Welke 'tik' heb jij in/bij je punto?

Alles wat met Fiat te maken heeft.
angelique1304
Nuovo Arrivato
Berichten: 103
Lid geworden op: vr nov 18, 2011 18:14

Re: Welke 'tik' heb jij in/bij je punto?

Bericht door angelique1304 »

paco schreef:Dat bedoel ik dus ,eigenlijk zou je de knopjes 2 sec indrukt moeten houden voor dat ze werken ,want ik vind de knopjes erg gevoelig :(
Zo eentje heb ik, geloof me, daar wordt je niet gelukkig van :twisted:
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: Welke 'tik' heb jij in/bij je punto?

Bericht door paco »

haha dan denk je zeker elke keer dat hij stuk is :wink:
Afbeelding
Ivo Herijgers
Senior Stato
Berichten: 515
Lid geworden op: za jul 02, 2011 13:11

Re: Welke 'tik' heb jij in/bij je punto?

Bericht door Ivo Herijgers »

Ik klap altijd mijn spiegel(s) in als ik hem aan een straat parkeer. Waarom zit er niet gewoon standaard electrisch inklapbare spiegels op deze auto... Optie had het ook mogen zijn...
1.3 Multijet Dynamic 5drs:Acid Jazz Blue, Dynamic+, Cool & Blue, TomTom, pook en stuur leder, privacyglass, 208 velgen, arm- en electrische lendesteun, chromen spiegels
Afbeelding
GPZzee
Nuovo Arrivato
Berichten: 48
Lid geworden op: za apr 24, 2010 9:12
Locatie: Zierikzee

Re: Welke 'tik' heb jij in/bij je punto?

Bericht door GPZzee »

Spelen met de tripcomputer....ook als mijn vriendin achter het stuur zit. Dan kan ik r lekker confronteren met d'r onzuinige rijstijl :P
arnout
Junior Stato
Berichten: 221
Lid geworden op: wo feb 29, 2012 22:37
Locatie: Huizen

Re: Welke 'tik' heb jij in/bij je punto?

Bericht door arnout »

2x de auto dicht doen komt bekend voor inderdaad :D

alleen hele bedragen tanken, nog zoiets :roll:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Welke 'tik' heb jij in/bij je punto?

Bericht door tonyvandenbroek »

Niet echt iets als ik van de auto weg loop, maar wel als ik weer terug kom.
Kijken of er geen andere portieren tegen mijn portier hebben gegooid. Niet dat ik er dan nog wat aan kan doen, maar ik check het echt met regelmaat. Vooral op (te) kleine parkeerplaatsen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
BartCCC
Sponsors
Berichten: 742
Lid geworden op: di sep 28, 2010 21:35
Locatie: Valkenburg aan de Geul
Contacteer:

Re: Welke 'tik' heb jij in/bij je punto?

Bericht door BartCCC »

Thegroov schreef:Als ik weg loop bij de auto vandaan, dan kijk ik altijd nog een keertje om, na een meter of tien, om te zien hoe mooi hij er bij staat.... ~~
Zooooooooooo herkenbaar haha, hier idem dito :mrgreen:
- GPC Sponsor: Kijk snel op http://www.customcarcleaning.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en http://www.customcarcleaning.nl/webshop" onclick="window.open(this.href);return false; om je PUNTO te laten stralen!! -
- LIKE US on Facebook
Mischa Kamerling
Senior Stato
Berichten: 650
Lid geworden op: zo aug 07, 2011 13:27
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Re: Welke 'tik' heb jij in/bij je punto?

Bericht door Mischa Kamerling »

Ik kijk altijd even naar de kofferbak, of hij perongeluk niet opengesprongen is.

Daarnaast checken we natuurlijk altijd de staat van de auto, staat ie dr nog mooi bij? -]
2011 - 2014 Fiat Grande Punto'09 1.4 8v Edizione X Tricolore
Abarth Punto Evo '11 Grigio Campovolo
Gebruikersavatar
M113
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 1526
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 20:49
Locatie: Leiderdorp

Re: Welke 'tik' heb jij in/bij je punto?

Bericht door M113 »

tonyvandenbroek schreef:Kijken of er geen andere portieren tegen mijn portier hebben gegooid. Niet dat ik er dan nog wat aan kan doen, maar ik check het echt met regelmaat. Vooral op (te) kleine parkeerplaatsen.
deze tic van portieren checken dmv eromheen lopen heb ik ook, je ziet soms wel eens mensen kijken, in de trant van die spoort niet :mrgreen:

En het hele bedragen tanken is al een tic, zolang als ik m'n rijbewijs heb.
Gebruikersavatar
OrangeHornet
Junior Stato
Berichten: 250
Lid geworden op: zo dec 18, 2011 15:06
Locatie: Oosterhout

Re: Welke 'tik' heb jij in/bij je punto?

