Verlagingsveren of schroefset?

Plaats reactie
vrolijkegek
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jul 10, 2017 21:03

Verlagingsveren of schroefset?

Bericht door vrolijkegek »

Hallo allemaal!

Zijn er leden die de Punto’s hebben verlaagd?
Mijn vraag is, hoe en wat. Hebben jullie het met een schroefset of veren gedaan?

Ik wil hem namelijk zelf ook verlagen, maar wil het niet te laag..

Groeten,
Marco.
Fiat Punto Bouwjaar; 2013 - 4 Deurs.
Gebruikersavatar
evospark
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 206
Lid geworden op: do okt 08, 2015 17:53
Locatie: Oss

Re: Verlagingsveren of schroefset?

Bericht door evospark »

Bilstein B12, dat is een sportieve maar comfortabele set waardoor je toch een aardige verlaging hebt. Voordeel is dat je niets hoeft te stellen, de auto het zelfde kunt blijven belasten en er best fraai bij staat. Wegligging ronduit perfect. Dus is je keuze performance wegligging en geen aanlopen of stuiteren vind ik dit een goede keuze.

Echter, er zijn een aantal leden die hem er mooier bij hebben staan als mijn Punto. En ook met prima rij omstandigheden. Eerlijk is eerlijk.

Je kunt als je lid wordt ook korting krijgen via de club. Als je met je auto meer wilt doen raad ik je dat aan eerst te doen. Kost maar een paar tientjes, krijg je veel voor terug !!

Blijft dus een persoonlijke keuze, succes !!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
Volkswagen Scirocco Type I / Honda NSR400 / Volkswagen Scirocco Type II / Fiat Bravo 1.4 SX / Fiat Bravo HGT / Fiat Punto 1.3 Mjet / Fiat Punto Evo 1.3 Mjet /Fiat Punto 1.3 Mjet 2015...
vrolijkegek
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jul 10, 2017 21:03

Re: Verlagingsveren of schroefset?

Bericht door vrolijkegek »

Ja, ik ben sinds dit weekend VIP lid.
Hoe duur is de aanschaf van de set die jij er onder hebt liggen, en is die gemakkelijk er onder te bouwen?
Ik ben gewoon benieuwd wat iedereen heeft, en wat de ervaringen zijn. Wil een mooie set voor niet te veel geld. :D
Fiat Punto Bouwjaar; 2013 - 4 Deurs.
Gebruikersavatar
evospark
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 206
Lid geworden op: do okt 08, 2015 17:53
Locatie: Oss

Re: Verlagingsveren of schroefset?

Bericht door evospark »

Je moet ongeveer rekenen op een €700 voor de Sportline versie. Voor aanschaf (en montage) kun je eens informeren bij Biesheuvel motorsport uit Nieuwendijk, de officiële importeur en montagebedrijf (google maar eens). Die hebben het voor mij verzorgt, aankoop en montage. Succes !!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
Volkswagen Scirocco Type I / Honda NSR400 / Volkswagen Scirocco Type II / Fiat Bravo 1.4 SX / Fiat Bravo HGT / Fiat Punto 1.3 Mjet / Fiat Punto Evo 1.3 Mjet /Fiat Punto 1.3 Mjet 2015...
Plaats reactie