Interieur Fiat Grande Punto.

Plaats reactie
Admin GPC
Junior Stato
Berichten: 464
Lid geworden op: di feb 07, 2006 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Interieur Fiat Grande Punto.

Bericht door Admin GPC »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
punto52
Nuovo Arrivato
Berichten: 38
Lid geworden op: vr feb 10, 2006 23:42
Locatie: belgie

sportief,en niet de duurste versie,

Bericht door punto52 »

Afbeelding
alles bij alles vindt ik de sport grande de mooiste en krachtigste.
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Ik vind dat rood aan de binnenkant (dashboard) wel heel erg heftig rood..., maar misschien licht dat aan de foto, want ik heb in de rode sport proef gereden en toen viel het minder op...
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

De Sport heeft altijd een donker, antraciet-achtig kleurtje op het dashboard, ongeacht de buitenkleur.
punto52
Nuovo Arrivato
Berichten: 38
Lid geworden op: vr feb 10, 2006 23:42
Locatie: belgie

kleur

Bericht door punto52 »

Dit klopt,dit is dan ook de sport niet,de gewone versie,ik vindt de sport ook beter,ciao 8)
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Vind het interieur van de sport persoonlijk net even te.. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. De dynamic vind ik mooi, maar ik het de emotion!
punto52
Nuovo Arrivato
Berichten: 38
Lid geworden op: vr feb 10, 2006 23:42
Locatie: belgie

interieur

Bericht door punto52 »

de sport vindt ik geweldig,in wat kleur ook,eindelijk is alles kompleet.
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Het interieur vind ik gewoon heel goed er uit zin. Vooral in tegenstelling tot bijvoorbeelde de Seat Ibiza en/of de Renault Clio. Alhoewel ik moet zeggen dat het interieur van de Clio er nog wel redelijk goed uitziet, behalve het midden console. Dit is zo eenvoudig en lelijk.

Bij de Grande Punto kun je duidelijk zien dat hij gemaakt is door Italianen en voor Italianen want alles is tot in de puntjes mooi afgewerkt met mooie fijne materialen. Neem het knopje om je zijspiegels met in te stellen. Bij Ibiza en Clio twee grote lelijke uitstulpende knoppen, bij de GP netjes verwerkt in de armsteun van de zijdeuren. Alles ziet er gewoon mooi en verzorgt uit.
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

funk4life schreef:Het interieur vind ik gewoon heel goed er uit zin. Vooral in tegenstelling tot bijvoorbeelde de Seat Ibiza en/of de Renault Clio. Alhoewel ik moet zeggen dat het interieur van de Clio er nog wel redelijk goed uitziet, behalve het midden console. Dit is zo eenvoudig en lelijk.

Bij de Grande Punto kun je duidelijk zien dat hij gemaakt is door Italianen en voor Italianen want alles is tot in de puntjes mooi afgewerkt met mooie fijne materialen. Neem het knopje om je zijspiegels met in te stellen. Bij Ibiza en Clio twee grote lelijke uitstulpende knoppen, bij de GP netjes verwerkt in de armsteun van de zijdeuren. Alles ziet er gewoon mooi en verzorgt uit.
Wat ik jammer vind (tov Alfa en Lancia bijv) is dat de knopjes toch best 'saai' zijn (zakelijk zouden sommigen het noemen). Nergens een randje chroom ofzo. Ook bij de knopjes van de ramen had het ietsjes mooier gekund.

Het stuur en de pookl voelen wel erg luxe en kwalitatief goed aan. Ook de hendel van handrem vind ik super trouwens!
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

Enige jammere aan het interieur vind ik voornamenlijk dat het allemaal iets te veel plastic is... Niet echt super storend, maar het had best wat minder gekund....
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Nou ik vind het mooi! Haha, nee het had beter gekund inderdaad maar in vergelijking met de andere modellen van zijn klasse vind ik hem zeker een van de betere.
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Als je bedenkt wat die auto daadwerkelijk kost om te maken (ex BTW en BPM + winst), dan is het eigenlijk nog knap dat ze niet van karton worden gemaakt ;)
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

LaTiNo schreef:Als je bedenkt wat die auto daadwerkelijk kost om te maken (ex BTW en BPM + winst), dan is het eigenlijk nog knap dat ze niet van karton worden gemaakt ;)
:D

Inderdaad... Maar ik moet eerlijk toegeven, vergeleken met een Clio bijvoorbeeld is het interieur stukken mooier
Plaats reactie