Bericht door OrangeHornet »

Als ik lang sta te wachte voor bijvoorbeeld een stoplicht zet ik hem in zun vrij (heel normaal)
Maar als ik dan weer weg wil rijden zet ik hem eerst in de 2e versnelling en dan gelijk naar de 1e versnelling.


En ik rijd soms wel een paar rondjes om een breed parkeervak te vinden om schade van deuren te voorkomen.
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: Welke 'tik' heb jij in/bij je punto?

Bericht door RaydeJee »

OrangeHornet schreef:Als ik lang sta te wachte voor bijvoorbeeld een stoplicht zet ik hem in zun vrij (heel normaal)
Maar als ik dan weer weg wil rijden zet ik hem eerst in de 2e versnelling en dan gelijk naar de 1e versnelling.
Die heb ik ook regelmatig. Sowieso altijd als ik naar zijn achteruit moet: dan doe ik eerst de 2e versnelling inleggen.

Ik had pas geleden iemand voor de deur die heeft serieus 3minuten lang gecheckt of zijn auto op slot was. :shock: Dan was hij bij de bestuurdersdeur, door naar de achterdeur, achterklep, andere achterdeur, bijrijdersdeur......en weer terug. :roll: En dat minuten lang dus. Ik wist niet wat ik zag. Zal wel een soort tik zijn ook. -]
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: Welke 'tik' heb jij in/bij je punto?

Bericht door Thegroov »

Da's een typisch geval van OCD.
Obsessive compulsive disorder, een ziekte, vergelijkbaar met / uit dezelfde familie als gilles de La tourette, iets wat we allemaal in een hele lichte vorm hebben, maar bij sommigen kan het een echt probleem worden. Zoals bij deze persoon, die dus niet bij zijn auto vandaan kan komen. Lastig als je haast hebt :-)
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Welke 'tik' heb jij in/bij je punto?

Bericht door Xander »

Thegroov schreef:Als ik weg loop bij de auto vandaan, dan kijk ik altijd nog een keertje om, na een meter of tien, om te zien hoe mooi hij er bij staat.... ~~
RaydeJee schreef:Ik zet hem altijd 2x op slot. Dan heb ik hem al dicht gedaan, maar ben ik het weer vergeten. Voor de zekerheid druk ik nog maar eens op dat knopje dan. :roll:
Ik doe een combinatie van beide. :roll: Als ik een eindje bij de auto vandaan gelopen ben draai ik me om en druk ik nog een keer op het knopje.

De kofferbak controleer ik dan weer niet. Als die open staat dan meldt de auto dat wel als ik hem op slot probeer te doen...
Thegroov schreef:Van de week heeft hij hier een nacht lang open gestaan. Althans, de volgende dag zag ik het lampje branden, dus denk ik dat hij een nacht lang open heeft gestaan... Maar goed dat hier nooit iemand langs komt (van het dievengilde bedoel ik).
Het lampje gaat (bij mij althans) vanzelf uit na een tijdje (lang voordat de accu leeg is, daar lag het niet aan :wink: ). Ik vermoed dat je hem perongelijk vlak daarvoor hebt geopend...
Gebruikersavatar
rondejong
Nuovo Arrivato
Berichten: 76
Lid geworden op: za sep 24, 2011 20:53
Locatie: Leidschendam

Re: Welke 'tik' heb jij in/bij je punto?

Bericht door rondejong »

Net als TheGrooov en Bart (en vele anderen, denk ik), ook ff omkijken als ik van de auto wegloop. Dat deed ik vroeger om nog ff te checken of ik de verlichting wel uitgedaan had, maar dat gaat nu automatiek uit dus daar is het niet meer voor nodig. Maar natuurlijk ook om nog ff te genieten...... :D
Grande Punto 1.4 16v Emotion | Chemical Grey
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Welke 'tik' heb jij in/bij je punto?

Bericht door swans »

Thegroov schreef:Da's een typisch geval van OCD.
Obsessive compulsive disorder, een ziekte, vergelijkbaar met / uit dezelfde familie als gilles de La tourette, iets wat we allemaal in een hele lichte vorm hebben, maar bij sommigen kan het een echt probleem worden. Zoals bij deze persoon, die dus niet bij zijn auto vandaan kan komen. Lastig als je haast hebt :-)

dat tourette, heb ik ook, maar alleen als het niet helemaal gaat zoals ik wil! :roll:
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Plaats reactie