig is
Wat reden jullie voor de GP
- joebananas
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 56
- Lid geworden op: di nov 28, 2006 22:03
de jaren weet ik allemaal niet meer hoor, maar Achtereenvolgens:
Kadett c 1200: fl.350,- en voor mij een fantastische auto, vooral als je er een paar jaar koukleumen op de brommer op hebt zitten. Brommer ja, Op scooters reden alleen maar oude mensen
Kadett c 2.2e: fl. 1500,- en voor het dubbele ellende.
Je leert wel sleutelen.
renault 5 gt turbo: Wat een luxe en geen herrie meer en niets rammelt. Heerlijk, dat turbofluitje. Mooie parelmoer kleur totdat er iemand achterop knalde.
peugeot 205 1.1 zonder werkende verwarming in de winter: tussenautootje om te sparen voor een betere.
daihatsu charade 1.3 16v: Jazeker, 16 v en op gas. Nooit problemen mee. Goed, mijn imago, als ik er al een had was toch al in rook opgegaan, maar ben er overal mee geweest. Mijn vrienden ook, als ze geen geld meer hadden voor benzine.
fiat punto gt: fantastische auto, luxe, laag, snel. een van de laatste, dus nog mooi van binnen met de mooiste bekleding, witte tellers af fabriek kortom dat was weer even genieten na al die verstandige beslissingen.
Rustig rijden gaat niet met zo'n auto en ik heb dan ook een mooi huis aan benzine verreden. Het maakt allemaal niet uit. Het rijpezier wat je krijgt elke keer als je instapt is ook iets waard.
punto 1.9D no options: 100 km per dag naar het werk vroeg om een verandering. De teller van de gt stond op 80.000 en ik wilde nog wat te onderhandelen hebben.Ik had mijn zinnen gezet op een punto2 diesel met weinig km. Dat viel nog niet mee. zat toch allemaal wel rond de ton. Uiteindelijk eentje gevonden bij mij in de buurt bij de dealer alleen geen opties. Ja, stuurbekrachtiging, hoera
Omdat ik een mooie prijs terugkreeg toch maar gedaan, maar ik merk wel dat ik nu rondrijd zonder het plezier wat ik met de gt wel had.
grande punto 1.2 edizione cool: de een na laatste in de rij.
Bij een paar dealers geweest en uiteindelijk bij de dealer in de buurt een grande punto 1.2 edizione cool gekocht. zonder blue&me zoals elders valt te lezen en zonder metallic lak.
Een kleine week later stond ik alweer bij de dealer om te bespreken of het mogelijk was om mijn keuze te wijzigen.Uiteindelijk tot een compromis kunnen komen (en niet gratis) maar wel met een goed gevoel achteraf.
grande punto 14 8v blue &me: met nog een paar kleine opties aangevuld is dit de auto die me weer heel blij gaat maken
Mijn eerste nieuwe, dat is ook een beetje speciaal. Verder is het nog wachten tot eind Januari ofzo.....
Joe
Kadett c 1200: fl.350,- en voor mij een fantastische auto, vooral als je er een paar jaar koukleumen op de brommer op hebt zitten. Brommer ja, Op scooters reden alleen maar oude mensen
Kadett c 2.2e: fl. 1500,- en voor het dubbele ellende.
Je leert wel sleutelen.
renault 5 gt turbo: Wat een luxe en geen herrie meer en niets rammelt. Heerlijk, dat turbofluitje. Mooie parelmoer kleur totdat er iemand achterop knalde.
peugeot 205 1.1 zonder werkende verwarming in de winter: tussenautootje om te sparen voor een betere.
daihatsu charade 1.3 16v: Jazeker, 16 v en op gas. Nooit problemen mee. Goed, mijn imago, als ik er al een had was toch al in rook opgegaan, maar ben er overal mee geweest. Mijn vrienden ook, als ze geen geld meer hadden voor benzine.
fiat punto gt: fantastische auto, luxe, laag, snel. een van de laatste, dus nog mooi van binnen met de mooiste bekleding, witte tellers af fabriek kortom dat was weer even genieten na al die verstandige beslissingen.
Rustig rijden gaat niet met zo'n auto en ik heb dan ook een mooi huis aan benzine verreden. Het maakt allemaal niet uit. Het rijpezier wat je krijgt elke keer als je instapt is ook iets waard.
punto 1.9D no options: 100 km per dag naar het werk vroeg om een verandering. De teller van de gt stond op 80.000 en ik wilde nog wat te onderhandelen hebben.Ik had mijn zinnen gezet op een punto2 diesel met weinig km. Dat viel nog niet mee. zat toch allemaal wel rond de ton. Uiteindelijk eentje gevonden bij mij in de buurt bij de dealer alleen geen opties. Ja, stuurbekrachtiging, hoera
Omdat ik een mooie prijs terugkreeg toch maar gedaan, maar ik merk wel dat ik nu rondrijd zonder het plezier wat ik met de gt wel had.
grande punto 1.2 edizione cool: de een na laatste in de rij.
