Cruisecontrol <60 in het 5e verzet

Gebruikersavatar
Roffel
Nuovo Arrivato
Berichten: 69
Lid geworden op: do feb 05, 2015 15:16
Locatie: Gelderland-Zuid

Re: Cruisecontrol <60 in het 5e verzet

Bericht door Roffel »

Thegroov schreef:Hey Rolf,

Hoewel ik je opmerkingen wel begrijp denk ik toch niet dat je het zo moet zien. De meeste mensen hier zijn geen heethoofden en zo. Velen kennen elkaar al jaren en ontmoeten elkaar op meetings en dergelijke. Dan wordt je wat makkelijker in je mening geven op een manier die wellicht hard lijkt, maar als je weet wie het zegt, dan weet je ook dat het niet zo hard bedoeld wordt.
Het is juist belangrijk dat iedereen zich open en vrij voelt om te zeggen wat hij/zij denkt. Da's altijd beter dan alleen maar ja knikken. Toen ik mijn een na laatste update toonde, kreeg ik de opmerkingen dat mijn auto steeds meer op het busje van het A-team ging lijken. Da's ook best wel hard als je denkt wat leuks gemaakt te hebben. Achteraf dacht ik: ze hebben nog gelijk ook. Ik had er dus toch meer aan dan dat iedereen 'Goh leuk' of helemaal niets zou zeggen.

Lees gewoon een beetje tussen de opmerkingen door en na een paar reacties heb je dus toch je antwoord er uit kunnen destilleren.

Mocht ik je tegen het hoofd gestoten hebben, mij excuses daarvoor dan bij deze.
Haha mij heb je er niet mee hoor.. T komt alleen zo onvriendelijk over wat niets bijdraagt aan het topic.

Ik ga in ieder geval zorgen dat ik niet meer tegen de 1000rpm aan rij ;)
Current: Afbeelding Punto Evo M-jet 1.3 63kw '11 - Nero Provocatore

ex:_____Afbeelding Ibiza 6L Cupra 1.8 20VT 132kw '08 - Candy White
Plaats reactie