Houder tom tom XL Fiat Twin air sport

Plaats reactie
jvh
Berichten: 2
Lid geworden op: ma okt 01, 2012 22:13

Houder tom tom XL Fiat Twin air sport

Bericht door jvh »

Hallo, ik heb een Tom tom Xl europe, weet iemand of deze te gebruiken is in het "'dockingstation' voor het Blue & Me navigatiesysteem in mijn
Twin Air Sport en zo ja welke houder moet hiervoor aangeschaft worden ? ( en laadt de tom tom dan evt ook direct op ? )
Gebruikersavatar
Dennis_dude
Junior Stato
Berichten: 265
Lid geworden op: vr mei 18, 2012 16:46
Locatie: Zuid-Holland

Re: Houder tom tom XL Fiat Twin air sport

Bericht door Dennis_dude »

jvh schreef:Hallo, ik heb een Tom tom Xl europe, weet iemand of deze te gebruiken is in het "'dockingstation' voor het Blue & Me navigatiesysteem in mijn
Twin Air Sport en zo ja welke houder moet hiervoor aangeschaft worden ? ( en laadt de tom tom dan evt ook direct op ? )
Ik heb zelf speciaal de TomTom 1000 Live aangeschaft en het Fiat dockingstation, (nr. 50926347) is een stuk goedkoper dan de Fiat versie, mits je geen gebruik wil maken van de blue & me via de TomTom, volgens mij past er geen ander type in het dockingstation.
Punto 2012 0.9 Twinair Turbo 85, Glory White
_____________________________________
De Punto heeft plaatsgemaakt voor een familielid, een Fiat 500L Rock, Venezia Blue
Gebruikersavatar
Jarnoootje
Membre D'Oro
Berichten: 1507
Lid geworden op: di jan 26, 2010 12:29
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Houder tom tom XL Fiat Twin air sport

Bericht door Jarnoootje »

Inderdaad, alleen de TomTom 1000live en de (oude) TomTom go750 zijn op dit moment geschikt voor de Fiat houder. Andere TomTom's gaan niet passen.
jvh
Berichten: 2
Lid geworden op: ma okt 01, 2012 22:13

Re: Houder tom tom XL Fiat Twin air sport

Bericht door jvh »

ok dank voor de info
Plaats reactie