Gezocht spuiter

Plaats reactie
Gebruikersavatar
@ctual
Junior Stato
Berichten: 312
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 13:52
Locatie: Breda

Gezocht spuiter

Bericht door @ctual »

Hallo allemaal,

Ik ben eigenlijk op zoek naar een goede betaalbare spuiter. Ik wil mijn rechterachterscherm gespoten hebben
van mijn 3 deurs Punto Evo

Er is een boodschappenwagentje tegenaan gekomen bij de vorige eigenaar. Dit heeft krasschade opgeleverd. De vorige eigenaar heeft 'm dus op eigen kosten laten repareren ( dader was uiteraard gevlogen met achterlating van het boodschappenwagentje).
Aangezien ik een redelijke perfectionist ben; ben ik niet tevreden over het resultaat. ( toch wel wat kleurverschil zichtbaar omdat ik vermoed dat met de lak niet heeft aangepast aan de verkleuring van de originele lak ) Ik wil het dus eigenlijk opnieuw laten doen met de juiste kleurmenging.

Iemand een adres van een spuiter in Breda of directe omgeving die dat voor een goede prijs kan doen.
Betreft alleen het achterscherm dus.
Heb ook geen enkel idee wat me dat zou gaan kosten maar laat me graag informeren.

Alvast bedankt !

Andy
'SERVO PER AMIKECO'
Gebruikersavatar
lune-i-tune
Junior Stato
Berichten: 402
Lid geworden op: di dec 18, 2012 17:24
Locatie: Gorinchem

Re: Gezocht spuiter

Bericht door lune-i-tune »

Ik heb wel een adres voor is in Sleeuwijk,een vriend van mij heeft daar een bumper laten spuiten. Ik zie geen kleurverschil bij hem als je interresse heb hoor ik het eel.
Grande Punto T-jet carribean Orange skydome SaVaLi novitec -4. Skytune EBC brakes M/S design grill ,novitec diffuser,orginele voorbumperspoiler. Japan Racing 18"
Gebruikersavatar
@ctual
Junior Stato
Berichten: 312
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 13:52
Locatie: Breda

Re: Gezocht spuiter

Bericht door @ctual »

Via hun site contact gezocht... echter helemaal geen reactie. :(
Wellicht nog een keertje bellen... anders maar op zoek naar een ander goed adres.

Nog andere leden goede tips ? :idea:

Grt

Andy
Laatst gewijzigd door Rudabroda op wo jul 19, 2017 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, zie algemene voorwaarden.
'SERVO PER AMIKECO'
Gebruikersavatar
DPhilippi
Senior Stato
Berichten: 506
Lid geworden op: di mar 01, 2016 17:09
Locatie: Bergeijk

Re: Gezocht spuiter

Bericht door DPhilippi »

Niet direct om de hoek, maar gezien afstand goed te doen: Perfect Trading in Bladel levert top werk af. Hij spuit ook veel getunede auto(onderdelen)'s. Kleur meet ie netjes, nooit kleurverschil en een goede laklaag. Achterscherm durf ik zo niet te zeggen, omdat die geloof ik in één geheel doorloopt naar voor. Voor 200, max 250, zou je denk ik wel klaar moeten zijn.
Gebruikersavatar
@ctual
Junior Stato
Berichten: 312
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 13:52
Locatie: Breda

Re: Gezocht spuiter

Bericht door @ctual »

Hoi,

Bedankt voor de tip. Is inderdaad niet om de hoek. Altijd lastig als je de auto een paar dagen kwijt bent dan moet je weer vervoer regelen.
Maar zal er eens naar kijken. Heb inmiddels al 2 spuiterijen middels mail benadert maar er is er geen eentje die reageert. Ondanks dat ze op hun website de mogelijkheid bieden tot het vragen van informatie / taxatie.
Het zal wel weer goed gaan met de zaken :wink:

Als het voor dat bedrag zou kunnen en het zou inderdaad zo netjes zijn dan zou ik er geen tweemaal over na hoeven te denken.

Grt

Andy
Laatst gewijzigd door Rudabroda op wo jul 19, 2017 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, zie algemene voorwaarden.
'SERVO PER AMIKECO'
Plaats reactie