Rammel, kabel los

Plaats reactie
Gebruikersavatar
PuntoSporting
Membre D'Oro
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 14:01
Locatie: BAARLO (Lb)

Rammel, kabel los

Bericht door PuntoSporting »

Sinds een week hoor ik aan de rechterkant een rammel, bij rechter spatscherm en wilekuip.

Ik was er al achter dat een kabel los zat dus die heb ik provisorisch met foam vastgezet.
Rammel bleef echter.
Nu zag ik gisteren ineens dat er een kabel loszit met een stekker er aan.
Om de kabel zit een veer gewikkeld, (zoals je die ook in een balpen ziet), heeft iemand een idee waarvoor deze zwarte stekker dient?

Het andere gedeelte ligt overigens nog steeds los, dus ik ga zaterdag alles losdraaien, bumper en wielkuip.

Alvast bedankt!
Ondanks dat de stekker er uit is krijg ik geen enkele storingsmelding, alles werkt en de auto rijdt ook normaal...alleen net als alles uit elkaar valt op een hobbelweg door het rammelen tegen het spatscherm van de stekker.
Spreken is zilver, maar zwijgen is goud.
Gebruikersavatar
PuntoSporting
Membre D'Oro
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 14:01
Locatie: BAARLO (Lb)

Re: Rammel, kabel los

Bericht door PuntoSporting »

Wordt toch de garage..... kom er niet bij.
Ik zag trouwens aan de bijrijderskant nog een balk van spatkuip naar bumper lopen, die er aan de bestuurderskant niet zit, geen idee of dit zo hoort.

Maar problemen zijn ontstaan door sneeuw, gemeente Venlo vond het niet belangrijk de weg sneeuwvrij te maken, dus was ik een sneeuwruimer met de bumper.
Spreken is zilver, maar zwijgen is goud.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Rammel, kabel los

Bericht door tonyvandenbroek »

Jij ook al...
De mijne gaat morgen naar de dealer. Ik heb waarschijnlijk (weer) en stabilisator stang naar de GVD. Ik schoof van een oprit door de gladheid en kwam met 1 wiel op de weg, de andere klapt op de stoprand waar een bergje ijs op lag. Een hard bonk onder de auto.
Tijdens rijden merk ik weinig, alleen een klapperend/kloppend geluid van rechtsvoor.

Morgen weer ik meer.

En ja....ik reed op wintersloffen, maar had totaal geen grip en schoof zo over het ijs naar beneden. Goede stuurmanskunsten hebben erger voorkomen. (lees: blikschade)
Afbeelding
Plaats reactie