Tomtom Go live 1000

Plaats reactie
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Tomtom Go live 1000

Bericht door fra-boy »

Heb er net 1 aangeschaft. Aparte houder gekocht voor de Evo. Ben wel benieuwd naar ervaringen en tips van mensen. Heb wel gezocht op het Forum, mar zie nog niet veel ervaringen of tips.
Ben er inmiddels wel achter hoe ik zelf POI's er op kan zetten via 'MY Tomtom' (voorheen Tomtom Home geloof ik, dat uitgebreider was). Tomtom belooft uitbreiding op de site, maar al sinds jaar en dag dus: nog niets, ook geen mapshare en leek me juist wel handig................. :roll:

Bevalt wel goed tot nu toe, daar niet van :)
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Re: Tomtom Go live 1000

Bericht door fra-boy »

"Heb wel gezocht op het Forum, maar zie nog niet veel ervaringen of tips"

Niemand? :shock:
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: Tomtom Go live 1000

Bericht door RaydeJee »

Heb hem ook, maar heb geen tips. Ik gebruik hem niet zo heel veel. Voor de rest doet hij wat hij moet doen. En samen met de Evo houder is het gewoon een fijne combinatie. :wink:
Gebruikersavatar
gogo
Junior Stato
Berichten: 201
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 22:29

Re: Tomtom Go live 1000

Bericht door gogo »

Volgens mij zit mapshare er wel op, dat is toch dat als andere gebruikers aanvullingen hebben op de kaart dat de kaart word aangepast?

Ik heb dat aangeklikt op de tomtom om daar aan mee te doen.

gr
Besteld Punto Evo MultiJet 85 Underground Grey Cool Dynamic plus pakket middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook, parkeersensoren,Stoelverwarming. lederenstoelen, electrische lendesteun,bijverwarming, achterspoiler, getinte ramen, TomTom,
Gebruikersavatar
fra-boy
Senior Stato
Berichten: 748
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:44
Locatie: Groningen

Re: Tomtom Go live 1000

Bericht door fra-boy »

Stomme is dat dat op de domdom live 1000 niet beschibaar is, verder wel tevreden
Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic, Glory White, Cool and Blue, Interscope, Leren stuurwiel, Dynamic + pakket, rood interieur. Voorheen: Witte GP Sport 1.4. T-jet
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: Tomtom Go live 1000

Bericht door Bennink »

Ik heb voor m'n ouders een Tomtom 1000 gekocht, maar dat bleek een Duitse uitvoering te zijn. Eén tip: koop NOOOIT een apparaat dat voor een andere markt gemaakt is. Ik heb mijn 1000 bij Azerty vandaan en we hebben inmiddels al de tweede opgehaald. De eerste gaf na een half uur gebruik gewoon helemaal geen geluid meer. Ding teruggebracht, later een nieuwe gekregen (wederom een duits apparaat). Eerst weer een Nederlandse navigeerstem gedownload, maar het blijkt dat je met een Duits apparaat het voice-gedeelte gewoon niet voor elkaar gaat krijgen... goedkoop is duurkoop dus :roll:
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Plaats reactie