Stekker tbv fitting richtingaanwijzer (H11)

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Plaats reactie
mx-rob47
Nuovo Arrivato
Berichten: 12
Lid geworden op: do jul 31, 2014 19:14

Stekker tbv fitting richtingaanwijzer (H11)

Bericht door mx-rob47 »

Hallo mede forum-leden,

Naar aanleiding van schade op de voorbumper van mijn Grande Punto ga ik deze vervangen voor het model van de Punto Evo. Alle onderdelen zijn binnen, zo ook de richtingaanwijzers. In de richtingaanwijzers zitten lamphouders, met een H11 fitting. Hieraan zit weer een stekkeraansluiting, ik kan er alleen niet achterkomen wat voor stekker dit is? Het zou top zijn als iemand hier het antwoord daarop weet! Alvast bedankt.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door mx-rob47 op do feb 11, 2016 7:26, 1 keer totaal gewijzigd.
mx-rob47
Nuovo Arrivato
Berichten: 12
Lid geworden op: do jul 31, 2014 19:14

Re: Stekker tbv fotting richtingaanwijzer (H11)

Bericht door mx-rob47 »

En de stekker vd mistlamp lijkt daarop, maar is volgens mij iets anders (met de pennetjes ook aan de zijkant)
Heb LED mistlampen besteld bij Aliexpress, daar is deze foto van afkomstig.
Wederom alvast bedankt!!
Afbeelding

Edit: deze heb ik gevonden: H11
Laatst gewijzigd door mx-rob47 op zo feb 07, 2016 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
meloenie
Senior Stato
Berichten: 614
Lid geworden op: za mar 10, 2012 14:16
Locatie: Zaanstad

Re: Stekker tbv fotting richtingaanwijzer (H11)

Bericht door meloenie »

Vorm van de koplampen is ook anders he. Die moet je dus eigenlijk ook aanpassen
Punto 2012 Multijet Underground Grey
Afbeelding
mx-rob47
Nuovo Arrivato
Berichten: 12
Lid geworden op: do jul 31, 2014 19:14

Re: Stekker tbv fotting richtingaanwijzer (H11)

Bericht door mx-rob47 »

Daar kwam ik achter toen ik mijn nieuwe gekochte dectane koplampen voor een Punto Evo had gemonteerd :oops:
Op aanraden van Cargoods deze gekocht voor mijn GP, omdat hij deze met zijn bouwjaar 2011 schijnbaar nodig had. Dit geld idd voor de paarse ipv de gele stekker, maar kwam erachter dat het onderste puntje van de koplampen wat meer naar binnen loopt. Heb de bumper er wel opgekregen, maar de Punto Evo bumper zal ongetwijfeld mooier staan :)
DRL werkte overigens ook niet, aangezien dit nog niet op de GP zat.. Opgelost door een spanning te zoeken welke op het contact geschakeld zit en deze gekoppeld aan de koplampen. Niet ideaal allemaal, als reactie van Cargoods kreeg ik iets van: "Oh, dat is raar want normaal zou dat moeten kunnen..."
Laatst gewijzigd door Rudabroda op zo feb 07, 2016 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige Quote verwijderd, zie punt 5 algemene afspraken.
mx-rob47
Nuovo Arrivato
Berichten: 12
Lid geworden op: do jul 31, 2014 19:14

Re: Stekker tbv fitting richtingaanwijzer (H11)

Bericht door mx-rob47 »

Gister langs de autosloop gereden en daar gezocht naar een Punto Evo, welke er schijnbaar zou staan. De Pevo niet gevonden, maar wel de stekker! Deze bleek op best veel auto's te zitten voor o.a. verlichting, maar ook voor diverse meetinstrumenten zoals de olietemperatuur. De andere fitting H11 had ik uit mistlampen van een Mondeo. Topic mag dicht!
Plaats reactie