Trilling rechter voordeur

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
FlixPunto
Berichten: 2
Lid geworden op: ma jan 22, 2018 19:15
Locatie: Maastricht

Trilling rechter voordeur

Bericht door FlixPunto »

Beste forumgangers,

Sinds al een redelijke tijd heb ik last van een trillend geluid in /nabij mijn rechter voordeur. In eerste instantie dacht ik dat het aan de speakers lag ( deze moesten sowieso vervangen worden ) , maar dit bleek uiteindelijk ook niet de oplossing. Ook bij de nieuwe speakers van Pioneer , zowel voor als achter vervangen, houd het trillend geluid aan. Om deze reden heb ik nogmaals enkele keren het paneel eraf gehaald en gekeken naar loszittende delen. Deze waren ook niet te bekennen.

Heeft iemand van jullie een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik dacht zelf aan een schroefje of stukje plastic dat in het holle deel van het deurpaneel gevallen is... Het betreft een Grande Punto uit 2006.

Ik hoor graag van jullie,
Luc
Gebruikersavatar
evospark
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 206
Lid geworden op: do okt 08, 2015 17:53
Locatie: Oss

Re: Trilling rechter voordeur

Bericht door evospark »

Dag Luc, ligt het wellicht niet aan de verstelbare spiegels bediening. Dan heeft het meestal een metaal-achtig zingend(korte opeenvolgende trillingen)geluid. Succes met speuren !!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
Volkswagen Scirocco Type I / Honda NSR400 / Volkswagen Scirocco Type II / Fiat Bravo 1.4 SX / Fiat Bravo HGT / Fiat Punto 1.3 Mjet / Fiat Punto Evo 1.3 Mjet /Fiat Punto 1.3 Mjet 2015...
FlixPunto
Berichten: 2
Lid geworden op: ma jan 22, 2018 19:15
Locatie: Maastricht

Re: Trilling rechter voordeur

Bericht door FlixPunto »

Dat is wellicht ook een mogelijkheid inderdaad. Ik ga straks op zoek. Dankjewel voor de tip!
Laatst gewijzigd door J.V. op di jan 30, 2018 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd; zie voorwaarden
Effyyo
Berichten: 1
Lid geworden op: wo mar 21, 2018 22:43

Re: Trilling rechter voordeur

Bericht door Effyyo »

Yoo!! Had jij hier al een oplossing voor? Ik heb namelijk hetzefde probleem
Plaats reactie