gewassen en gepoetst !

Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: gewassen en gepoetst !

Bericht door Sunrise »

:roll: ...hier nog zo'n "malloot" met z'n "uit de hand gelopen" hobby -]
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: gewassen en gepoetst !

Bericht door tonyvandenbroek »

Sunrise schreef::roll: ...hier nog zo'n "malloot" met z'n "uit de hand gelopen" hobby -]

ojaa die hadden we ook nog. "MALLOTEN" Alleen vind ik het niet echt passen. Maar als jij je een Malloot wilt noemen, mijn zegen heb je! :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: gewassen en gepoetst !

Bericht door Sunrise »

tonyvandenbroek schreef:
Sunrise schreef::roll: ...hier nog zo'n "malloot" met z'n "uit de hand gelopen" hobby -]
ojaa die hadden we ook nog. "MALLOTEN" Alleen vind ik het niet echt passen. Maar als jij je een Malloot wilt noemen, mijn zegen heb je! :wink:
:?: ...za'k ut anders zeggen, een prettig gestoord persoon waarbij z'n auto meer is dan een vervoersmiddel van A :arrow: B -]
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: gewassen en gepoetst !

Bericht door paco »

ach malloot heeft ook met gekte te maken ,en het is toch zeker gekte voor de punto :mrgreen: Ik kijk er echt naar uit als er een keer een meeting is in de buurt van Noord-Holland !!! Leuk om een keer andere malloten te leren kennen en hun punto te bewonderen en ideetjes op te doen ~~
Afbeelding
Gebruikersavatar
so_solid
Junior Stato
Berichten: 359
Lid geworden op: wo okt 19, 2011 17:57
Locatie: Lisse

Re: gewassen en gepoetst !

Bericht door so_solid »

Ik schaam mij er ook zeker niet voor als de buurman weer zegt: ben je hem al weer aan poetsen! Kan eigenlijk niet wachten tot die rot kou voorbij is en ik hem weer is flink kan laten glimmen!
GP 1.4 T-Jet Racing Orange, Chiptuned by Vireo 135Pk/252nm, 18" ATS DTM, Sonniboys, Carbon gewrapt by Wrappx, Abarth achterlichten
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: gewassen en gepoetst !

Bericht door paco »

so_solid schreef:Ik schaam mij er ook zeker niet voor als de buurman weer zegt: ben je hem al weer aan poetsen! Kan eigenlijk niet wachten tot die rot kou voorbij is en ik hem weer is flink kan laten glimmen!
Zo is het ,ik ben ook zo ,als het maar ff boven nul komt ga ik hem meteen weer wassen :-] Lekker boeien wat een ander er van vind ,ik vind het prettig als me GPtje er mooi uit ziet !
Afbeelding
Giordino
Membro del Consiglio
Membro del Consiglio
Berichten: 1867
Lid geworden op: ma mei 24, 2010 11:49
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: gewassen en gepoetst !

Bericht door Giordino »

Kreeg tijd geleden opmerking van de buurman met iets de trant van het is maar een Fiat :roll:
dat hij nou (letterlijk) in een vieze audi rijdt weerhoud mij er niet van om mijn Fiat lekker mooi en schoon te houden :D
Morgen weer lekker wassen en mooi maken 8)
Mijn Abarth Punto Evo
Volg ons op Instagram Afbeelding
Gebruikersavatar
Madhouse
Membre D'Oro
Berichten: 1889
Lid geworden op: do sep 15, 2011 19:08
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Re: gewassen en gepoetst !

Bericht door Madhouse »

Tja, wie het laatst lacht, lacht het best toch :wink:

Ook al is het "maar" een Fiat, die van mij glimt het hardst hier op de parkeerplaats :mrgreen:
Beheerder van het GPC forum.

Ik adverteer op http://www.hifi-markt.nl, jij ook?
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: gewassen en gepoetst !

Bericht door paco »

Ja dat moet je maar nodig zeggen als je zelf zo'n kale duitser hebt die nog goor is ook ! Ja hij zal wel spijt hebben als hij de mooie lijnen van de punto staat te aanschouwen en dan ook nog moet denken ,wat zijn die mooi van binnen zeg :mrgreen: :mrgreen: Laat ons dan maar lekker in onze glimmende italiaan rond toeren !
Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: gewassen en gepoetst !

Bericht door tonyvandenbroek »

Dat woordje "maar" een Fiat heb ik allang langs me neer gelegd. Op mijn werk hebben ze het er ook altijd over. Het is "maar" een Fiat. Maar al die dikke Duitsers die er staan, kosten bakken met geld. Een E-klasse vaneen collega staat meer in de werkplaats als mijn Fiat. Als ik dan hierover begin, worden ze rood en zijn ze stil. Dat "FIATJE" doet het altijd, en ik denk dat mijn FIATJE je helemaal zoek rijdt.
Dit wilde hij niet geloven edus reed hij een keertje met me mee...Dat woordje "maar" is vergoed verleden tijd bij hem :mrgreen:
Afbeelding
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: gewassen en gepoetst !

Bericht door paco »

kijk dat noemen ze nou echt letterlijk DE MOND SNOEREN :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie