Roermond, Lennaerts

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Gebruikersavatar
alfawiel
Membre D'Oro
Berichten: 1369
Lid geworden op: do sep 30, 2010 19:47
Locatie: Budel Dorplein

Re: Roermond, Lennaerts

Bericht door alfawiel »

Lennaerts Weert is in combinatie met Nijssen Weert (Citroen) in het zelfde pand.
Ben er al enkele keren geweest, maar verwacht niet dat ze naar je toe komen, je moet hun benaderen als je iets wil weten.
AfbeeldingPunto Evo MJ85 (100 PK) (Grigio Impeccabile)Chemical Grey, Dynamic plus + Cool&Blue pakket, middenarmsteun,
interieur bordeauxrood , 208 velgen
Gebruikersavatar
Sjoerd H.
Membro del Consiglio
Membro del Consiglio
Berichten: 1252
Lid geworden op: di mei 27, 2014 8:04

Re: Roermond, Lennaerts

Bericht door Sjoerd H. »

tonyvandenbroek schreef:In roermond ben ik altijd welkom, ze kennen mijn naam en mijn auto. Als je mijn naam noemt heb je al een plus punt, denk ik -] (Pascal kent me wel)


Weert ben ik één keertje geweest voor nieuwe matten. Ze wilden me toen niet echt helpen, en klantenservice was ver te zoeken.
Ik zei toen nog dat als ik een nieuwe auto wil kopen jullie wel klaar staan. Goed het was op een zaterdag middag, maar een mattenset is ook handel zeg ik altijd.

Voor jou is Weert natuurlijk dichtbij, maar ik rijd altijd vanuit Someren eind nar Roermond. Mijn eerst Punto komt daar vandaan, en ik ben nog dik en dik tevreden.
20 kilometer rijden voor een betere service én een bekende is niet zo heel ver, haha.
Wil hem sowieso eerst laten checken door een kennis van me voor hij naar de dealer gaat, zodat ik geen oor aangenaaid ga krijgen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
PuntoSporting
Membre D'Oro
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 14:01
Locatie: BAARLO (Lb)

Re: Roermond, Lennaerts

Bericht door PuntoSporting »

Heel verstandig, vooral met dat oor aannaaien moet je uitkijken, daar zijn ze goed in.
Spreken is zilver, maar zwijgen is goud.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Roermond, Lennaerts

Bericht door tonyvandenbroek »

en ook een afspraak gemaakt met Lennaerts voor de Punto Evo 1.3. Met 52000km heb ik alvast een afspraak gemaakt voor over 3 weken. Eerst nog even met de diesel op en neer naar Italië. Dan komen er nog een 3000 bij. We zitten dan dicht tegen de 60.000 aan moeten toch een APK doen. Dus dan ook maar gelijk een grote beurt en olie wissel. Inclusief twee nieuwe banden zal het ook deze keer een dure worden. Pfffff....Maar de diesel rijdt gewoon heerlijk, ze is ons echt niet tegen gevallen en nog zuing ook. (al rij ik liever in mijn turbo)...
Afbeelding
Sirano
Junior Stato
Berichten: 217
Lid geworden op: wo jan 27, 2016 22:20
Locatie: Weert

Re: Roermond, Lennaerts

Bericht door Sirano »

Wij hebben bij Lennearts te Roermond al 5 auto's gekocht waarvan 4 nieuw. Ik kan alleen zeggen, super service en vriendelijk. Over de vestiging in Weert ben ik niet te spreken. Maar ook dat is in Roermond geen geheim, men weet daar wat ik er van vind. Men weet dat ik al lang bij de Fiat Panda Club zit en bij de aanschaf van de Punto hebben ze mij ook meteen geattendeerd op de Grande Punto Club. Zo merk je toch dat men voor clubs gevoelig zijn, ze willen daar niet graag een slechte naam krijgen. Daar Ad ook onze vaste verkoper is, liet hij de naam van Tony ook vallen. Dus via Lennaerts zijn wij dus terecht gekomen bij de Grande Punto Club.

Voor ons is dit in ieder geval een eerlijke en goede garage, men houdt zich aan de afspraken en weten waar ze het over hebben.
Vēnī, vīdī, vīcī
Gebruikersavatar
Rudabroda
Moderatore
Moderatore
Berichten: 1019
Lid geworden op: zo sep 28, 2014 20:27
Locatie: Q'onoS
Contacteer:

Re: Roermond, Lennaerts

Bericht door Rudabroda »

Sirano schreef:... liet hij de naam van Tony ook vallen...
Bekent en berucht die man.. :-]
ॐ मणि पद्मे हूँ (oṃ maṇi padme hūṃ)
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Roermond, Lennaerts

Bericht door tonyvandenbroek »

Die ken ik ergens van.

Ik heb ook geen klagen over Lennaerts Roermond. Gisteren toevallig in Weert geweest, maar dat wordt ook niet mijn garage.En ja ...ze kennen mij daar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Roermond, Lennaerts

Bericht door Odelot »

Je snapt toch niet dat ze bij verschillende vestigingen van 1 bedrijf ook verschillende bedrijfsvoeringen hebben. Ik neem aan dat ze hier ook kijken, en niet alleen hier. Je zou dan ook verwachten dat ze er wat mee doen. Erg vreemd.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Sirano
Junior Stato
Berichten: 217
Lid geworden op: wo jan 27, 2016 22:20
Locatie: Weert

Re: Roermond, Lennaerts

Bericht door Sirano »

Dat doen ze ook, maar er zijn ook nog iets als contractuele verplichtingen...
Dit tussen verschillende merken.
Vēnī, vīdī, vīcī
Sirano
Junior Stato
Berichten: 217
Lid geworden op: wo jan 27, 2016 22:20
Locatie: Weert

Re: Roermond, Lennaerts

Bericht door Sirano »

Vandaag in Roermond te horen gekregen dat de vestiging in Weert (Nijskens - Lennaerts) niet meer een samenwerking heeft met Roermond. Zij zijn geen dealer meer. Ze verkopen wel nog Fiat maar die moeten ze dus inkopen bij de Lennaerts Holding.

Er was sprake van een verstoorde verhouding en veel kritiek van op de service en dienstbaarheid van deze garage. De garage heet dus nu weer Nijskens.
Vēnī, vīdī, vīcī
Gebruikersavatar
Sjoerd H.
Membro del Consiglio
Membro del Consiglio
Berichten: 1252
Lid geworden op: di mei 27, 2014 8:04

Re: Roermond, Lennaerts

Bericht door Sjoerd H. »

Sirano schreef:Er was sprake van een verstoorde verhouding en veel kritiek van op de service en dienstbaarheid van deze garage.
Dat wisten we inderdaad nog niet... klantvriendelijkheid van een aardappel daar.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
peterlimburg
Berichten: 4
Lid geworden op: di okt 04, 2016 13:58

Re: Roermond, Lennaerts

Bericht door peterlimburg »

Ik kom altijd bij de vestiging van Lennaerts in Beesel, vanwege de uitstekende service, ook toen ik nog geen Fiat reed kwam ik daar al. Voor kleine dingetjes kan ik gewoon zonder afspraak terecht en de prijzen zijn lager als bij andere garages waar ik in het verleden wel eens ben geweest.
Plaats reactie