Bij een paar dealers geweest en uiteindelijk bij de dealer in de buurt een grande punto 1.2 edizione cool gekocht. zonder blue&me zoals elders valt te lezen en zonder metallic lak.
Een kleine week later stond ik alweer bij de dealer om te bespreken of het mogelijk was om mijn keuze te wijzigen.Uiteindelijk tot een compromis kunnen komen (en niet gratis) maar wel met een goed gevoel achteraf.
grande punto 14 8v blue &me: met nog een paar kleine opties aangevuld is dit de auto die me weer heel blij gaat maken
Mijn eerste nieuwe, dat is ook een beetje speciaal. Verder is het nog wachten tot eind Januari ofzo.....
Joe
1.4 edizione blue & me, it's amazing
- Robse
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 129
- Lid geworden op: di okt 31, 2006 16:18
- Locatie: Hengelo (OV)
- Contacteer:
Datsun 100A (blauw)
Mitsubishi Lancer (blauw)
Ford Fiesta (blauw)
Renault 9 (blauw)
Fiat Panda (wit)
Peugeot 309 (Grijs)
Fiat Tipo (Bordeaux rood)
Punto (lemon geel)
Punto (zilver grijs)
Punto (blauw)
Punto (zwart)
Grande Punto (blauw) Edizione Prima, New Orleans Blue, getinte zijramen en achterruit, zij(side?)-skirts, achterspoiler, stoot-strips, bestuurdersstoel met elektr.lendesteun en middenarmsteun, afneembare trekhaak.
Mitsubishi Lancer (blauw)
Ford Fiesta (blauw)
Renault 9 (blauw)
Fiat Panda (wit)
Peugeot 309 (Grijs)
Fiat Tipo (Bordeaux rood)
Punto (lemon geel)
Punto (zilver grijs)
Punto (blauw)
Punto (zwart)
Grande Punto (blauw) Edizione Prima, New Orleans Blue, getinte zijramen en achterruit, zij(side?)-skirts, achterspoiler, stoot-strips, bestuurdersstoel met elektr.lendesteun en middenarmsteun, afneembare trekhaak.
Laatst gewijzigd door Robse op za dec 16, 2006 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Na een New Orleans Blue GP Edizione Prima('06) een witte GP Racing('09)nu een Prog. Black EVO ('11).
Eerst voor m'n werk bij elkaar ruim 10.000 km gereden in een Fiat Scudo (bestelbus), vervolgens ruim drie jaar in een Honda Civic, daarna anderhalve maand een voorloop lease-auto in de vorm van een VW Polo gereden en nu ruim een jaar een Fiat Panda.
Maaarrrrrr, over minder dan drie weken komt een GP!!!
Maaarrrrrr, over minder dan drie weken komt een GP!!!
- HappyPunto
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 25
- Lid geworden op: zo nov 05, 2006 20:33
- Locatie: Pijnacker
- Contacteer:
Citroën GS (met een roestende benzinetank die steeds binnen een paar dagen allerlei filters liet verstoppen: startproblemen)
Citroën GS X3 (leuk sportief aangekleed model, die al snel te veel ging roesten)
Opel Kadett 1.2 (kale saaie auto zonder opsmuk, die het wel altijd deed)
Citroën BX 1.6 (geloof ik)(goede betrouwbare auto, nooit problemen)
Citroën Xantia 1.6 (mijn eerste nieuwe auto, super comfort, nooit problemen, maar te groot voor in mijn uppie)
Renault Megane 1.6 Coupé (lekker rijdende kleine leuke kar, weinig problemen, mijn leukste auto tót de GP...)
Peugeot 307 1.6 XS (makkelijke ruime auto, met veel te veel kleine problemen en toen de grotere reparaties kwamen...)
Fiat Grande Punto 1.4 (de prettigste en mooiste tot nu toe, en hopelijk nog een hele tijd).
Groet,
HappyPunto
Citroën GS X3 (leuk sportief aangekleed model, die al snel te veel ging roesten)
Opel Kadett 1.2 (kale saaie auto zonder opsmuk, die het wel altijd deed)
Citroën BX 1.6 (geloof ik)(goede betrouwbare auto, nooit problemen)
Citroën Xantia 1.6 (mijn eerste nieuwe auto, super comfort, nooit problemen, maar te groot voor in mijn uppie)
Renault Megane 1.6 Coupé (lekker rijdende kleine leuke kar, weinig problemen, mijn leukste auto tót de GP...)
Peugeot 307 1.6 XS (makkelijke ruime auto, met veel te veel kleine problemen en toen de grotere reparaties kwamen...)
Fiat Grande Punto 1.4 (de prettigste en mooiste tot nu toe, en hopelijk nog een hele tijd).
Groet,
HappyPunto
GP 1.4 16V - 5drs Emotion - Bolero Red - stoffen bekleding - 16" LM velgen - zijskirts - achterklepspoiler - stootlijsten - Radio/MP3